2012. június 29., péntek

6. fejezet: Álom


                                                                                              6.fejezet: Álom
                                           (ajánlott zene: 
http://www.youtube.com/watch?v=JlxByc0-V40)

Reggel sírva és sikítozva ébredtem fel,és mikor felültem megláttam Tyler aggódó tekintetét mellettem. Elkezdtem még jobban sírni,mire odaült mellém és szorosan magához húzott, és próbált nyugtatni.
~Sss,semmi baj kicsi Beck,csak egy álom volt,most már megnyugodhatsz,itt vagyok sss.-mondta Tyler mikozben hátamat simogatta és szorosan ölelt.
Kicsit megnyugodtam,és hálásan néztem Tyler-re. Jól esett hogy ott volt velem.
~El szeretnéd mesélni mit álmodtál?-kérdezte lágyan Tyler,mire megráztam a fejem. ~Rendben,akkor egy reggeli kakaóval szolgálhatok a hölgynek,ha az megfelel neki.-mondta elég viccesen, mire felnevettem,és lementünk a konyhába a kakaóért.
~Ééés,mi a terved mára?-kérdezte Tyler italát szürcsölgetve.
~Hát nem tudom,egyenlőre nincs,viszont el fogok menni futni ahogy megittam.-mondtam
~Á,igen sejtettem hogy ez a szokásod megmaradt.-mondta mosolyogva Tyler.
Hát igen,van egy olyan szokásom,hogy ha feldúlt vagyok vagy ilyesmi elmegyek futni,mert ezzel kitisztul a fejem,lenyugszom és kizárom a külvilágot.
Felmentem átöltözni és beraktam a fülhallgatómat a fülembe,megöleltem Tyler-t és elindultam futni. Igazából fogalmam sem volt merre menjek,nem is ismerős a környék meg semmi,csak futottam előre. Egy parkba értem,ami hatalmas volt,és volt kialakítva futó rész is. Átmentem oda,kerestem valami „energikus” számot,és az eddigi kényelmes tempómat felcseréltem a már rohanáshoz hasonlító tempóhoz. Felemelő érzés volt,el akartam felejteni az álmomat,és ahogy futottam,ugy tisztult ki az agyam. Egyszer csak hirtelen mellettem termett valaki,odanéztem és egyből felismertem,így hát megálltam,ahogyan ő is.
~Liam!-mondtam vigyorogva. ~Hát te,hogyhogy erre?
~Szia Becky! Hát szoktam futni amikor időm engedi.-mondta mosolyogva. ~És te?
~Hát szeretek futni,főleg mikor feldúlt vagyok.-mondtam.
~Feldúlt? Mi történt? Baj van?-kérdezte,és láttam rajta hogy aggódik.
~Hát igazából nem olyan vészes,csak nagyon rosszat álmodtam,és így kitisztult a fejem.-mondtam halvány mosollyal.
~Szeretnél róla beszélni?-kérdezte Liam
~Hát nem is tudom..-mondtam bizonytalanul
~Tudod mit,most nincs otthon senki,gyere el és ha úgy látod elmeséled,ha nem,akkor meg volt egy jó délelöttünk.-mondta mosolyogva.
Rendben!-egyeztem bele széles vigyorral az arcomon.
Úgy döntöttünk hogy a házig is futunk,és az utolsó pár métert már le sprinteltük. Bementünk,majd Liam megmutatta a fürdőszobát,és a kezembe nyomott egy pólót,és egy ilyen kosaras nadrágot. Bementem a fürdőbe,és eszméletlen jól esett a zuhany,és ez a ruha is kényelmes volt (:D) Liam is lezuhanyzott és leültünk a nappaliba,ahol Liam hozott egy bögre teát. Beszélgettünk már kb 10 perce,és szóba se hozta az álmomat,ez nagyon kedves tőle.
~Szóval Liam,tényleg érdekel az álmom?-kérdeztem kicsit félve
~Igen,mert aggódóm,de ha neked még nem menne róla beszélned,akkor teljesen megértelek,és tudd mi a fiukkal mindig itt leszünk neked!-mondta mosolyogva és én is elmosolyodtam ezen.
~El szeretném mondani.-kezdtem ~Amikor ovis voltam,akkor kerültem elöször színpadra tánccal,persze ez inkább szülői bemutató volt,de akkoris,és emlékszem,nem tudtam egyet se végig csinálni anélkül hogy ne mentem volna ki és sírtam volna el magam. Amikor iskolásként léptem elöször színpadra,az már tényleg színpad volt,ott minden megváltozott,minden félelmem elmúlt,és le se akartam menni a színpadról,nagyon jó érzés volt. Aztán mikor az új tánciskolámba kerültem,ahova most is járok,ott annyira más volt minden. Nem csak vizsgák vannak,hanem saját önálló darabjai is. Akkor jött elöször az álmom mikor 2006-ban bekerültem az egyik ilyen darabba. Nagy volt a nyomás,és éjjel elötte és utána is arra keltem hogy elfelejtettem valamit vagy nem vagyok ott vagy ordítoznak velünk. Ez minden előadásnál megvolt,de ugymond szerencsére csak előadások utáni éjszaka. Most is ezt álmodtam de durvább volt,hatalmas nézőtér tele emberekkel én meg csak állom ott és vége mindennek....-itt elcsuklott a hangom.Ekkor magához húzott Liam és ott tartott szorosan.
~Fogalmam sincs miért álmodtam most ezt.-mondtam kicsit lenyugodva.
~Talán csak izgulsz a koncert előtt,ennyivel.-mondta nyugtatóan Liam
Nem engedtük el egymást ami nagyon jól esett,már vagy 10 perce így voltunk mikor elnyomott az álom Liam karjaiban...
                                               
                                                                               -Zayn szemszöge-

Mikor hazaértünk fiukkal a vásárlásból nem várt kép várt minket. Becky feküdt Liam karjaiban,Liam ruhájában és látszólag aludt.
~Itt meg mi történt?-kérdezte szemöldökét húzogatva de halkan Harry
~Futás közben összefutottunk,és nagyon fel volt dúlva,idejöttünk hogy kicsit megnyugodjon,és hát elaludt.-mondta Liam mosolyogva,mikor rá nézett Becky-re.
~Felvigyem a szobámba?-kérdeztem Liam-től.
~Az jó lenne,jól jön neki az alvás.-mondta
Odamentem és felkaptam az ölembe óvatosan Becky-t,és elindultam a szobám felé. Óvatosan kinyitottam az ajtót és lefektettem az ágyra. Akaratlanul is,de odafeküdtem mellé és néztem ahogy alszik. Nagyon aranyos volt.
Kb. fél óra elteltével elkezdett mocorogni,majd kinyitotta a szemét.
~Jó reggelt Zayn!-mondta,majd hirtelen kipattant a szeme. ~Zayn?!
~Szép délutánt Becky.-mondtam mosolyogva. ~Remélem kényelmes volt az ágyam!
Becky kérdően nézett rám,majd körbe és nyugtázta hogy ez nem az ő szobája. Egyszer csak valószínüleg a megvilágosodás miatt rácsapott a homlokára. Ezen felkuncogtam.
~Ömm...igen az volt,köszi,de nem emlékszem pontosan hogyan kerültem a szobádba.-mondta és láttam rajta hogy kicsit zavarban van,ez tetszett.
~Hát elaludtál Liam ölelésében,én pedig felhoztalak az ölembe a szobámba,mert Liam mondta hogy pihenésre van szükséged.-mondtam.
~Ó,hát akkor köszönöm nektek!.-mondta mosolyogva és megölelt hirtelen. Nagyon jól esett,meglepett de nagyon jó volt,pedig ez csak egy ölelés volt.
~Lemegyünk a többiekhez?-kérdeztem tőle miután sajnos elengedtük egymást.
~Persze!-mondta széles vigyorral,majd megragadta a kezem és lementünk a többiekhez.
~Sziasztok!-köszönt széles vigyorral az arcán Becky.
Visszaköszöntek a fiuk,majd leültünk a kanapéra,Liam-hez húzott engem is,majd leülltünk,megölelte Liam-et majd váltottak egy rövid halk beszélgetést,aztán tv-ztünk.
~Öm srácok eléggé elszaladt az idő,én szerintem lassan mennék,lenne valamelyikőtök olyan kedves hogy hazavisz,vagy magamra vagyok utalva?!-nézett ránk bociszemekkel.
~Gyere,hazaviszlek.-mondtam neki kedvesen.
Felmentünk összeszedtük a ruháját majd a kocsi felé mentünk. A nappaliban még elköszönt mindenkitől,és mondta Liam-nek hogy holnap visszahozza a ruháját.
A kocsi út jól telt sokat röhögtünk és énekeltünk a rádióval,azt hiszem kezdek totálisan belezúgni...
~Hát,köszönök mindent Zayn.-mondta mosolyogva miután kiszálltunk,majd megöleltem.
~Igazán nincs mit.-mondtam és egyre közelebb került testünk egymáshoz.
Nem bírtam megállni,közelítettem,már éreztem heves szívverését,és gondolom ő is az enyémet,majd mikor ő is közelített valamennyit,megcsókoltam. Fantasztikus volt,ilyet még egy lánynál nem éreztem,egész testem bizsergett,és átjárta a meleg. Levegőhiány miatt sajnos elváltunk egymástól,de még mindig közel voltunk,én meg csak néztem gyönyörű szemeit.
~Hát akkor jóéjt Zayn,szép álmokat!-mondta mosolyogva Becky.
~Nekedis,remélem velem álmodsz.-mondtam neki kicsit hátrébb lépve,és kacsintottam egyet,majd egy utolsó ölelés után beszálltam a kocsimba és elhajtottam.


sziasztok! :)
bocsi hogy kicsit későn hoztam,és ha kicsit rövid lett,de már az agyam máshol jár,ugyanis vasárnap utazom Szlovákiába tánctáborba,tehát holnap hozok egy részt elvileg,és utána legközelebb jövőhét szombaton talán,agy vasárnap:)
Addig is olvassátok,osszátok meg, a kommikat pedig ezer örömmel várom!! :))
xoxo <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése