2012. július 15., vasárnap

13. fejezet: Pool Party


Sziasztok! :)
Azért írnék megint előre, mert el szeretném mondani, hogy a cím a fejezet csak egy részét takarja, de nem volt jobb ötletem, ugyhogy nézzétek el nekem :$
Továbbra is várom az olvasókat kommenteket like-okat feliratkozásokat! :))
Jó olvasást! xoxo <3


                                                                                        13.fejezet: Pool Party
                                      (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=H2AUFWpndDs)

-Becky szemszöge-

Reggel arra ébredtem, hogy simogatják a hátamat. Kinyitottam a szememet és Zayn gyönyörű barna szemeivel találtam szembe magamat. Azonnal mosolyra húztam a szám,majd közelebb hajoltam és megcsókoltam.
~Jó reggelt Zayn!-mondtam miután visszatettem fejemet mellkasára.
~Neked is cica, milyen volt az első éjszakád az új otthonodban?-kérdezte mosolyogva
~Csodálatos! Viszont azt is kideríteném, hogy itt is olyan jó kakaót csinálsz-e.-néztem rá boci szemekkel.
~Akkor derítsük ki!-mondta majd felálltunk és kézen fogva lementünk a konyhába, ahol már mind lent voltak.
~Sziasztok!-köszöntem nekik mikor leértünk.
~Becky!-üvöltött Louis a nappaliból és azt láttam hogy rohan felém,majd hirtelen felkap és forgatni kezd.
~ÁÁ Louis tegyél le jóég.-mondtam neki de persze röhögtem. Végre letett és jó szorosan megölelgetett.
~Mi ez a szeretet bomba így reggel Lou?-kérdeztem,mire megvonta a vállát és visszament a nappaliba Harry-vel.
~Itt a kakaód.-adta át mosolyogva a bögrét Zayn.
~Köszönöm!-mondtam majd belekortyoltam. ~Isteni!-mondtam
~Semmit nem kapok érte?-kérdezte „csalódottan”, mire odamentem hozzá és adtam a szájára egy puszit amiből ügyesen formált csókot.
~Öm Becky, fél11-re van időpontunk az orvoshoz.-mondta kicsit félve Liam
~Köszönöm Liam.-mondtam majd rámosolyogtam
Elég hamar eltelt az idő, tv-ztünk és hülyültünk, és most itt ülünk és várunk hogy jöjjön az orvos és megvizsgáljon engem.

~Mis Johnson?-jött ki az orvos az egyik kórteremből. Bólogattam majd beinvitált minket.
~Ennyien szeretnének bent lenni?-kérdezte az orvos,de nagyon kedves volt mert végig mosolyogva kérdezte, mire a fiuk és én is bólogattunk. ~Hát jó. -mondta, majd elkezdte vizsgálni a bokámat. Kért ilyen hülye feladatokat, hogy álljak egy lábon,meg ugráljak, de vicces volt mert elötte megcsinálta. Majd elküldött a röntgenbe. Miután megkapta az eredményeket vissza jött hozzánk.
~Nos Mis Jonhson, elöször is, a bokáján kívül van valami problémája?-kérdezte
~Hát, a térdemben a porcom gyenge,és vigyáznom kell nehogy ráessek, mert annak következményei lehetnek.-mondtam, amit az otthoni orvosom mondott,mikor a térdemmel voltam vele.
~És volt rá példa hogy ráesett?-kérdezte
~Volt, de ezek az „esések” nem olyan esések, mert a táncban erre figyelnek, bár volt egy olyanom, amikor úgy érkeztem hogy egy ideig nem tudtam kinyújtani és égetett.-emlékeztem vissza egy nem túl kellemes emlékre.
~Igen, mutatta is a röntgen, csak ezéért kérdeztem. Egyébként a bokáját nagyon meghúzta, és mivel nem pihentette, ezért rá is erőltetett, így most kénytelen lesz pihentetni,és kap egy bokaszorítót is, viszont a térdére nem kapott semmit?-tudakolta az orvos
~De, kaptam szorítót, amit kb 3-4 hétig hordtam, de az edzőm nem engedte tovább, mert azt mondta nem erősödnek meg úgy soha a porcaim. -mondtam
~Értem. Szóval egy hét semmi tánc, és 3 hétig hordania kell a szorítót, rendben?-kérdezte kedvesen
~MI? EGY HÉT?? Addig meghaloook.-mondtam
~Nyugodjon meg Dr. úr, majd mi figyelünk hogy betartsa a szabályokat.-mondta Zayn.
~Rendben, viszont ha megbocsátanak kezdődik a vizit, további szép napot!-mondta az orvos, majd mi is elköszöntünk és kiment.
~Ezt nem hiszem el!-mondtam már a kocsiban
~Nyugi Becky, a legközelebbi koncertünk, amin nektek is fel kell lépni egy hónap múlva lesz, arra bőven felépülsz!-mondta kedvesen Liam.

~Hé Becky, a szorítóddal medencézhetsz?-kérdezte Harry
~Persze, bármit csinálhatok vele.-mondtam mosolyogva mire elkiáltotta magát.
~Mindenki a medencébe 10 perc múlva!- üvöltötte a kis göndör,mire mindenki felkiáltott és a szobájuk felé vették az irányt. Én is elindultam, ám Zayn felkapott az ölébe és felvitt a lépcsőn.
~Ez még nem számít nagy megeröltetésnek, de köszönöm.-mondtam Zayn-ek egy csók kiséretében.
Felértünk a szobába,és rájöttem hogy még ki se pakoltam.
~Este kipakolhatunk ha gondolod.-mondta Zayn,mire bólogattam. Kikerestem a bikinimet,és bementem a fürdőbe átvenni. Mire kijöttem már Zayn-en is fürdőnadrág volt. Amint kiléptem odajött és átkarolt egy csók kiséretében.
~Jól nézel kis cica!-mondta pár centire a számtól.
~Te sem panaszkodhatsz.-mondtam majd lecsaptam ajkaira. Hosszú csókunkat Lou üvöltése zavarta meg.
~Srácok ne most essetek egymásnak,mindenki rátok vár gyerüüüünk!-üvöltötte Lou, mire megfogtam Zayn kezét és lementünk, de persze nem száguldozva a bokámra való tekintettel.
Amint kiértünk az udvarba azt vettem észre hogy lábam nem érintkezik a talajjal és vészesen közeledek a vízhez.
~Niall azonnal tegyél le!-mondtam, de mintha meg se hallotta volna, és már a vízben voltam. ~Ezt még megbánod ugye tudod?!-mondtam neki, mire mosolyogva beugrott mellém a vízbe. Ezután rögötn már jött Harry Liam és Lou is, aki még egy labdát s hozott. Zayn persze csak a lábát lógatta, mert nem tud úszni. Oda is úsztam hozzá, ne legyen már egyedül.
~Szia cica!-köszönt Zayn mikor odaértem hozzá. ~Minden ok?-kérdezte
~Persze,veled?-kérdeztem mosolyogva,mire lehajolt hozzám és adott egy csókot.
~Mostmár igen!-mondta miután vége lett csókunknak.
~Becky jössz labdázni?-úszott oda hozzánk Niall
~Zayn ugye nem baj ha megyek?-kérdeztem szerelmemtől.
~Dehogyis, szurkolok!-mondta majd egy csók után úsztam is a fiukhoz
~Figyelmeztetek mindenkit, hogy halálos dobásaim vannak!-mondtam a fiuknak mosolyogva.
~Akkor Niall és te lesztek egy csapatban, mi meg a másikban-osztotta ki a csapatokat Harry.
Nagyon jót játszottunk, és természetesen mi nyertünk! Miután vége lett arra gondoltak játszhatnák olyat, hogy a másik nyakába ülünk,és letasztítjuk egymást. Harry Lou nyakában ült,én meg Niall-éban.
~Csak nehogy elengedj, tuti nyerünk!-mondtam a kis szőkeségnek,majd felültem a nyakába. Liam kiúszott Zayn-hez, és ők ketten voltak a bírok. 10 perc kemény küzdelem után sikerült lelöknöm Harry-t, így ezt a játékot is mi nyertünk! Ezután mind kiúsztunk egy kicsit a partra,ahol első utam Zayn-hez vezetett.
~Haver a csajod verhetettlen mindenben?!-nézett Zayn-re Harry,mire felkuncogtam.
~Igen!-jelentette be Zayn,mire egymásra mosolyogtunk.
~Azért a hálószobai titkaitokat ne osszátok meg velünk kérlek!-mondta Lou,mire belebokszoltam a vállába.
~Viszont Becky, tuti nem győzöl le úszásban!-mondta Lou, mire felvontam a szemöldököm.
~Akkor mire várunk még, gyerünk!-mondtam és a víz felé vettük az irányt. Mindenki odajött a medencéhez, és Liam volt a bíró.
~ 3..2..1. RAAJT!-üvöltötte el magát Liam én meg elkezdtem úszni. Úgy úsztam mint már rég. Megérintettem a medence szélét és feljöttem,és akkor érintette meg Lou.
~Nyerteeeeem!-üvöltöttem el magam, mire tapsolni kedztek, kivéve Harry-t, aki beugrott a medencébe és Lou-hoz sietett.
~Boo Bear, tudod hogy nekem mindig te leszel a győztes!- szorongatta meg Harry, mire mindenkiből kitört a nevetés.
~Elismerésem Beck!-mondta Lou majd megölelt.
Ezután már inkább a parton maradtunk és ott hülyültünk, meg labdáztunk, és ide már Zayn is beállt, persze a mi csapatunkba,és nyertünk!
Estefele bementünk és rendeltünk pizzát. Leültünk a kanapéra és ott ettük meg.
~Legközelebb tuti a te csapatodban leszek Becky!-mondta Louis,mire felnevettem.
Nagyon jól éreztem magam a fiukkal,ám egyszer csak megcsörrent a telefonom.
~Majd lehozom neked hagyd!-mondta Zayn és már rohant fel a telómért. Mikor leért meggyötört volt az arca.
~Tyler az.-mondta majd odaadta a telefonom és leült mellém. Nem akartam felvenni,ígyhát kinyomtam,és odabújtam Zayn-hez. Szerencsére Tyler aznap már nem próbálkozott többször és a fiuk sem említették őt.
~Srácok nem tudom ti hogy vagytok vele de Boo Bear és Babycakes elmennek szunyálni mert mindjárt kidőlnek.-állt fel Louis,mire minde egyetértően bólogattunk és mentünk fel a szobánkba.
Zayn-el a szobánkba érve kipakoltunk,majd elindultam zuhanyozni, de Zayn megfogta a kezem és visszahúzott magához.
~Nem akarsz velem zuhanyozni? Ahogy látom vihar lesz, én meg félek.-mondta kiskutya szemekkel,mire felvontam a szemöldökömet, de végül beleegyeztem, így hát együtt mentünk be. Nem is kell említenem hogy az volt az első miután megengedte a vízet, hogy letámadott. A falhoz nyomott óvatosan, és felsőteste egybeolvadt az enyémmel, majd mikor alsótestünk is összeért egyszerre nyögtünk fel, ami persze Zayn-ből egy kaján vigyort hozott ki. Miután kész lettünk bebújtunk az ágyba és hamar elaludtunk.

Pár órával később viszont a hatalmas viharra keltem fel. Még sötét volt, szóval éjszaka. Lementem egy pohár vízért, ahol Niall evett éppen valamit.
~Niall, hát te?-kérdeztem mikor beértem a konyhába.
~Felébresztett a vihar, és nem tudtam visszaaludni, arra gondoltam hátha segít a kaja.-mondta,mire elmosolyodtam. ~És te?
~Engem is felébresztett a vihar, és egy pohár vízért jöttem.-mondtam mosolyogva,majd odamentem a csaphoz és töltöttem magamnak.
Miután megittam megfordultam,ám Niall-el találtam magamat szembe. Nagyon közel állt hozzám.
~Niall..-kezdtem, de nem tudtam mit mondani.
~Becky.. én..én.. sajnálom.-mondta, majd hátrébb lépett.
~Minden rendben Niall?-kérdeztem aggódva
~Persze.-mondta egy nem túl őszinte mosollyal majd elköszönt és ment föl a szobájába. Én is így tettem.
Beértem és visszabújtam Zayn-hez,és végig Niall-ön járt az eszem.
~Merre voltál cica?-hallottam meg Zayn álmos hangját.
~Jaj ne haragudj felkeltettelek? Egyébként felébresztett a vihar,és lementem egy pohár vízért.-mondtam
~Értem.-mondta, és szerintem már aludt is. Zayn szuszogását hallgatva, gondolataimba merülve aludtam el.

Reggel odaakartam bújni Zayn-hez, de csak a párnáját találtam. Kinyitottam a szemem és nem volt sehol. Nagy nehezen lementem a nappaliba, ahol csak Lou-t találtam.
~Jóreggelt, többiek?-kérdeztem Lou-tól.
~Jóreggelt nekedis, alszanak,nem?-nézett rám Lou
~Hát Zayn tuti nem, mert nem volt nálam-válaszoltam.
~Ez furcsa. Megnézzük a többieket?-nézett rám huncut mosollyal amitől röhögnöm kellett,de bólintottam így felmentünk. Elöször Harry-hez mentünk be.
~Babycakes,szép reggelt!-üdvözölte Lou Harry-t én meg alig bírtam visszafojtani a röhögésemet.
~Szia Boo Bear,minek köszönhetem reggeli ébresztésemet?-ült föl Harry. ~Á szia Becky.-mosolyogva integetett nekem, mire vissza mosolyogtam,és melléjük ültem az ágyra.
~Felderítésen vagyunk!-mondta titokzatosan Lou mire akkorát röhögtem. ~Gyere menjünk tovább Becky, Babycakes csináltam reggelit.-mondta Lou majd kommandósként kiment a szobából,én meg röhögve utána kisétáltam. Benyitottunk Niall-hez is. Odaültünk az ágyához és ébresztgetni kezdtük,ám sikertelenül.
~Niall, Louis csinált reggelit!-mondtam, mire mocorogni kezdett,és kinyitotta a szemét. ~Mondtam hogy ez beválik!-mondtam Lou-nak. Ezután tovább mentünk. Benyitottunk Liam-hez is, és ott aludtak Zayn-el az ágyban. Viccesen néztek ki.
~Hé Zayn, le is cseréled Becky-t?-ment oda Lou Zayn-hez és majdnem üvöltötte,mire Liam felriadt és leesett az ágyról,minek következtében Zayn is felkelt. Odafutottam Liam-hez és vigyorogva felsegítettem.
~Zayn te mit keresel az ágyamban?-nézett Liam Zayn-re.
~Nemtudom, lementem este inniért,és lehet eltévedtem.-mondta kómásan Zayn mire felnevettem
Ezután már mind a konyhában reggeliztünk,és Lou-val örömmel meséltük a történteket,és jókat röhögtünk. Ekkor csöngettek. Liam ajtót nyitott, és Paul jött be rajta.

~Jóreggelt srácok! Ó szia Becky!-köszönt vidáman, mire mind visszaköszöntünk. ~Ma lenne egy sajtótájékoztató szerűség,és jó hogy itt vagy Becky, mert neked is részt kéne venned, mint a táncosok képviselője. Már megbeszéltem, és ők is téged küldenének!-mondta Paul, nekem meg leesett az állam. ~3-kor kezdődik és fiuk énekelnétek egy számot, Becky te meg táncolhatnál kicsit nekik ha gondolod.-mondta Paul
~Szívesen!-mondta mire 5 dühös szempárral találtam szembe magam. ~Mármint szívesen, de nem lehet.-mondtam kicsit csalódottan.
~Becky lesérült,és egy hétig nem táncolhat.-világosította fel Liam Paul-t.
~Ó sajnálom Becky, de nem baj.-mondta mosolyogva. ~Fél 3-ra itt vagyok értetek, legyetek készek!-mondta, majd elköszöntünk és ment is el.
~Nagyszerű.-mondtam miután Paul elment.
~Ne duzzogj hercegnő,gyere inkább válasszunk ruhát!-mondta Hary,és a hátát mutogatta hogy ugorjak fel. Így is lett,és mint 2 óvodás mentünk fel az emeletre. Mikor letett még egy kicsit szakadtunk a röhögéstől, de aztán elkezdett a szekrényben turkálni.
~Styles ha lehet most legyél kicsit emberibb, és ne dobálj ki mindent!-figyelmeztettem röhögve,mire felmutatta a hüvelykujját. Kb 10 perc kutakodás után a kezembe nyomott egy cuccot,én meg az arcára egy puszit,és elmentem zuhanyozni ő pedig a szobájába készülődni. Ahogy a multkori szerelést, ezt is imádtam, nagyon jó izlése van Harry-nek,és úgy gondoltam ezt megosztom a világgal, így benyomtam a telefonomon a twittert és posztoltam.

@Becky_j _ @Harry_Styles a világ legjobb stylist-ja emberek, ezentúl csak neki engedem hogy kiválassza a ruháimat!! :)

Miután kiírtam láttam hogy követőim száma meghaladta az 1 milliót (!) Miazisten. Csodálkozásomból egy új tweet térített ki.

@Harry_Styles _ @Becky_j Megtisztelő! :') Na gyere ki hogy megcsodálhassuk az alkotásomat meg persze téged ;D

Elmosolyodtam és indultam is lefele. Kicsit fájt a bokám a magassarkúban, de elviselhető, főleg hogy ott úgy is ülni kell. Mikor leértem már Paul is ott volt. Harry odafutott hozzám.
~Olyan büszke vagyok magamra!-mondta majd megölelt és adott arcomra egy puszit.
~Induljunk srácok mert elkésünk!-mondta Paul és indultunk is,
A kocsiban Zayn és Harry mellett ültem.
~Eszméletlenül nézel ki cica.-mondta fülembe Zayn, mire elpirultam.
~Bírni fogja a magassarkút a bokád Beck?-kérdezte aggódva Liam
~Igen, ott úgy is csak ülni fogunk.-mondtam mosolyogva.

Mikor megérkeztünk hatalmas tömeg fogadott minket. A fiuk és én felmentünk egy színpad szerűségre, és leültünk. Elkezdtek mindannyiunkat kérdezgetni mindenféléről,és jól ment minden.

~És Becky, minden rendben köztetek Zayn-el?-kérdezte az egyik újságíró
~Igen, köszönjük, nagyon boldogok vagyunk.-mondtam és Zayn-el egymásra mosolyogtunk.
Ám ekkor valami olyasmi történt, amire legmerészebb rémálmaimban se gondoltam volna...

Becky sajtótájékoztatós szerelése:

One Direction sajtótájékoztatós szerelése:


Becky fürdőruhája:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése