2012. június 28., csütörtök

5.fejezet: TÁNC!


                                                                                                5.fejezet: Tánc!
                                             (ajánlott zenehttp://www.youtube.com/watch?v=tc-MnXa58xw)

Reggel a nem épp halk ébresztőórámra keltem,és a morgásból ítélve,nem csak én keltem. Kipattantam az ágyból és Tyler szobája felé vettem az irányt.
~Tyler,jóreggelt,bocsánat hogy felébresztettelek,de nem is annyira baj,ugyanis...
~Nem baj?! Hány óra?-kérdezte álmosan.
~fél 8.-hajoltam közelebb hozzá és adtam egy apró puszit a homlokára.
~Na így már tényleg nem baj.-mondta mosolyogva,.-viszont gondolom nem ezért keltettél fel,
~Igen,elfelejtettem szólni hogy ide fognak értem jönni a fiuk,és együtt megyünk táncpróbára.
~Ennyi? Ezért felesleges lett volna felkeltened.-mondta lágyan mosolyogva.
~De...őmm..mi is a pontos címed.-kérdeztem kicsit félénken.
Tyler felröhögött kicsit,majd elmondta,én meg már küldtem is az sms-t Zayn-nek,mivel csak neki volt meg a száma,amit őszintén szólva nem is bánok. Tyler szobájából egyenesen a konyhába vettem az irányt,hogy készítsek magamnak egy bögre kakaót. Épp kész lettem,mikor a telefonom jelzett,hogy sms-t kaptam.
Akkor be is engedsz minket?! ;) Z.
Nem értettem hirtelen,de aztán hallottam nevetgéléseket az ajtó mögül,így leesett. Mentem és kinyitottam az ajtót kakaóval a kezemben,még mindig a pizsamámban. Széles vigyor tört ki rajtuk,és rajtam is. Niall volt az első aki odajött hozzám és megölelt.
~Nagyon tetszik a pólód.-mondta ezer wattos mosolyával és kacsintott egyet.
Nem értettem miért,aztán lenéztem a pólómra. Hát persze,ma a Niall-os pólóban aludtam
~Köszönöm,reméltem is.-kacsintottam egyet.
Aztán egyesével ölelgettek meg,utoljára maradt Zayn.
~Kéne szerezned ilyet Zayn-es ben.-mondta pólómat nézegetve.
~Nyugi drága Zayn,van olyanom is.-kacsintottam és kaján vigyor ült ki arcára.
~Igen? És akkor miért nem azt hordod?-kérdezte még mindig vigyorral az arcán
~Hát,mert most ez jött a kezembe.-mondtam majd a többiek felé fordulva folytattam. ~Egyébként ilyen pólóm mindanyiotok nevével is van.-mondtam vigyorral az arcomon.
Felnevettek,és erre én is.
~ÓÓ,pedig azt hittem csak engem tisztelsz meg ezzel.-mondta Niall tetetett szomorúsággal,mire odamentem és megöleltem.
~Viszont Beck,jó lenne ha lassan elkezdenél készülődni,ahogy látom nem állsz a legjobban.-mondta nevetve Liam.
~Jójó,persze,csak megiszom a kakaómat!.-mondtam mosolyogva.
Ekkor jött le a lépcsőn Tyler,egy boxerben és egy pólóban.Álmosan nézett körül,aztán szép lassan eljutott a tudatáig hogy hol is van pontosan.
~Á,sziasztok,ti vagytok a One Direction,igaz? Tyler vagyok.-mondta mosolyogva.
~Szia,igen,mi!-mondták szinte egyszerre.
~Öm,Tyler a legjobb barátnőm bátyja,és mint látjátok nála lakom most.-mondtam kicsit zavartan,és valami furcsát láttam Zayn arcán. ~Viszont én most felmegyek felöltözöm összepakolok,de sietek.-mondtam és már el is viharoztam a szobámba.
Elövettem egy egyszerű szettet,és hogy eleget tegyek valamilyen szinten Zayn vágyának,felvettem egy karkötőt,amin az ő neve volt,viszont ebből tényleg csak Zayn-es volt. Épp felöltöztem és pakolni kezdtem mikor kopogtak az ajtómon.
~Gyere!-mondtam kicsit hangosan.
~Szia,nem zavarok?-kérdezte aranyosan Zayn.
~Nem,dehogyis,ülj csak le épp pakolok.-mondtam kedvesen.
Leült,és nézte ahogy pakolok,ám egyszer csak felállt és elkapta a csuklómat,közelsége eléggé zavarba hozott.
~Szép a karkötőd!-simított végig karkötőmön,én pedig nem bírtam szemétől elszakadni.Komolyan,ilyen szemeket büntetni kéne!
~Ohh köszi.-mondtam zavartan. ~Viszont elmondok egy titkot,ne szólj a fiuknak!-mondtam sejtelmesen mire kérdően nézett rám. Odahajoltam füléhez és suttogva mondtam.
Ěbböl a karkötőből ez az egy van,csak a te neveddel van ilyenem.-mondtam,majd elhúzottam tőle és ezerwattos mosolyára én is küldtem egy mosolyt.Egyre közelebb húzott magához,és azt hittem ott esem össze,ám ekkor Louis hangját hallottam meg amint épp nekünk kiabál hogy siessünk. Elengedtünk egymást majd lementünk a többiekhez,
~Na végre! Azt hittem elnyelt titeket a fekete Lyuk.-hülyéskedett Lou.
Elindultunk kifele,ketten maradtunk Zayn-el utoljára,ám mikor épp ki akartam menni megfogta a csuklómat,de nem fordított meg,hanem a fülemhez hajolt és suttogott.
~Az elöbbi dolgot ugye tudod hogy be fogjuk még fejezni?!-mondta és éreztem lehelletét a nyakamon,amitől libabőrös lettem.
Mikor odaértünk elmentem öltözni,ők pedig a terem felé vették az irányt. Mikor beértem én is ott ültek mind. A tánc jól ment,megdicsértek,és eléggé jók a koreók szerintem. Mikor vége lett,mindenki elindult kifele,de én a fiuk felé vettem az irányt.
~Nagyon jó voltál!-mondták szinte egyszerre mosolyogva.
~Köszönöm,ezt jól esik hallani.-mondtam.~Viszont lehetne egy olyan kérésem hogy had maradjak egy kicsit még táncolni?!
~Persze,de akkor mi is itt maradunk,szerintem mind kíváncsiak vagyunk hogy hogy táncolsz egyedül.-mondta Harry,mire mindenki nagy bólogatásba kezdtett.
~Köszönöm,és rendben!-mondtam vigyorral az arcomon.
Mielött elkezdtem volna táncolni,átvettem,pontosabban levettem a bő gatyámat,ami alatt természetesen volt egy kis fekete gatya,és levettem az ujjatlanomat,ami alatt volt egy sportmelltartó,és a hasamra kötöttem egy fehér hosszúujjut. A cipőmet is átvettem a ballett cipőmre mire kiváncsian végig néztek.
~Hát tudjátok hiányoznak a régi idők,és arra gondoltam nosztalgiázok,tudjátok én nem csak ilyeneket táncolok.-mondtam a fiuknak.
Eltáncoltam nekik 2 táncot,elöször az egyik kedvenc filmemből a Dirty Dancing 2-ből az egyik számra,aztán pedig Puskás Peti csillagok számára.
~Tejóég,mintha egy angyalt láttam volna táncolni.-mondta Niall döbbenten,mire bólogattak.
~Egy gyönyörű angyalt.-mondta Zayn félénk mosollyal,mire mindenki nagyobbakat kezdett bólogatni.
Elpirultam,nagyon jól esett hogy tetszett nekik a táncom.
~Köszönöm!-mondtam mosolyogva.
Elmeséltem nekik hogy még hány fajta táncot tanultam otthon,amiket kikerekedett szemekkel néztek.
~Na neeee,te tanulsz írszteppelni? Tudtad hogy ír vagyok?!-kérdezte mosolyogva Niall.
~Tudtam igen,és igen azt is tanultam..
~Látni akarunk mindent!-Utasított Louis,amit mindenki díazott.
~Öm,van nagyobb laptotpotok vagy valamitek?-kérdeztem.
Elmondták hogy van egy ilyen szerkezetük,amivel ki tudják vetíteni a gépről a videókat.
~Akkor átmehetnénk hozzátok és megmutatnám a videókat,mit szóltok?-kérdeztem örömmel.
~Ez egy nagyszerű ötlet.-vágta rá Liam.
Akkor indulhatunk?-kérdeztem,mire mind elindultunk. Elöször átmentünk hozzánk,hogy lezuhanyozzak és átöltözzek,és már indultunk is a fiukhoz.
Megmutattam nekik mind az 5 táncomat és nagyon tetszett nekik. Niall el volt ragadtatva az írsztepptől,Zayn-nek az a modernünk tetszett,amit a Gloomy Sunday-ra táncoltunk,azt mondta megint,hogy angyalként táncolok.Több se kellett,mint egy paradicsom olyan lettem. Louis-nak a musical tetszett,mert az pont olyan bohókás mint ő,Harry-nek a másik modernünk tetszett,főleg a sikitozós rész,míg Liam-nek az experi(néotánc) tetszett a legjobban. Mire mindet végignéztük és kommenteltük nagyon megéheztem,és rendeltünk pizzát. Hamar elment az idő,így gondoltam elindulok hazafele.
~Várj,hazaviszlek!-mondta mosollyal az arcán Zayn.
Beszálltunk a kocsiba,és elmondta hogy tényleg úgy táncolok mint egy angyal. Hát nem édes?! Najó Beck mi van veled?! Kiszálltunk a kocsiból és az ajtó felé mentünk,majd megálltunk ott.
~Köszönöm hogy hazahoztál,és örülök hogy tetszett a táncom.
Erre nem mondott semmit csak mosolygott majd hirtelen közelebb húzott magához.Alig pár centi volt arcunk között,pulzusom az egekben,én pedig erőtlenül álltam elötte. Adott a szám sarkába egy csókot,majd megölelt.
~Nincsmit,holnap találkozunk!-mondta a rosszfius mosolyával,majd elindult. Én meg csak álltam ott és azt se tudtam mivan.
Halkan léptem be a házba,féltem hogy Tyler már alszik. De nem,ott ült és tv-zett a nappaliban.
~Szia Beck,milyen volt a próba?-állt fel mosolyogva majd megölelt.
~Jó nagyon,ott maradtam tovább nosztalgiázni és táncoltam egy kicsit mást is,és megmutattam a fiuknak az év végi vizsgás videóimat.-mondtam mosolyogva.
~Ohh,azokat én is megnézhetném?-kérdezte szerényen.
~Hát persze gyere!-mondtam és a szobám felé vettük az irányt.
Megnéztük az ágyon és azt mondta neki is a Gloomy Sunday-os tetszett a legjobban.
Ott ültünk még utána,és azt vettem észre hogy kicsit közel ülünk egymáshoz.
~Nem bánnád ha most lefeküdnék aludni? Nagyon hosszú napon vagyok túl..-kérdeztem Tyler-t,aki megértően bólintott,majd megölelt és adott a hajamba egy puszit,amitől nyugalom járta át a testem.
Elmentem zuhanyozni miután kiment,és Zayn-en gondolkoztam. Szép nap volt ez a mai,nyugtáztam magamba,majd szépen elringattam magam álomországba,ami ma éjjel nem volt a legkellemesebb hely...
Becky szerelése:


Becky táncainak zenéi:

Sziasztok! :)
Kicsit belecsempésztem az életem,ugyanis ezeket a táncokat amit a vizsgáról mondtam én is táncoltam,vagyis a csoportommal,és remélem nem baj,de kilinkelném őket:)
Még mindig nagyon várom a kommenteket,de az is jól esik ha olvassátok a blogot,és remélem tetszik is! :))
xoxo
http://www.youtube.com/watch?v=pbPdctfMHrg -ez Harry-nek tetszett a legjobban

Remélem ez is tetszik nektek! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése