2012. július 21., szombat

19. fejezet/1 : Ready?!


                                                                                         19.fejezet/1 : Ready?!
                                           (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=ZYJVKT0V-9U)

-Becky szemszöge-

A 4 srác egyre csak közeledett, közeledett és közeledett. Leguggoltam a földre, kezemet pedig fejem elé tettem. Megfogták a csuklómat, és a földre fektettek. Az egyik a jobb kezemet fogta le, a másik a balt, a harmadik a lábaimat fogta le, míg az utolsó, elkezdte csókolgatni a nyakam, miközben lejjebb húzta a pólómat, és a nadrágomat is. Befogták a számat is, miután elkezdtem sikítozni. Egyre lejjebb csókolgatott. Már a hasamnál volt, én pedig már zokogtam. Hirtelen eltűntek rólam, és két kéz fonódott össze rajtam, aztán minden elsötétült...

-Zayn szemszöge-

~Hol hagytad Becky-t?-kérdezte Liam Niall-től, aki egyedül jött vissza az asztalhoz.
~Kiment a levegőre.-mondta Niall. ~Viszont az már egy ideje volt.
~Szerintem nézzük meg!-mondta Liam, majd mind kimentünk.
Amint kiértünk sehol nem láttuk Becky-t.
~Srácok nagyon rossz érzésem van.-mondtam. Ezt már éreztem egyszer, amikor Becky eltűnt, viszont ez most rosszabb. ~Induljunk el valamerre megkeresni!-mondtam, mire mind bólintottak, így elindultunk.
~Bocsánat, keresnek valakit?-kérdezte egy nő, és eléggé fel volt dúlva. Kérdésére mind bólintottunk. ~Az elöbb láttam, hogy négy férfi erőszakoskodik egy fiatal lánnyal, épp segítségért mentem.-mondta a nő, szavai meg késként hatoltak testembe. Nem lehet. Mond hogy nem ő az a lány. Könyörgöm!
Elindultunk a nő után, aki odavezetett a helyhez. Ő volt az. Liam odarohant ahoz a fiuhoz aki a lábát fogta, Harry ahoz, aki a jobb kezét, Louis ahoz, aki a bal kezét, én meg ahoz, aki épp csókolgatta. Egyszerre rohantunk oda, és amint leszedtük róla bevertünk nekik. Niall rögtön Becky-hez futott, és felültette ölébe. Dani és El segítettek visszaadni rá a ruhát. Nem hiszem el, ha később jövünk... Nem! Ismét bevertem a csávónak, aki már a földön feküdt. Liam szedett le róla. Elmenekültek. Jól tették. Odafutottam Becky-hez, aki nem volt teljesen magánál. Ébresztgettük vízzel, és valamennyire segített. Liam felhívta Paul-t, aki hamar megérkezett a kocsijával. Felkaptam Becky-t, és úgy mentünk haza. Otthon levettük róla a cipőjét, majd felvittem, és befektettem az ágyba, és betakartam. Teljesen sokk hatása alatt vagyok, és valószínűleg ő is. Épp kiakartam menni egy kis innivalóért, amikor megszólalt.
~Zayn, kérlek ne menj el, ne hagy egyedül!-kérte, én meg rögtön visszafordultam, és bebújtam mellé az ágyba.
Nem szóltunk egy szót sem, csak feküdtünk, Becky jó szorosan bújt, én meg szorosan öleltem magamhoz. Soha többet nem engedem el! Éreztem, hogy már nem szorít annyira, légzése változik. Elaludt. Én viszont nem bírtam. Féltem. Féltem, hogy baja esik, hogy valaki elveszi tőlem. Belepusztulnék.
Nem tudom mikor, de valamikor elnyomhatott az álom, mert világos volt, mikor kinyitottam a szemem. Becky aludt még, ezért halkan lementem a konyhába, ahol már mind ott voltak a többiek.
~Minden rendben Zayn?-kérdezte kicsit aggódva Harry. Nem tudom miért kérdezte, ezért furcsán és kérdően ránéztem. ~Nem festessz valami fényesen, sápadt is vagy.-világosított fel barátom.
~Nagyon kevesett aludtam, nem mertem elaludni Becky miatt.-mondtam
~És most hogy van?-kérdezte Louis
~Még alszik, nem akartam felkelteni.-mondtam. ~És hol vannak a lányok?-próbáltam terelni a témát.
~Danielle-nek táncpróbája van, El-nek pedig hazajött a nagyija.-mondta Liam.
Elkezdtünk reggelizni, és nem sokkal később Becky jött le a lépcsőn. Átöltözött. Az nekem se ártott volna.
~Jóreggelt.-köszönt kedvesen Becky, mi pedig visszaköszöntünk. Odaült hozzám, és adott egy csókot. Elkezdett reggelizni, én pedig minden mozdulatát figyeltem.
~Mit nézel úgy nyuszi?-kérdezte nevetve Becky, miközben beleharapott a piritósába.
~Semmit.-mondtam én is mosolyogva, és folytattam reggelimet.
Felmentem átöltözni, de hívtam magammal Becky-t is. Mikor beértünk a szobába leült az ágyra, én pedig a szekrényemhez mentem. Átöltöztem, de mielött lementünk volna megfogtam a kezét és mélyen gyönyörű kék szemeibe néztem.
~Minden rendben kicsim?-kérdezte félve
~Igen! Szeretném ha elfelejtenénk a tegnap estét, rendben?-nézett rám szerelmem, mire bólintottam, ő pedig megcsókolt.
Lementünk a többiekhez, és hamarosan telefoncsörgésre lettünk figyelmesek. Becky felment a szobájába, hisz az ő telefonja volt, és kb 15 perc múlva már átöltözve tért vissza.
~Srácok El-el és Danielle-el elnézünk a plázába.-mondta kedvesen mosolyogva
~Megyek veled!-álltam fel. Még sem hagyhattam, hogy egyedül menjen.
~Kicsim nem kell jönnöd, El-el és Dani-vel leszek.-mondta nyugtatás képp, de hajthatatlan voltam.
~Akkor a testőröd had menjen veled!-mondtam
~Nem adod fel igaz?-kérdezte, mire megráztam a fejem. Sóhajtott egyet, és kezét arcomra simogatta. Bizsergett a testem. ~Akkor legyen.-mondta végül mosolyogva, én meg nagyon megkönnyebültem. Felhívtam gyorsan Mike-ot, a testőrt, aki hamar odaért, így el tudtak indulni.Visszaültem a kanapéra miután elmentek, de még így sem voltam a legnyugodtabb...

-Becky szemszöge-

Zayn hihetetlen, természetesen jó értelemben. Még soha senki nem féltett így. Jól esik, de azért, hogy egy bevásárlóközpontba testőrrel megyek... mint valami hatalmas celeb. Útközben beavattam a tervembe Mike-ot, aki megígérte, hogy nem mondja el senkinek. Egyébként jófej ez a Mike, jól el lehet vele beszélni.
Mikor odaértünk már El és Dani ott álltak a kapuban. Megláttak és felém rohantak, majd jó szorosan megölelgettek.
~Jaj Becky annyira aggódtunk miattad, minden rendben?-kérdezte Dani. Ő meg olyan mint Liam, kis aggódó. Nagyon édes.
~Igen, és bocsi ha rátok ijesztettem, viszont nem szívesen beszélnék róla.-mondtam, mire bólogattak, és bementünk a bevásárlóközpontba. Még el kellett néhány dolgot intéznünk a meglepetésbulival kapcsolatban, ami holnap lesz.
~Szóval 6-kor kezdődik.-kezdte El. ~Elöször is, a fiukat mikor avatjuk be?-kérdezte
~Holnap valamikor még délelött.-mondtam
~És ők hol lesznek ameddig mi díszitjük a kertet meg ilyenek?-kérdezte Dani
~Felhívom Paul-t!-mondtam, és már tárcsáztam is Paul számát.

~Szia Paul, Becky vagyok, remélem nem zavarlak.-mondtam
~Nem dehogyis, szia Becky, mondjad.-mondta kedvesen
~Hát gondolom tudod, Zayn-nek holnap lesz a szülinapja, és Danielle-el és Eleanor-al meglepetésbulit szervezünk neki.-kezdtem el.
~ÓÓ ez egy nagyszerű ötlet, és miben segíthetek?-kérdezte vidáman
~Hát elöször is megmondanád mit csinálnak holnap délután a fiuk?-kérdeztem
~Hát igazából nem nagyon terveztünk semmit, de tudod mit? Azt érzem délután stúdióznak egy kicsit.-mondta vidáman Paul, mire kicsit felnevettem
~Nagyon jó! A lényeg, hogy hat-ra legyenek ott, és mondom meglepetés, nehogy elszóld magad, még a fiuknak se!-mondtam
~A többiek se tudják?-kérdezte meglepődve
~Még nem, majd holnap délelött elmondjuk nekik, de akkor se mond nekik, mert Zayn véletlen megsejt valamit, és oda a meglepetés.-mondtam Paul-nak.
~Rendben, értettem főnök asszony!-mondta komolyan, ám végét elnevette, és vele együtt nevettem én is.
~Helyes! Akkor még beszélünk, még el kell intéznünk néhány dolgot! Szia.-köszöntem el, majd ő is, és leraktuk a telefont.

Ez pipa!-néztem a lányok felé, akik elmosolyodtak.
~Kiket hívunk meg?-kérdezte El
~Hát megszereztem Zayn anyukájának a számát, pontosabban ameddig nem volt a szobába megnéztem a telefonjában, de mindegy, őt felhívnám, és azzal le tudnám a családját.-kezdtem el tervem egy részét.~Viszont ti biztos több embert ismertek, akik a fiuk barátaik, így ti hívhatnátok olyanokat.-mondtam, mire mosolyogva bólogattak, és belekezdtünk a telefonálgatásba.
Ideges voltam, hogy Zayn anyukájával kell beszélnem, mert még nem is találkoztunk. Mondjuk Zayn azt mondta mesélt rólam, de akkor is. Elkezdtem tárcsázni, és amikor meghallottam hogy kicsöng, szívem torkomban kezdett el ugrálni.

~Igen?-kérdezte egy kedves hang a vonal másik végén.
~Jónapot! Becky Jonhson vagyok, Zayn barátnője.-mutatkoztam be félve.
~Á szia Becky, örülök hogy hallak, minden rendben?-kérdezte lágyan.
~Igen, csak Zayn-nek szervezek holnapra meglepetésbulit, és arra gondoltam, hogy nagyon örülne ha eljönne a családja.-mondtam, és szívem már a helyén dobogott tovább.
~Jaj ez nagyon kedves tőled! Természetesen elmegyünk, és már alig várjuk, hogy megismerhessünk!-mondta kedvesen, és hallottam hangján, hogy mosolyog.
~Nagyon örülök hogy eljönnek, és én is nagyon várom már!-mondtam kedvesen. Ezután megbeszéltük a részleteket, majd elköszöntünk egymástól és letettük a telefont.

~Te Becky, a te szüleidet nem hívod el?-kérdezte Danielle. Erre még nem is gondoltam.
~Nem is tudom..-kezdtem kicsit félénken
~Szerintem Zayn örülne neki, ha láthatná a családodat.-mondta bíztatóan El.
~Rendben, viszont a fiuk szüleit is elhívjuk, nem?-kérdeztem tőlük.
~De! Én felhívom Liam szüleit, aki felhívja Niall szüleit.-mondta vidáman Dani.
~Én pedig Louis-ékat, akik szólnak Harry-éknek!-mondta El is. Vidáman bólogattam, és elkezdtem tárcsázni anya számát.

~Szia kicsim!-köszönt kedvesen anya.
~Szia anya, hogy vagy?-kérdeztem kedvesen
~Jól köszönöm, te? Minden rendben?-kérdezte anya
~Igen persze, csak Zayn-nek holnap van a szülinapja, és meglepetésbulit szervezünk neki, és arra gondoltam eljöhetnétek a hugommal.-mondtam
~Ez nagyszerű ötlet!-mondta anya. ~Hallod Sam, repülünk Angliába!-üvöltötte anya, mire hugom sikítozni kezdett. ~Mikor menjünk?
~Hát úgy kéne jönnötök, hogy kb. 5-negyed6 fele landoljon itt a gépetek.-mondtam
~Rendben, megoldjuk, viszont másnap reggel nekünk vissza kell jönnünk.-mondta anya
~Igen tudom, foglaljak nektek jegyet, vagy menni fog?-kérdeztem nevetve
~Jhaj de humoros itt valaki!-mondta nevetve anya. ~Menni fog, akkor holnap találkozunk, szeretlek kicsim!-mondta anya
~Várlak titeket, szeretlek titeket. Szia!-köszöntem el én is.

~Mit kell még elintéznünk?-kérdezte El.
~Szerintem megvagyunk mindennel!-jelentettem ki boldogan. ~Már csak ajándékot kell vennem.-húztam el a szám, ugyanis ötletem se volt mit vegyek neki.
~Találni fogsz neki valamit!-mosolygott rám bíztatóan Deni.
Elköszöntünk egymástól, én pedig Mike-al elkezdtem járni a boltokat, de semmi. Sétáltam, és egyszer csak megállított egy férfi.
~Bocsi, ne haragudj a zavarásért, Tod Knight vagyok.-nyújtott kezét a férfi.
~Becky Johnson.-fogadtam el kézfogását.
~Nagyon örülök Becky. Azt szeretném kérdezni, hogy nem modellkedsz-e?-kérdezte a férfi, én meg tágra nyílt szemekkel néztem rá.
~Nem, miért?-kérdeztem még mindig csodálkozva.
~Tudod én egy menedzser vagyok modelleknek, és benned látok fantáziát, nem szeretnéd kipróbálni a fotózást?-kérdezte, én meg lefagytam, ám ekkor nagyszerű ötlet jutott az eszembe.
~De! Viszont lehetne ez a fotózás mondjuk holnap reggel-délelött fele?-kérdeztem, mire a férfi elmosolyodott
~Semmi akadálya! Fél10 megfelelő?-kérdezte kedvesen
~Tökéletes! Viszont lehetne, hogy egy párat kiválasztunk és azt én megkapnám?-kérdeztem félve
~Persze, megkérdezhetem mire?-kérdezte vigyorogva
~A barátomnak holnap lesz a szülinapja, és az ajándékom egy része legalább meg lenne!-mondtam félénken mosolyogva
~Ó, akkor kiteszünk magunkért! Itt a névjegyem, még ma hívj, hogy megbeszéljük a helyszínt, rendben?-kérdezte, én pedig lelkesen bólogattam. ~Akkor örültem Becky!-nyújtotta kezét ismét.
~Szintén Tod! Remélem nem baj ha letegeztelek.-fogadtam el kezét.
~Nem dehogyis, akkor holnap, szia!-köszönt el.
~Szia, és köszönöm!-mondtam, ő pedig ment is el.
~Hallottad ezt Mike? Hihetetlen! -mondtam, mire Mike elmosolyodott. ~Viszont gyerünk tovább nézni, kell még valami!-mondtam, és elkezdtem húzni magam után Mike-ot, ami elég vicces látvány lehetett.

~Ez az! Tökéletes!-mondtam miután kiléptünk egy ékszerboltból. ~Nos, tehát van egy karkötő, a fényképek, hajlakk, és a ruha a bulijára. Ja és veszek neki egy csokit!-mondtam
~Minden tökéletes nyugodj meg Becky! Viszont menjünk már haza!-mondta hisztit utánozva Mike, amin jót nevettem. Észre se vettem, hogy így elment az idő. Már fél5 volt, én pedig még délelött találkoztam a lányokkal. Mike hazakisért, mondjuk csak a kapuig, én pedig levetettem magam a fiukhoz a kanapéra.
~Milyen napod volt cica?-kérdezte Zayn egy csók kiséretében
~Jó!-mondtam mosolyogva, hisz végre mindent elintéztem. ~Jó illat van, mi ez?-kérdeztem kíváncsian
~Harry a híres bolognai-át csinálja!-jelentette ki Louis.
A bolognai isteni volt. Az este további része is jól telt, Zayn végig mellettem maradt,persze egyszer mikor ki mentem mosdóba felhívtam Tod-ot, és egyeztettünk. Este nagyon jól esett Zayn-hez hozzábújni. Olyan megnyugtató a jelenléte, így hamar el is nyomott az álom.

Reggel halkan készülődtem, nem akartam felkelteni őket. Hagytam Zayn-nek egy üzenetet, hogy elintézek pár dolgot, de nyugodjon meg Mike-al vagyok. Ja és hogy szeretem.
Elindultunk a megbeszélt helyre, ahol már Tod várt minket.
~Szia Becky,örülök hogy itt vagy, gyere bemutatlak!-köszöntött kedvesen Tod, és körbevezetett.
~Becky, ő itt James, a fotósunk!-mutatott be egy középkorú férfinak
~Becky Johnson vagyok, örülök!-nyújtottam kezet mosolyogva
~James Gren, én is!-rázta meg a kezem. ~Hallom a barátodnak csináljuk most főleg a képeket, készültem, ugyhogy menj készülődj!-mondta kedvesen James, én pedig tettem amit mondott. Mindenki nagyon kedves volt, és a fotózás hangulata is jól telt. Elég jó képek lettek. Kiválasztottunk 5db képet a végén, én pedig elmentem átöltözni, megcsináltam a hajam, és lemostam a sminkem. Miután végeztem mindennel Tod a kezembe nyomott egy boritékot.
~Nagyszerű voltál, számíthatsz a jövőben ilyenekre, és boldog szülinapot a barátodnak!-mondta kedvesen, majd elköszöntünk egymástól és ment is el, ahogy én is.
Hazafele beugrottam a Nando's-ba, kedveskedés képp a fiuknak. Hazaértem, és Niall támadott le.
~Uramisten, hoztál kaját a Nando's-ból?! Istennő vagy, imádlak!-mondta, és adott egy puszit az arcomra, és kivette a szatyrot a kezemből, és viharzott is be a konyhába.
~Szia cica!-jött oda hozzám Zayn mosolyogva
~Szia!-köszöntem én is, majd megcsókolt.
Megebédeltünk, majd lepunnyadtunk a tv elé. Én Zayn ölébe fészkelődtem, és úgy néztük a filmeket. Megnéztük a Másnaposokat, a Förtelmes főnököket, a Rossz tanárt, a Dirty Dancing 2-őt, a Sose hátrálj meg-et, és este valami horrort. Nos mivel nem bírom nagyon a horrort, ezért Zayn vállába fúrtam az arcom, és úgy „néztem” a filmet. Mikor végre vége lett, felmentünk a szobába, és befeküdtünk az ágyba. Ideges voltam a holnap miatt, mindennek tökéletesnek kell lennie! ...

Becky vásárlós szerelése:


Sziasztok! :)
Mint látjátok ezt a fejezetet 2 részre osztottam, és mivel tegnap este rám jött az írhatnék, ezért ma csak keveset írtam a részhez, ugyhogy a második részét este fele hozom is! :))
továbbra is várom a like-okat kommenteket olvasókat feliratkozásokat! :))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése