2012. július 16., hétfő

14. fejezet: Action


                                                                                    14.fejezet: Action
                                           (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=wpZSI_Fgcvg)

Egy kisebb bálna méretű csaj „Mrs. Malik” feliratos pólóban rohant felém, és azt üvöltözte, hogy ribanc. Egyre közelebb került, míg végül rám ugrott, így leestem a székről, ő pedig rám, a szék pedig a fájós bokámra. Szuper.
Elkezdték a fiuk leszedni rólam a csajt, de elötte még sikerült megpofoznia. Ekkor jöttek az őrök és kivezették.

~Uristen Becky jól vagy?-kérdezte Zayn, mikor segített felállni. 5 aggódó szempárral találtam szembe magam,mikor már álltam, de csak Zayn segítségével sikerült.
~Nem, a szék ráesett a fájós bokámra, és nem tudok rá állni.-mondtam, és könnyek szöktek a szemembe.
Ekkor Zayn felkapott, és elindultunk mind kifele. Mikor kiértünk beszálltunk egy autóba, amit egy testőr vezetett, és ott ült elől Paul is.
~Becky ! Istenem jól vagy? Annyira sajnálom!-szólalt meg Paul.
~Túlélem azt hiszem, és nem a te hibád.-mondtam mosolyt eröltetve, de nagyon fájt a lábam. Nem tudom elhinni, hogy egyes emberek mit képzelnek magukról. Hogy csak úgy odamennek valakihez és letámadják?! Eszem megáll, de ahogy látom nem csak nekem, mert a fiuk egész úton erről beszéltek. Mikor megérkeztünk a kórházba, segítettek kiszállni, majd Zayn megint felkapott, aminek nagyon örültem, mert szinte 100% hogy nem tudtam volna ráállni a lábamra. Mikor bementünk megvártuk míg Harry bejelentkezik, majd elindultunk felfelé. Mikor felértünk intett nekünk az orvos, bementünk az egyik kórterembe, és Zayn lerakott az ágyra, amit egy hálás mosollyal köszöntem meg.

~Nos valaki elárulja mi történt?-kérdezte az orvos miközben bokámat tapogatta, amiket én szisszenésekkel jutalmaztam.
~Hát sajtótájékoztatón ültünk, amikor felrohant egy csaj a színpadra, leborította Becky-t, és a szék ráesett a bokájára.-világosította fel az orvost Niall.
~Értem. Nos Miss Jonhson ez nagy valószínűséggel megzúzódott. Lecseréljük a szorított egy kötésre, és így még 1 hét tánc nélkül, akkor levesszük a kötést, és marad még 2 hét szorítóval.-mondta az orvos, én meg lefagytam.
~Ugye most csak viccel velem?-kérdeztem
~Sajnos nem, hozok tolószéket hogy elvigyék bekötni a lábát.-mondta és elindult.
~Hagyja csak, én úgy is vele mennék.-mondta Zayn majd felkapott az ölébe, és úgy mentünk tovább az orvossal. Egy szót sem tudtam mondani. Bekötötték a lábamat, így már rá tudtam állni, de Zayn ragaszkodott, hogy a kocsiig még vigyen. Most meg itt ülünk és tv-zünk.

~Becky minden rendben? Az orvos óta egy szót sem szóltál.-nézett rám aggódva Harry, mire nem-et intettem a fejemmel, és felmentem a Zayn-el közös szobába. Becsuktam az ajtót, ledőltem az ágyra, és hagytam hogy könnyeim kiszabaduljanak. Nem hiszem el hogy 2 hétig nem táncolhatok. Mi lesz a fellépéssel? Mi van ha elöbb kezdik a próbát, és még nem táncolhatok akkor?! Nem léphetek majd föl a koncerten. Ráadásul nekem ez az életem, mit csináljak nélküle? Jó ez „csak” 2 hét, de ez a pár nap eddig is egy örökkévalóságnak tűnt. Nem tudom mi lesz ezután.
Gondolatmenetemet kopogás zavarta meg.
~Bejöhetünk?-kérdezte Lou, mire felültem és bólogattam. Bejöttek és leültek hozzám az ágyra.
~Becky, tudjuk hogy neked ez most nagyon nehéz, és sajnáljuk ami történt, de meg kell értened, és ha nem pihenteted most, akkor csak rosszabb lesz.-kezdte a nyugtatást Liam.
~Biztos vagyok benne, hogy a következő koncerten is fogsz táncolni!-folytatta mosolyogva Harry.
~Addig meg nézz körül, van 5 helyes pasi hogy szórakoztassanak!-fejezte be Lou,, mire elmosolyodtam.
~Van egy isteni édesség receptem, megcsinálhatom nektek?-kérdeztem vidáman, mire 5 csillogó szempár kezdett bólogatni. Felkuncogtam és indultunk le a lépcsőn. Bementünk a konyhába, ám azt mondtam nekik hogy titkos, így leültettem őket tv-zni. Hamar meglehet csinálni. Babapiskóta - csoki puding – babapiskóta – vanillia puding – babapiskóta – nutella, és a tetejére kiraktam skittles -ből, hogy 1D. Nagyon jól nézett ki. Megetrítettem és hívtam is kajálni a fiukat. Elkezdtünk falatozni, majd hirtelen Niall felállt,és közelebb jött.
~Köszönöm hogy megcsináltad a világ legjobb desszertjét!-mondta és megölelt, mire felnevettünk.
~De komolyan Becky, ez isteni!-mondta Harry, mire bólogattak.
~Verhetettlen a sportba, konyhatündér, és az enyém. Kell ennél több?-mondta Zayn majd megcsókolt, mire a többiek 'óóó'-zásokba kezdtek. Miután megettük leültünk tv-zni. 

Hamarosan csengetésre lettünk figyelmesek. Harry felkelt és ajtót nyitott. 2 nagyon szép lány lépett be az ajtón. Az egyik Liam-hez ment, a másik Louis-hoz, szóval ők Danielle és Eleanor.
~Szia! Biztos te vagy Becky, nagyon örülök! Danielle vagyok - jött oda ölelésre tárva kezeit Danielle.
~Szia, én is örülök!-mondtam, majd megöleltük egymást.
~Szia, én pedig Eleanor vagyok, sajnálom ami a lábaddal történt-mondta El, majd megöleltük egymást.
~Szia, hát igen, köszi.-mondtam mosolyt eröltetve magamra.
Nagyon kedvesek a lányok,nagyon sokat hülyültünk így 8-an.
~Becky mit szólnál ha holnap elmennénk hárman vásárolni?-kérdezte kedvesen Danielle.
~Az szuper lenne!-mondta vidáman.
~Nagyszerű, mivel mi is itt alszunk, ezért mehetnénk már délelött, mit szólsz?-kérdezte vidáman Eleanor.
~Benne vagyok!-mondtam még mindig mosolyogva.
Hamar el ment az idő, és úgy 11 fele elköszöntünk egymástól, és mindenki elindult a szobájuk felé. Zayn a lépcsőnél megint felkapott, amit egy fejrázással, és egy csókkal díjaztam. Bevitt a szobába, és becsukta az ajtót, de még mindig az ölében voltam. Elsétált az ágyig, letett és fölém helyezkedett, majd megcsókolt.
~Köszönöm hogy segítettél ma mindenben Zayn, nagyon szeretlek!-mondtam miután elváltak ajkaink
~Ez csak természetes, és én is nagyon!-mondta majd lehelt még egy csókot a számra. Elmentünk zuhanyozni, majd befeküdtünk az ágyba, és hamar elnyomott mindkettőnket az álom.

Reggel ajtónyitódásra és a nevem suttogására keltem
~Becky, szia, jössz reggelizni?-kérdezte El.
~Persze 1 pillanat.-mondtam majd óvatosan kibújtam Zayn mellől.
Mikor lementem csak a lányok reggeliztek éppen, majd mikor leültem elém is raktak egy tányért pirítóssal.
~Minden fiu alszik még?-kérdeztem mire bólogattak. Miután megreggeliztünk felmentünk készülődni. Ember. Ilyen halkan és ilyen gyorsan még életemben nem készülődtem. Felvettem a kedvenc zászlós felsőmet, egy sortot, egy tornacipőt, egy napszemcsit, a Zayn-től kapott nyakláncot, és egy kis szájfényt, majd lementem a nappaliba. Ott volt Danielle, aki épp egy cetlit írt, gondolom a fiuknak. Nem sokkal utánam El jött le, így hát elindultunk.

Rengeteg boltot bejártunk, és eszméletlen sok ruhát próbáltunk, amin nem keveset röhögtünk, majd megszámlálhatattlan szatyrokkal a kezünkbe ültünk be egy starbucksba.
~Képet!-ujjongott El. Eskü ez a csaj olyan mint Lou, csak lány. Totál összeillenek.
Megcsináltuk a képet, majd El már posztolta is ki twitterre.

@EleanorJCalder _ Fantasztikus csajos nap @Becky_J -vel és @DaniellePeazer -el! :)) xxx

Tényleg nagyon jól éreztem magam a lányokkal, nagyon jó barátnők lettünk. Épp a fiukról beszéltünk, mikor El telefonja jelzett twittere miatt. Megnyitotta majd elmosolyodott.
~Emlegetett szamarak!-mondta, majd felénk mutatta a telefonját.

@Louis_Tomlinson _ Jó kis fius nap @Zaynmalik -al és @Real_Liam_Payne -el! :))xxx Najó, igazából itt hagytak minket a barátnőink! :(( @EleanorJCalder @Becky_J @DaniellePeazer !

Ezen is jót nevettünk. Délután 5 óra fele úgy döntöttünk ideje hazafele venni az irányt. Egyszer csak egy gyönyörű bolt mellett haladtunk el. Azonnal tudtuk hogy nekünk oda be kell mennünk.
Elállt a lélegzetünk mikor bementünk. Gyönyörű volt minden! Azonnal kiszemeltem egy narancsárgás ruhát, és egy különleges fekete magassarkút. El egy nagyon szép babakék ruhát nézett ki, és egy fekete magassarkút, aminek a sarka kövekkel volt kirakva. Danielle pedig egy nem is tudom milyen színű ruhát választott, aminek a felső rész csillogós volt, és egy barnás magassarkút. Ez is nagyon jól nézett ki. Új szerzeményeinkkel együtt indultunk ismét el.
Hazaérve ledobtuk az asztalra a szatyrokat és a fiukhoz ültünk.
~Uramisten, ti egy hadseregnek vásároltatok ruhákat?-nézett döbbenten Niall, mire a lányokkal egymásra néztünk és felnevettünk.
~Lányok el ne felejtsem, Paul hívott az elöbb, lesz ma egy jótékonysági cucc, amin nekünk is jelen kell lenni, vörösszőnyeges bevonulás stb, ugye eljöttök velünk?-nézett körbe Liam, mire mindhárman vidáman bólogattunk
~Fel tudjuk venni azokat a ruhákat, amiket az utolsó boltban vettünk!-örvendezett El, mire egyetértően bólogattunk.
~Nananana Becky, mint hivatalos stylistod, elöször meg kell mutatnod nekem!-nézett rám Harry komolyságot színlelve.
~Ez csak természetes!-mondtam mosolyogva. ~Amugy hánykor indulunk? -kérdeztem
~Fél8. -mondta Liam. Ránéztem az órámra és már fél7 volt. ~Tejóég!-néztünk egymásra a lányokkal, majd megfogtuk a szatyrainkat, én még Harry-t is, és bementünk a szobánkba készülődni.
~Na mutasd az új szerzeményed!-nézett rám mosolyogva Harry. Megmutattam neki, mire végig mérte, majd odajött hozzám és megölelt. ~Büszke vagyok rád!-mondta, mire adtam az arcára egy puszit.
Ezután fel jött Zayn is, így Harry kiment, és elkezdtünk készülődni. Gyorsan lezuhanyoztam, felöltöztem, kis smink, és az elhagyhatattlan kellékem: a Zayn-től kapott nyaklánc. Lementünk és Lou akarta hogy csináljunk egy képet. Eskü mint El. Megcsináltuk, felrakta Twitterre,majd indultunk is. Nagyon ideges voltam, mert mivan ha letámad megint egy rajongó?! Jó, ez most nem olyan hely, de akkoris, mi van ha nem fogadnak el?!

Kiszálltunk a kocsiból,és elkezdtünk a szőnyegen menni. Közepe fele megálltunk, és hagytuk hogy had csinálják a képeket az újságírok. Zayn folyamatosan a derekamat karolta, ahogy én is az övét, és ahogy láttam Danielle-ék és El-ék se akarták elengedni egymást. Mikor beértünk leültünk egy nagy félkör asztalhoz, és onnan néztük az előadást. Nagyon jó volt.
~Jössz táncolni?-nézett rám édesen Zayn, mire bólogattam. Példánkat Liam-ék és Lou-ék is követték.
Nagyon jól éreztem magam Zayn-el, olyan jó vele lenni. Érzem hogy fontos vagyok valakinek, hogy törődnek velem, és szeretnek. Megnyugtat a jelenléte.
~Annyira jó hogy vagy nekem Zayn.-osztottam meg vele gondolataimat összesűrítve.
~Te vagy a legjobb dolog ami valaha történt velem! Szeretlek Becky Jonhson!-mondta
~Szeretlek Zayn Malik!-mondtam én is, majd leheltem egy apró csókot a szájára.
Nagyon jól telt az est hátralevő része is. Jött oda hozzám néhány híresebb ember is, és elmondták hogy nagyon jól nézünk ki együtt Zayn-el, meg örülnek nekünk, meg ilyenek. Nagyon jól esett.

Mikor hazaértünk rögtön eldőltem az ágyban,mire Zayn felkuncogott
~Hogy bírta a bokád a magassarkút?-kérdezte lágyan miközben mellém feküdt.
~Egész jól!-mondtam mosolyogva,majd felé fordítottam a fejem. Nem tudom meddig fekhettünk így, de nagyon jó volt.
~Jössz zuhanyozni?-kérdeztem egy hirtelen ötlettől vezérelve. Zayn szeme felcsillant és egy kaján vigyor ült ki az arcára, majd bólogatott. Elmentünk zuhanyozni,majd bebújtunk az ágyba. Tisztáztam magamban, hogy oké, nem táncolhatok, de vannak akik elterelik erről a figyelmem. A lányok, a srácok, de főleg Zayn. Nagyon szeretem és hihetettlen boldog vagyok mellette.
~Szép napot zárunk most.-mondtam halkan, és inkább magamnak, mert Zayn már aludt, és engem is hamar elnyomott az álom.

Becky vásárlós szerelése:

Becky esti szerelése:

Eleanor esti szerelése:


Danielle esti szerelése:

A One Direction esti szerelése:


Sziasztok! :))
Elöször is, a fejezetnek semmi köze a zenének, de egyszerűen imádom ezt a számot, többek közt erre is táncoltunk tánctáborban! :)
Másrészt köszönöm az oldalmegjelenítéseket! :) Nagyon jól esik!:)
Viszont várom a további olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése