2012. július 19., csütörtök

17. fejezet: Love


                                                                                              17.fejezet: Love
                            (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=ap-_qnYG3j4&feature=related)

-Zayn szemszöge-

~Srácok Becky-vel beszéltem, megvan, kérte hogy menjünk érte. Gyerünk!-mondta Louis, mi meg habozás nélkül a kocsi felé rohantunk.
Az, amit éreztem az elmúlt órában, hogy nem tudom hol van az a lány, aki jelen pillanatban mindennél töbett ér nekem, valami borzalmas volt. Már minden eshetőség megfordult a fejemben. Elrabolták. Baja esett. Megverték. Megerőszakolták. Brr. Az utolsóba bele sem merek gondolni.
~Tejóisten!-döbbent le Hazza mikor megálltunk. Kinéztem és megláttam őt. Ott feküdt a járdán és eszméletlen volt. Kiugrottam az autóból és odarohantam.
~Becky könyörgöm ébredj fel, szólalj meg, nyisd ki a szemed bármi! Könyörgöm!-mondtam szerelmemnek már zokogva, de semmi, csak feküdt mozdulatlanul. Hallottam hogy Liam hív egy mentőt, én pedig csak ülök mellette a földön és fogom a kezét miközben sírok. Nem lehet, nem veszíthetem el. Abba belepusztulnék. Ő az életem. Mindent megtennék érte.
Hamar megérkeztek a mentősök, berakták Becky-t a mentőautóba, mi pedig a kocsival rögtön mögöttük mentünk,most pedig itt ülünk és várakozunk. Őrjítő ez a várakozás!
~Zayn nyugodj meg, minden rendben lesz vele.-mondta kedvesen Liam, mire átnyújtott egy kis ásványvizet. Hálásan ránéztem majd belekortyoltam.
~Srácok nem is sejtitek mennyire fontos nekem Becky. Most jövök rá hogy ő az életem. Mindennél fontosabb jelen pillanatban, nem is tudtam hogy ennyire erős az a szerelem, ami Becky-hez fűz. Még soha nem éreztem ilyet, megváltoztatta az életemet. Bármire képes lennék érte, és arra hogy most felépüljön.-mondtam és könnyek szöktek a szemembe. ~Az ember akkor jön rá mije is van, mikor közel van ahhoz, hogy elveszítse.
~Fel fog épülni Zayn, nyugodj meg!-mondta bíztatóan Hazza.
~Nagyon hálás vagyok nektek fiuk, nélkületek nem tudom mit csinálnék!-néztem rájuk hálásan, mire mind a négyen apró mosolyt küldtek felém.

-Niall szemszöge-

Miközben vártuk, hogy végre mondjanak valamit Becky-ről, Zayn elmondta mennyire fontos neki Becky, és mennyire szereti. Nagyon megérintett, hiszen Becky is elmondta, hogy mennyire szoros kapcsolat fűzi Zayn-hez. El kell felejtenem Becky-t. Aj de annyira nehéz. Viszont rájöttem hogy Zayn sokkal jobban szereti őt, mint én. Soha nem láttam még Zayn-t ennyire kikészülve. Soha nem láttam még így sírni. Tényleg őszinték az érzései Becky iránt. Becky-nek az lesz a legjobb, ha tovább lépek. Meg kell tennem, miatta, és csakis miatta. Tovább fogok lépni, de a szívemben örökre helyet foglalt.
~Jónapot! Önök Miss. Jonhson hozzátartozói?-jött ki egy orvos, mi pedig bólogattunk. ~Most már fogadhat látogatókat, de csak egyesével, mert még nem ébredt fel. Ki jön elöször?-nézett körbe az orvos.
~Zayn menj te, te állsz a legközelebb hozzá.-mondta bátorító mosollyal Liam, mire Zayn megköszönte és elindult az orvossal.
Miután kijött, Liam ment, aztán Harry Louis és végül én. Fogalmam sem volt mit mondhatnék. Bementem és leültem az ágya mellé.
~Becky, én nem is tudom hol kezdjem. Nagyon aggódunk mindannyian érted. Mind melletted állunk, és szeretünk. Hiszünk benned, elég erős vagy, Becky kérlek kelj fel!-mondtam, mire könnyek szöktek a szemembe. Megsimogattam kézfejét, majd megfogtam. Éreztem hogy megfogja ő is. Felnéztem, de szemei még mindig csukva voltak. Felálltam és kimentem egy nővért keresve.
~Nővér, megszorította a kezem!-mondtam neki, mire bementünk a kórterembe. Azt mondta ez nagyon jó jel, és hamarosan fel fog ébredni. Nagyon megörültem. Visszamentem a srácokhoz, és nekik is elmondtam. Arcuk hirtelen változott meggyötörtből reménnyel telivé. Zayn felállt és odajött hozzám,majd megölelt és egy köszönöm-öt mondott a fülembe, miközben könnyeivel küszködött. Mikor elengedett akkor jött meg az orvos, és Zayn rögtön felé ment...

-Zayn szemszöge-

~Dr. úr, bemehetnék még egyszer?-kérdeztem reménykedve, mire az orvos bólintott, én pedig hálásan megköszöntem. Hihetetlen gyorsan vert a szívem miközben Becky felé mentem. Van remény. Fel fog ébredni. Ezeket mondogattam magamban, míg a kórterem elé nem értem. Benyitottam és leültem az ágya melletti székre. Megfogtam a kezét, és elkezdtem simogatni. Lehajtottam a fejem, és csak vártam, vártam a csodára.
~Zayn?!-kérdezte rekedtes hangon Becky, mire felemeltem a fejem, és ismét előjöttek a könnyeim. Odahajoltam hozzá, adtam a szájára egy csókot, majd óvatosan megöleltem. ~Zayn én annyira sajnálom.-mondta
~Kicsim nagyon szeretlek! -mondtam neki. ~Csak ígérd meg hogy többet nem ijesztesz rám, vagyis ránk így.-néztem gyönyörű szemeibe
~Megpróbálom.-halványan elmosolyodott. ~Szeretlek Zayn!-mondta, nekem meg hihetetlen jól esett ez az egy apró rövidke mondat.
~Behívom az orvost, aztán a fiukat, rendben?-kérdeztem, mire bólintott.
Elmentem elöször az orvoshoz, aki megvizsgálta, és azt mondta minden rendbe, így bemehettünk hozzá mind az öten. Mindenki megölelte Becky-t. Jó volt látni, hogy a legjobb barátaim, és a szerelmem ilyen jól kijönnek egymással.
Este kiengedték Becky-t egy vizsgálta után, így szerencsére már este velem aludhatott otthon, az ágyban. Épp kijött a fürdőből, én meg rögtön oda siettem hozzá. Szorosan megöleltem, és ő ugyanilyen szorosan viszonozta is.
~Az életemnél is jobban szeretlek Becky Johnson!-mondtam neki miután vége lett az ölelésünknek.
~Mindennél jobban szeretlek Zayn Malik!-mondta kedvesen mosolyogva, majd megcsókolt. Nagyon jól esett.
Befeküdtünk az ágyra, Becky a fejét mellkasomra hajtotta, én meg hátát simogattam.
~Mesélj valamit Zayn.-kérte lágyan, mire felkuncogtam.
~Tudod cica, amit ma átéltem... nos soha nem hittem volna, hogy valaha is átélem. Nem hittem volna, hogy valaki ilyen helyet fog betölteni az életemben. Az életemnél is jobban szeretlek, jobban féltelek, szükségem van rád, érted?! -fejeztem be rövid monológomat.
~Ez nagyon szép volt nyuszi. Bevallom, ugyanezt érzem. Soha nem hittem volna, hogy valaki ennyire fontos lesz nekem, és ennyire szerelmes leszek!-mondta, én meg megfogtam fejét, és óvatosan magam felé fordítottam.
~Örülök hogy te is így érzel.-néztem rá mosolyogva. ~És tudod, hogy elöször becéztél?-kérdeztem kicsit nevetve, mire felnevetett.
~Nem tetszett?-nézett rám, mire megcsókoltam.
~Nem is lehetne jobb.-mondtam miután ajkaink elváltak. Egymásra mosolyogtunk, majd vissza tette fejét mellkasomra.
~Jóéjt nyuszi.-mondta Becky, és hallottam hangján hogy mosolyog.
~Jóéjt cica.-mondtam én is, majd hamar elnyomott az álom.

Reggel mikor felkeltem Becky nem volt mellettem, nagyon megijedtem, de mikor felültem épp akkor lépett be a szobába mosolyogva, és kezében két bögre volt.
~Jó reggelt álomszuszék!-ült le hozzám Becky, majd adott egy csókot. ~Hoztam neked is kakaót, szinte mindig te csinálsz nekem, most én csináltam, remélem ízlik!-mondta mosolyogva.
~Köszönöm, és bármikor csinálok neked, ja és tuti finom!-mondtam majd adtam neki egy csókot. Belekortyoltam és valami isteni volt ez a kakaó. ~ISTENI!-mondtam mosolyogva, mire felnevetett. Ilyen édes nevetése sincs másnak.
~Zayn, emlékszel arra az estére, az eslőre..-kezdte Becky, mire mosolyogva bólogattam. ~Akkor elötte csináltunk képeket, nem kereteztettük be, és nem tudtuk kirakni.-mondta lehajtott fejjel. Felemeltem fejét, majd adtam egy csókot.
~Ebéd után elintézzük?-néztem rá, mire hatalmasakat bólogatott, majd megcsókolt.
A nap egész gyorsan telt. Szokás szerint hülyültünk, és Becky-vel kb. egy percre sem engedtük el egymást. Most mindennél jobban féltem, és nagyon vigyázok rá. Megebédeltünk, átöltöztünk, és Becky-vel már indultunk is elintézni a fényképeket. Bementünk egy boltba, ahol leadtuk, és azt mondták fél óra, így elmentünk addig sétálni.
~Tudod nagyon örülök, hogy hordod a nyakláncot.-mondtam neki mosolyogva
~Egyszerűen imádom, és nagyon sokat jelent nekem.-mondta kedvesen, mire megcsókoltam.
Visszamentünk a boltba, ahol már készen is voltak a képek. Kifizettem, majd indultunk is vissza a házba.
~Na merre jártatok szerelmesek?-kérdezte Louis mikor beértünk a házba.
~Elintéztünk egy fontos dolgot.-mondtam majd Becky-re mosolyogtam, aki ugyanígy tett.
~Mi van a kezetekben? Képek? Látni akarom!-ugrott fel Hazza, mire átnyújtottam neki. ~Ez nagyon édes.-mondta vigyorogva miután megnézte.
~Mi is látni akarjuk!-mondta Liam, ezért Hazza körbevitte a képet, és mindenki mosolygott egyet. Miután visszakaptam, felmentünk Becky-vel a szobánkba, és mindketten a saját oldalunkra kitettük a képet, majd egy gyors csók után visszamentünk a többiekhez.
~Pont jókor srácok, ti vagytok a tv-ben.-mondta Liam, mi pedig leültünk a többiekhez a kanapéra, és kíváncsian vártuk mit mondanak.

Vajon tényleg ilyen komoly lenne ez a kapcsolat?!
Körülbelül egy hónapja jelentették be, hogy a One Direction-ből ismert Zayn Malik, és egyik táncosuk, Becky Johnson egy párt alkotnak. Azóta elég sok kép készült róluk, és ahogy látjuk eléggé jól megvannak. És azt is látni, hogy a többi One Direction tag is jól ki jön Becky-vel. Nos, mi csak szurkolunk nekik, nagyon aranyosak együtt.

~Hu, azt hittem valami ocsmányság lesz.-mondta Becky, és sejtettem hogy félni fog.
~Ugyanmár cica, rólunk?!-néztem rá mosolyogva, mire felnevetett.

-Becky szemszöge-

Miután megnéztük az adást kicsit megnyugodtam. Igazából még nem olvastam semmilyen utálkozó üzenetet. Bevallom félek tőlük. Viszont eljött az idő. Itt ülök a telefonommal a kezemben, miközben Zayn zuhanyozik.
Azt már láttam, hogy kiírják, Zecky, ugyhogy az üzenetek helyett elöször inkább ezt írtam be. Kiadott elég sok mindent. Kaptunk elég sok kedves hozzászólást, miszerint milyen édesek vagyunk, összeillünk, jó hogy Zayn boldog stb. Sajnos viszont volt olyan is, hogy mit képzel el a ribanc, biztos csak kihasználja, bántani fogja, meg sem érdemli. Nagyon jól estek mondhatom. Viszont ezután volt egy nagyon kedves tweet is:

@Directioner94_ Gyerekek, ha igazi Directioner-ek lennétek elfogadtnátok a fiuk barátnőit is. Nézzétek meg, Zayn olyan boldog mióta ezzel a lánnyal van. Szerintem igenis összeillenek, és örülök Zayn boldogságának.

Nagyon jól esett olvasni ezt a tweet-et. Vissza is követtem a lányt, majd írtam neki.

@Becky_J _ @Directioner94_ Köszönöm, hogy így vélekedsz, nagyon aranyos tőled! :)) xxx

Időközben végzett Zayn is a fürdéssel, így bebújt hozzám az ágyba.
~Mit nézel cica?-kérdezte telefonomat lesve.
~Csak megnéztem miket írnak az emberek a kapcsolatunkról.-mondtam neki
~Zecky?! Szerintem nagyon édes ez a név.-mondta mosolyogva Zayn, mire elmosolyodtam én is. ~De szerintem ne foglalkozz velük, egy a lényeg, hogy mi szeretjük egymást,nem?-nézett rém édesen, amitől el tudtam volna olvadni ott helyben
~De!-mondtam, majd adtam egy puszit a szájára, amiből ügyesen formált csókot. Csók közben kivette a kezemből a telefont, és lerakta az éjjeliszekrényre, majd óvatosan hátradöntött az ágyon. Már olyan rég csókolt így, hiányzott, akartam őt.
~Hmm, ez hiányzott már.-mondta miután a drága levegőhiány miatt elváltak ajkaink.
~Nekemis!-mondtam mosolyogva, mire újra megcsókolt. Miközben csókolt benyúltam pólója alá, és szépen kidolgozott felsőtestét kezdtem simogatni. Ő sem tétlenkedett, pólóm alá nyúlt, először hasamat, aztán melleimet kezdte simogatni, belőlem pedig előjött egy kellemes sóhaj.
~Zayn akarlak!-suttogtam füleibe, mire kaján vigyor ült ki arcára, és megcsókolt.
Gyorsan levette a pólómat, és az övét is, és ajkait enyémre tapasztotta ismét. Miközben áttért nyakamra, addig nadrágja gombjával és cipzárjával ügyeskedtem. Mikor sikerült kinyitnom elmosolyodtam, és Zayn segítségével lekerült róla a nadrág. Zayn áttért nyakamról kulcscsontomra, majd haladt egyre lejjebb, és mikor nadrágomhoz ért gyorsan levette azt, majd alulról felfele egészen a számig csókokkal hintette be egész testemet. Jeleztem hogy én szeretnék felül lenni, így egy gyorsabb mozdulattal én kerültem felülre. Csípőjére ültem, és miközben testét csókolgattam lefejtette rólam a melltartómat is. Mikor már alsónadrágjánál tartottam a csókokkal lefejtettem róla, majd ismét én kerültem alulra. Zayn nem habozott sokat levette rólam az alsóneműmet, majd adott egy csókot, és már hatolt is belém. Elöször lassan mozgott bennem, majd egyre gyorsabban. Ki akartam mást is próbálni, így jeleztem, hogy én szeretnék felül lenni, így ügyesen átfordultunk, de a mozgást nem hagytuk abba. Miközben mozogtunk nyakát kezdtem csókolgatni, majd kiszívni, ő pedig csípőmet vagy fenekemet simogatta. Éreztem hogy egyre jobban szorít, így tudtam közel van már. Aztán előjött belőle egy férfias nyögés, ami engem még jobban beindított, és gerincem megfeszült, és hamar belőlem is előjött egy nyögés. Zihálva legurultam mellé, és rögtön odavont magához.
~Tetszik ez a vadmacska éned is cica.-mondta Zayn, és hallottam hangján hogy vigyorog.
Csak felnevettem, és hagytam hogy szemeim lecsukódjanak, én pedig átadjam magam álmaimnak...

Becky és Zayn szerelése:


Sziasztok! :)
Hát ma egésznap strandon voltam, ezért tegnap este elkezdtem írni a részt, hogy ma fel tudjam rakni! :)
Remélem tetszik! :))
Továbbra is várom az olvasókat kommenteket like-okat feliratkozásokat! :))
xoxo <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése