2012. június 27., szerda

4.fejezet: Ismerkedés


  1. fejezet: Ismerkedés.
    (ajánlott zene:
    http://www.youtube.com/watch?v=UyG1FG3H6rY)

5 helyes srác állt napszemüvegben és sapkában.Egymásra néztek,majd rám mosolyogtak,és a következő pillanatban már rohantak felém.Csak álltam ott földbegyökerezett lábakkal,és vártam a becsapódást.Hamar el is érkezett,mert arra eszméltem fel h a földön fekszem 5 idiótával magamon,és röhögünk.Szép lassan elkezdtek leszállni rólam.Aki legalul volt,mármint fölöttem az Niall volt,egyből föl lehet ismerni jellegzetes szép szőke hajáról...hát igen, a szőkék a gyengéim,de a barnák sem állnak távol tőlem;) Miután leszállt rólam Niall is odanyújtotta a kezét hogy segítsen felállni,elfogadtam és már álltam is.
~Szia! Niall vagyok.-mondta mosolyogva és ölelésre tárta a karját,amit el is fogadtam.
~Szia! Én meg Becky.-mondtam én is mosolyogva.
~Tudjuk,szerinted csak úgy lerohantunk volna?!-kérdezte röhögve,amin mind elkezdtünk röhögni.
A röhögés után jöttek egymás után bemutatkozni a fiuk.
~Szia,Liam vagyok,örülök hogy megismerhetlek.-mondta és megölelt.
~Részemről a szerencse!-mondtam mosolyogva miután elengedett.
~Szia,Louis vagyok,jó a pulcsid!-mondta majd ő is megölelt.
~óó köszönöm,végül is megkaptad a répákat amiket kértél Paul-tól?-kérdeztem,mert eszembe jutott a telefon beszélgetés.
~Meg-meg,szerencséje volt! De amugy te honnan tudod?-nézett rám meglepődve.
~Pont ott álltam ahol beszélt és hallottam kicsi részt.-mondtam és kacsintottam egyet.
~Szia,Harry vagyok.-mondta és ő is megölelt. ~És én is megkaptam a tacomat!-mondta büszkén.
~De a macskát nem ha jól sejtem.-mondta nevetve.
~Hát most mondd meg.-játszott felháborodottságot,mire elnevettem magam.
~Szia,Zayn vagyok.-mondta,és rám villantotta azt a rosszfius mosolyát,azt hittem elolvadok.
~Szia,örülök hogy megismerhetlek.-mondtam mosolyogva mire megölelt.
~Na,most hogy így megismerkedtünk,ideje lenne mennünk.-mondta Liam.
~Ömm,fiuk!.-mondtam,mikor épp elindultak. Egyszerre fordultak hátra,és kiváncsian néztek rám.í
~Hát elöször is össze kéne szedni a cuccaimat,másrészt hova megyünk?-kérdeztem.
~Akkor én elmegyek veled összeszedni a cuccaidat,és majd meglátod hova megyünk.-mondta Niall és elindult felém hogy megkeressük a cuccokat. A többiek pedig elindultak kifele.
~Szólj ha látod a cuccodat.-mondta Niall,miközben néztük a sorra elhaladó cuccokat.
~Ott van!-kiáltottam,és rámutattam a hatalmas sporttáskámra.
Elvette nekem és amikor el akartam venni tőle csak legyintett egyet egy mosoly kiséretében és elindultunk kifele.
Amikor beszálltunk az autóba én Zayn és Harry mellé kerültem. Jó volt a hangulat,bár fúrta az oldalamat a kiváncsiság hogy hova megyünk. Az autó megállt egy hatalmas ház előtt,gyönyörű volt. Mikor kiszálltunk bementünk és ott találtam Paul-t.
~Szia Becky,örülök hogy ismét találkozunk!-mondta mosolyogva.
~Én is,és szép kis meglepetést szerveztél nekem.-mondtam és a fiukra néztem,és akaratlanul is elmosolyodtam.
~Örülök hogy tetszett!-mondta,majd folytatta.~Ideje megbeszélnünk néhány dolgot.
Most Liam és Louis ült melettem,aki boldogan rágcsálta a répáját. Odafordultam és megkérdeztem kaphatnék-e én is,ő meglepődött de aztán egy hatalmas vigyor kiséretében kiment a konyhába,és egy másik répával a kezében tért vissza.
~Ugye tudod hogy most beloptad magad Louis szivébe?!-kérdezte Liam,mire kicsit felnevettem.
Mikor nagyjából mindent megbeszéltünk Paul odafordult hozzám.
~Becky,ugye meg van már a szállásod?!-kérdezte Paul.
~Öööö...hát persze...-hazudtam és egy kis mosolyt eröltettem magamra.
~Akkor jó,én mennék,holnap találkozunk,fiuk! Délelött szedjétek össze Becky-t,hogy ne egyedül kelljen mennie már így hirtelen a táncstúdióba.-mondta Paul,majd elköszönt és kiment.
Hogy a fenébe felejthettem el a szállást?! Becky nem vagy normális,most hol a fenébe fogsz lakni?! Tyler! Ez az! Ő most itt lakik,csak befogad egy kis időre!
~Azt hiszem én most megyek,akkor ezek szerint holnap találkozunk!-mondtam mosolyogva,majd mindannyiuknak adtam egy ölelést.
Már épp elindultam kifele,mikor eszembe jutott hogy a cuccom még a fiuk kocsijában van,ezért visszafordultam.
~öm,fiuk,a cuccaim még a kocsitokban van,megkaphatnám?-kérdeztem.
~Hát persze,gyere.-mondta mosollyal az arcán Zayn,és leakasztotta a kulcsot a falról,majd kimentünk. Odaadta a cuccaimat,majd megköszöntem neki.
~Becky! Megadnád a telefonszámod,hogy holnap megcsörgesselek,hogy hol is leszel pontosan?-kérdezte kicsit szégyenlősen.
Megadtam neki majd egy ölelés kiséretében elbúcsúztunk és én elindultam. Mikor hallótávolságon kivülre kerültem elkezdtem Tyler számát keresni a névjegyzékembe. Megtaláltam,és már csörgött is.
~Szia Becky,miújság,minden rendben?-kérdezte Tyler,és hallottam hangján hogy kicsit meglepődött,mert általában meg szoktuk beszélni mikor hívjuk egymást.
~Szia Tyler,persze,mármint nem teljesen.-mondtam kicsit zavartan. ~Tudod épp itt vagyok Londonban..
~Tényleg? Ez fantasztikus most rögtön találkozzunk!-szakított félbe lelkesedésével Tyler.
~Ez egy nagyon jó ötlet,de lenne egy kérésem. Nincs szállásom,és esetleg..
~Hát persze te kis butus,össze szedlek hol vagy most?-kérdezte lágyan.
~Hát igazából fogalmam sincsen.-mondtam nevetve.~ De várj keresek valami táblát amire ki van írva valami. Találtam is egyet majd bediktáltam neki.
~10 perc és ott vagyok ne mozdulj.-mondta majd elköszöntünk egymástól.
10 perc után megjelent egy nagyon szép fekete BMW,még a lélegzetem is elállt,és akkor kiszállt belőle Tyler. Gondolkodás nélkül a nyakába ugrottam,amin meglepődött kicsit,de rögtön viszonozta is.
~Úgy hiányoztál már Becky mondta miközben ölelt.
~Te is nekem,eszméletlenül.-mondtam,és mégjobban magamhoz szorítottam.
Ezután beültünk a kocsiba,és elindultunk. Hamar a házhoz értünk ami nagyon szép volt,nem volt túl nagy,de kicsi sem,pont jó volt. Bementünk és eléggé jól nézett ki a ház,bár azért látszott hogy fiu lakik benne.
~Gyere,megmutatom a szobádat.-mondta Tyler és a cuccaimmal együtt elindult az emeletre. Egy szép világoskék szobába nyitott be,ami szerintem nagyon jól nézett ki.
~Itt van szembe az én szobám,ha van valami csak gyere nyugodtan.-mondta mosolyogva és letette a cuccaimat.
~Annyira köszönök neked mindent Tyler,nem is tudom mit kezdenék nélküled!-odamentem hozzá és megöleltem.
~Ez csak természetes! Mit szólnál hozzá ha elmennénk egy pizzázóba,és elmesélnél mindent?-kérdezte mosolyogva.
~Ez nagyon jó ötlet,mikor?-kérdeztem
~Hát most van 4 óra,6 körül indulnánk az jó?-kérdezte,a tarkóját vakargatva.
~Tökéletes!-mondtam és adtam neki még egy ölelést,és ezzel ki is ment.
Elkezdtem kipakolni,és ruhát keresni az estére. Hamar meg is találtam a tökéletes ruhát. Nem akartam túlzásba esni,de mégsem mehet szakadt csövesként,így egy szoknyára és egy rózsaszín ujjatlan felsőre gondoltam,és egy szürke kardigánra,amit egy fekete magassarkúval tettem tökéletessé.
Tyler hangját hallottam meg lentről,amint épp nekem szól hogy indulnunk kéne. Gyors pillantást vettem a tükörbe,és elindultam.
~Huh,gyönyörű vagy!-mondta Tyler,ami nagyon jól esett. Ő is fantasztikusan nézett ki.
~Köszönöm,te is nagyon jól nézel ki.-mondtam.
Kinyujtotta a karját hogy karoljak bele,ezt el is fogadtam és indultunk is a pizzázóba.
Leültünk rendeltünk,és el is kezdtem a mondológomat egészen a suli utcsó napját a mostaniig.
~Huh,gratulálok,ez nagyszerű,mindig tudtam hogy sokra fogod vinni!-mondta mosolyogva,mire visszamosolyogtam.Feltünően sokat mosolyogok ma..mindegy.
~És mesélj,mi van veled? Hogy megy a foci,meg minden?-kérdeztem.
Elmondta hogy nagyon jól megy neki és első éves egyetemista egy sport egyetemen és ráadásul ösztöndíjas az eredményei miatt.
~Aztaa,ez nagyon jóó. Elképesztő vagy!.-mondta csodálattal.
Megérkezett az étel,és elkezdtünk enni,még beszélgettünk aztán eléggé fáradtak lettünk és hazafele vettük az irányt. Mikor hazaéértünk felementünk az emeltre majd megálltunk az ajtónknál.
~Nagyon örülök hogy itt vagy Beck,jó újra veled lenni!-mondta mosolyogva és magához húzott,megölelt és adott a hajamba egy puszit.
~Én is nagyon Tyler,és még egyszer köszönök mindent!-Adtam az arcára egy puszit,és furcsa bizsergést éreztem,rám mosolygott és nekem elöjöttek a régi idők,amikor együtt voltunk. Elbúcsúztunk és meg a fürdő felé vettem az irányt. Gyorsan lezuhanyoztam fogat mostam felvettem egy sortot és egy pólót,amin elmosolyodtam egy kicsit,és befeküdtem az ágyba. A mai napon gondolkodva ringattam magam az álmok gyönyörű országába.
Becky szerelése:

Becky alvós szerelése:



Sziasztok! :)
elöször is szeretném megköszönni a látogatókat,meg minden jól esik,de kommenteket is várnék,mert tényleg fontos lenne a visszajelzés! :))
Remélem azért tetszik a történet! :)
xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése