2012. június 22., péntek

1. rész: Minden most kezdődik el.! :)


                                                         1.rész: Minden most kezdődik el...
                                    (ajánlott zene:  http://www.youtube.com/watch?v=FT7MWDoW_rc  )

Becky szemszöge:

~Ahh,végre vége!! - kiáltottam el magamat barátnőmnek,Christy-nek,mikor vége lett az utolsó óránknak is az éveben. Igen,vége! Jöhet a nyár,végre csak azzal foglalkozhatok,amivel akarok: a tánccal! :)
Tudni kell rólam,hogy amióta az eszemet tudom,csak táncolok,igazából ez éltet,mikor a szüleim elváltak nagyon nehéz időszakon mentem keresztül,és komolyan mondom ha a tánc nem lett volna nekem akkoris,kitudja mi lenne most velem...
~Nekem mondod? El sem hiszem,SZABADSÁG! - kiáltotta barátnőm is.
Már 5. óta barátnők vagyunk,így most 10.-ben sem volt ez másképp.
Őt azonban nem vonzotta a tánc,ő teljesen más mint én,őt vonzza a pszichológia,és nagy tervei vannak már a jövőre,na nem mintha nekem nem lennének a tánccal kapcsolatban!
Izgatottan léptünk ki az iskolából,és mélyet szippantottunk a levegőbe,igen már éreztük a nyár édes illatát! :)
~ És mi a terved mára Beck? - kérdezte barátnőm.
~ Hát táncórám van,mi más?! - válaszoltam,mire mindketten felkuncogtunk.
~ És a nyárra? - kérdezte.
~ Hát ne is kérdezd,egyenlőre ötletem sincs,csak azt tudom hogy szerepet kell töltsön benne a tánc! ;) - válaszoltam. ~ És neked?
~ Szerintem el fogok utazni a bátyámhoz Londonba,már ezer éve nem láttam,gondoltam nála töltök egy kis időt. - mondta,és láttam rajta hogy nagyon boldog,tényleg nagyon rég látta bátyát,hiszen bátyja focista,és élete így odaköti.
Amikor még a bátyja itt lakott,nagyon jóban voltunk,na nem mintha most nem lennénk,de akkor más volt a helyzet.. Nem voltunk együtt nagyon,vagy mégis,na mindegy,a lényeg hogy kavartunk,és egész jól megvoltunk,de a mondás szerint,miszerint focistával ne kezdj,valamilyen szinten beigazolódott,hiszen ki kellett költözni emiatt Londonba. Békességben váltunk el,hisz mi ok lett volna a haragra?! Azóta is jóban vagyunk,és hála az internet csodáinak a kapcsolatot is tudjuk valamilyen szinten tartani.
~ Na,az nagyon jó! - válaszoltam mosolyogva barátnőmnek. ~ Viszont nekem mennem kell,nem akarok elkésni az utolsó hivatalos tánc órámról az évben! :)
~ Persze,menjél,de aztán ha van valami nem felets el beszámolni! - mondta barátnőm vigyorogva.
Vissza mosolyogtam és már el is mentem,mert kell egy jó 20-25 perc míg odaérek,és tényleg nem akartam elkésni!

Mikor odaértem, bementem az öltözőbe,és szépen átöltöztem a kényelmes tánc cuccomba.
Ezután bementem a terembe,és szokás szerint leültem barátnőim kis körébe,és elkezdtünk melegíteni.
Mikor beért a tanár,mind felálltunk,és felvettük szokásos térformánkat,négyen álltunk elöl,én balról a második vagyok. Mielőtt elkezdtünk volna táncolni, a tanárunk jött a kis mondókájával hogy mennyit fejlődtünk és milyen jók vagyunk és szívesen vár minket jövőre,csak a szokásos szöveg,ám amit ezután mondott,szerintem mindannyiunkat lesokkolt...

Becky táncos szerelése:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése