2012. június 23., szombat

2 fejezet: Sokk.


                                                                 2 fejezet: Sokk
                                         ( ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=041h-1_5yfo )

~ Kaptam tegnap egy telefonhívást egy Londoni táncakadémiáról,hogy táncosokat keresnek,és nemcsak diáknak,hanem fellépésekhez,különféle sztárokhoz táncosokat. - mondta a tanárnő.
Azt hiszem ennél nagyobb sokkot még életünkben nem kaptunk. Ez egy hatalmas lehetőség mindannyiunk számára, mindennél jobban akarom most ezt!
~Huh. - ennyi jött ki a számon halkan. Nincsenek szavak arra amit érzek jelen pillanatban.
~Viszont a létszám sajnos meg van szabva,és nem túl sok sajnos,a létszám összesen 3 ember,azt kérték válasszak ki 5-6 embert akik holnap bemutathatják a Londonból érkező mestereknek,hogy méltók arra hogy kijuthassanak.- a mesterem szavaim csak úgy hasítottak végig az agyamon. Hé Becky ez az álmod,nem hagyhatod, hogy csak úgy elmenjen,erre szükséged van! GYERÜNK!~Szóval most betanultok egy táncot,és nap végére elmondom ki az az 5-6 ember akik bemutathatják tudásukat holnap! - Ezzel beálltunk,és mint még soha annyira koncentráltam,és mindent beleadtam,szívem lelkem,még a tüdőmet is :DElérkeztünk a nap végére,bemutattuk a tanárnőnknek utoljára,és most elérkezett a pillanat,mikor felsorolja a neveket.
~Carla Zutt,Dennis Ferres,Miranda Torres,Becky Johnson,Peter Roberts,Nina Hayez. Gratulálok,ti bizonyultatok a legjobbnak,egyenlőre. - mondta a tanárnő mosolyogva.
Uramisten! El sem hiszem! Ott van a nevem,van esély! Van esély arra hogy sikerül valóra váltanom az álmomat! Hihetetlen érzés! :)
Mielött kiment volna a tanárnő elmondott minden fontos dolgot,hogy hányra kell jönni,hányan lesznek,mikor derül ki hogy ki mehet,stb. Aztán kiment,én pedig elkezdtem ugrálni örömömben,még egy idióta örömtáncot is lejtettem,fetrengtem ugráltam sikítoztam,még egy örömkönny is elhagyta a szemem,alig vártam a holnapot,meg persze hogy elújságolhassam a családomnak és persze Kelly-nek is!
Szépen összeszedtem a cuccomat és konkrétan rohantam hazáig,mikor odaértem berontottam,anyáék rögtön ki jöttek megnézzék mi történt.
~ Uristen Becky kislányom mivan veled? - kérdezte anya aggódva. Közben megjelent a húgom is.
~ El sem hiszitek mi történt velem ma táncon! - kezdtem el mondókámat,és figyelemmel követtem reakciójukat.
Mikor befejeztem szinte egyszerre lett arcukon hatalmas vigyor és nekem estek.
~ Kislányom ez fantasztikus,tudom hogy ez az életed,és az álmod,és most van esély rá hogy boldog légy teljesen,és az álmod valóra váljon. -kezdte anya,aki szinte sírt örömében velem együtt.
~Tejóég Beck fantasztikus vagy,hatalmas nővérem van,tuti ki fogsz jutni Londonba! - folytatta húgom aki már ugrált örömében.
Ezután felmentem a szobámba,ledobtam a cuccaimat és már tárcsáztam is barátnőm számát aki már majdnem rögtön felvette.
Elmeséltem neki mindent szinte szóról-szóra,és mikor vége lett együtt sikítottunk a telefonba.
~ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,el sem hiszem Beck! Vagyis de,mert fantasztikus vagy,de akkoris áááá ez szuper! - mondta barátnőm,aki épp oly boldog volt mint én,najó talán azért én mégis boldogabb voltam ;D
Letettük a telefont,ettem,fürödtem,tv-ztem,de máson se járt az agyam csak a holnapon.
Úgy gondoltam ideje lefeküdni,és a holnappal a fejemben merültem az álmok fantasztikus kis világába. :)

További szereplők:
Kelly Gound:






Sam Johnson (Becky Húga):



Tyler Gound (Kelly bátya )



Sziasztok! :)
Látom voltak páran akik megnézték a blogot,és ez hihetetlenül nagy  örömöt jelent nekem! :))
Viszont még nagyobb lenne az örömöm,ha néhány kommentet is kaphatnék,tudjátok eléggé fontosak a visszajelzések! :)
Terjeszthetitek is a blogot ha szeretnétek,de nagyon jó ha olvassátok,és komment! :))
köszönöm <3
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése