2012. július 24., kedd

22. fejezet: What?!


                                                                                        22.fejezet: What?!

-Zayn szemszöge-

~Srácok, azt hiszem megkérem Becky kezét!-mondtam, mire mind a négyen nagyot néztek
~Hogy mi van?!-kérdezték szinte egyszerre
~2 hét múlva lesz Becky 18. szülinapja, akkor megkérem, de persze az esküvőt azt nem a közeljövőre terveztem, de szeretném ha lenne valami, ami összeköt minket.-mondtam, és kicsit enyhítettek ülésükön
~Zayn, biztos vagy te ebben?-nézett rám Liam
~Ennél biztosabb nem is lehetnék!-mondtam határozottan
~Hát akkor, mi támogatunk!-mondta kedvesen Liam
~De csak, ha mi leszünk a tanuid!-mondta nevetve Hazza
~Ez csak természetes!-mondta, és egy csoportos ölelésbe törtünk ki.
~És hogy akarod véghez vinni?-kérdezte Lou, miután visszaültünk.
~Hát 2 hét múlva lesz a szülinapja, és úgy gondoltam meglepetésbulit csinálok, de mielőtt előjönnének az emberek, csak én jövök elő, és akkor letérdelek elé, és ha minden jól sül el igen–t mond, és akkor jöhetnek elő a többiek.-meséltem el tervemet
~Hm, nem is rossz-mondta Lou, a többiek pedig bólogattak.
~Viszont azt hiszem szükségem lesz némi segítségre...-kezdtem tarkómat dörzsölgetve
~Nyugi Zayn, természetes, hogy segítünk, és biztos vagyok benne, hogy Danielle és El is segíteni fognak!-mondta Liam
~Köszi Srácok, nem tudom mire mennék nélkületek!-mondtam
~Jaaaaaaj Zaaaaaaayn.-borult nyakamba Louis. Nem normális, de mi így szeretjük.
~~Na fiuk, elég későre jár, szerintem menjünk aludni.-állt fel Liam, mire mi is. Louis ragaszkodott hozzá, hogy a hátamon vigyem fel, mire Harry megjegyezte, hogy nem tetszik neki, hogy megcsalja. Eskü nem normálisak!
Mikor bementem a szobába rögtön megláttam őt. Olyan békésen aludt. Gyorsan lezuhanyoztam, és bebújtam mellé az ágyba. Átkaroltam, és hasát kezdtem simogatni. Olyan megnyugtató volt, így nem csoda, hogy hamar elnyomott az álom.

Reggel arra ébredtem, hogy üvöltöznek, és ugrálnak az ágyunkon. Óvatosan kinyitottam a szemem, és nem meglepő módon a fiukat láttam meg a szobánkban.

~Tűnés!-dobtam közéjük egy párnát, amiből nem hogy azt vették volna le, hogy kimennek, neeeem, inkább párnacsatába fogtak.
~Louis William Tomlinson! Ha azonnal nem szállsz le rólam, eskü nem állok jót magamért!-hallottam meg szerelmem még kicsit rekedtes hangját.
~Jaj, ne fenyegess!-mondta Louis nevetve
~Te akartad!-mondta Becky, és hirtelen felállt kezében egy párnával, és elkezdte Lou-t püfölni, nagyon vicces volt. Kb. 20 percig még folytatták, mi meg már a hasunkat fogtuk a nevetéstől. Amikor befejezték elindultunk végre le reggelizni, ám Lou felkapta Becky-t, és úgy rohant le a lépcsőn. Ismét egy kisebb röhögőgörcs következett. Miután befejeztük a reggelit, elindultunk a nappali felé, ám Becky visszahúzott.

~Kicsim, ma találkozom Tyler-el.-mondta, én meg leblokkoltam
~Hogy mi?-kérdeztem vissza
~Ne akadj ki kérlek, de ha neked nem jó, természetesen nem találkozok inkább vele.-mondta, és megfogta a kezem
~De ez mégis hogy jött?-kérdeztem
~Tegnap este felvettem neki a telefont...-mondta lehajtott fejjel. Megfogtam az állát, így kényszerítve, hogy rám nézzen
~És készen állsz?-kérdeztem, mire bólogatott. ~Akkor legyen, de rögtön hívj, ha van valami!-mondtam, ő pedig elmosolyodott, és megölelt. Tényleg nagyon fontos lehet neki ez a Tyler gyerek. Aj, nem örülök, hogy találkoznak, de ha ettől boldog lesz, akkor legyen. Miután elengedtük egymást, leültünk mi is tv-zni.

-Becky szemszöge-

Féltem mit fog szólni Zayn, de szerencsére belement, bár láttam rajta, hogy nem rajong az ötletért, de mégis belement. Ez aranyos tőle. 2 körül felmentem Hazza-val a szobámba, hogy adjon valami ruhát, majd miután kiválasztott egy fehér pántnélkülit, amin volt egy barna masnis öv, egy barna csőnadrágot, egy hasonló színű táskát, és egy barna bőrdzsekit egy barna magassarkúval, magamra hagyott készülődni. Megmosakodtam, felöltöztem, csak alap sminket raktam fel, és a Zayn-től kapott nyakláncomat. Ideges voltam. Lent elköszöntem a fiuktól, Zayn megjegyezte még egyszer, hogy hívjam rögtön, és hogy örül, hogy rajtam van a nyaklánc. Jellemző. 3 előtt egy picivel értem a kávézó elé, de bent megpillantottam Tyler-t, így bementem.

~Szia Becky!-mosolyodott el Tyler mikor meglátott, majd mikor odaértem megölelt.
~Szia Tyler!-mondtam neki ölelés közben. Nagyon jól esett az ölelése.
~Rendeltem neked egy Iced Caramel Macchiato-t, mert tudtam azt szereted.-mondta kedvesen Tyler, miután leültünk.
~Tökéletes, köszönöm!-mondtam
Hamar meghozták az italunkat, én pedig rögtön belekortyoltam a jeges csodába. Bár nem volt túl meleg, mégis olyan jól esett.
~Na és miujság? Megvagytok Zayn-el?-kérdezte Tyler. Meglepett, hogy Zayn-ről kérdezett.
~Igen, nagyon is!-mondtam, és nyakláncomat kezdtem szorongatni
~Azt tőle kaptad?-mutatott nyakláncom felé, én pedig bólogattam. ~Megnézhetem?-kérdezte, én pedig ismét bólogattam. Áthajolt az asztalon, és kezébe fogta a medált.
~Szép, kitett magáért.-mondta, miután visszaült.
~Hát igen.-mosolyodtam el.
~És lesz még fotózásod?-kérdezte Tyler lelkesen. ~Jaj el ne felejtsem, idefel megvettem az újságot, hogy megmutassam!-adta át az újságot, én pedig alig akartam hinni a szememnek.
~Öm, nem tudom, azt mondták még számítsak rá, de majd szólnak.-mondtam, de nem tudtam levenni szememet az újságról.
~Látom tetszik.-mondta nevetve Tyler
~Mi? Ja, bocsánat.-pirultam el, és visszatoltam elé az újságot.
~Tartsd meg, ezt neked hoztam!-mondtam, én pedig hálásan elmosolyodtam, és elraktam az újságot.
~És veled miujság?-kérdeztem
~Nem sok, volt 4 meccsünk, ebből hármat megnyertünk, egy döntetlen lett!-mondta büszkén Tyler
~Hú, ez fantasztikus!-mondtam, hisz ez tényleg az volt.
Tyler-el nagyon jó volt beszélgetni, olyan volt mint régen. Miután megittuk az italunkat elmentünk sétálni. Nagyon jó volt az is. Nagyon jó volt s társasága, és annak is kifejezetten örültem, hogy nem próbálkozott. Nem is kísért végig haza. Azt mondta, nem akar balhét. Megértem. 
Mikor beértem a házba, mind a tv előtt ültek, még El és Dani is. Amint megláttak a nyakamba ugrottak.

~Becky de jó látni!-mondták szinte egyszerre
~Titeket is!-mondtam, miután leszálltak rólam. Levettem a kabátom, ledobtam a táskám, és Zayn ölébe vetettem magam, amit egy kuncogással és egy csókkal díjazott.
~Ja srácok el ne felejtsem, ezt nézzétek!-vettem elő az újságot a táskámból, és kiraktam az asztalra.
~Azta!-mondták a lányok, Zayn csak elmosolyodott és megcsókolt, a fiuk meg füttyögtek
~Milyen egoista vagy, megveszed azt az újságot, amiben címlapon vagy?!-mondta Harry nevetve
~Na Mr. Egó megszólalt!-kezdtem nevetve. ~Egyébként én nem is tudtam róla, és nem vettem volna meg, Tyler adta.-mondtam, és éreztem hogy Zayn keze ökölbe szorul, így rátettem a kezemet az övére, és megsinmogattam, így enyhített a szorításon, és inkább megfogta a kezem.
~Nem is vagyok egoista!-emelte magasba orrát Harry, mint egy ovis, én pedig odamentem hozzá, és megöleltem. ~Na így már mindjárt más!-mondta mosolyogva, én pedig nevetve visszaültem Zayn ölébe.

-Zayn szemszöge-

Miután Becky elment Tyler-el...,na mindegy. Szóval utána áthívtuk a lányokat, és beavattuk őket az egészbe.
~Úúú, majd mi segítünk gyűrűt meg ruhát választani!-lelkesedett Eleanor.
~Nana, a ruhában én is segítek!-állt fel Hazza.
~Jójó persze!-nyugtatta El nevetve
~És hol akarod csinálni?-kérdezte Danielle
~A közeli parkra gondoltam, egy eldugodtabb helyen.-mondtam, mire bólogattak.
~Ez nagyon édes Zayn!-mondta El.-~Louis tanulhatnál tőle egy kicsit.-ugratta nevetve barátját El.
~Jó, akkor ma Zayn-nel alszom!-mondta Louis
~Befogtam!-mondta El, Lou pedig megcsókolta, mi pedig elnevettük magunkat.
~De nehogy szóljatok Becky-nek!-mondtam, mire mind úgy tettek, mintha elhúznák a szájukon a cipzárt. ~Egyébként szerintetek igen-t fog mondani?-kérdeztem félve
~Biztosan!-mondták szinte egyszerre a lányok, mire kicsit fellélegeztem.
Megbeszéltük, hogy még a héten elintézünk mindent, mert az azután hét elején van Becky szülinapja.
Nem kicsit vagyok ideges mit ne mondjak...

-Niall szemszöge-

Alig hiszem el, hogy Zayn meg fogja kérni Becky kezét. Jó, kezdek túl lenni rajta, mert látom, hogy milyen a kapcsolatuk Zayn-nel, de ez akkor is durva. Kicsit rosszul esik még, de ki fogom heverni szerintem, mert azt akarom, hogy ő boldog legyen, ráadásul Zayn az egyik legjobb barátom, szüksége van a támogatásra, nekem pedig kötelességem őt támogatni. Igen, úgy látszik a sors nem engem szánt Becky mellé...

~Zayn szemszöge-

A napok csak úgy teltek, alig tűnt fel, de most itt állunk El-el Dani-vel és Harry-vel az ékszerboltban.
A lányok sok fajta gyűrűt mutattak, de nekem egyik sem tetszett annyira. Nem volt olyan különleges.
~Ehhez mit szóltok?-mutattam rá egy hatalmas fehérköves gyűrűre, ami gyönyörű volt.
~Ez gyönyörű!-mondta Danielle
~Tökéletes!-mondta Eleanor
~Na ezzel tuti leveszed a lábáról.-fejezte be Harry.
~Ez eléggé különleges, biztos olyan lánynak veszi.-mosolygott rám egy idősebb bácsi.
~Ahogy mondja!-mondtam kedvesen.
Kifizettem a gyűrűt, és gondosan elraktam. Ezután következett a mély víz, a ruha. Nem kevés időt töltöttünk el azzal, hogy kiválasszuk a tökéletes ruhát, de elég jól összehoztuk a végére. Ezután elkezdtük szervezni a díszítést is. Arra gondoltunk, a meghívásokat, csak a hét végén csináljuk meg, hogy még véletlen se sejtsen semmit Becky. Épp sétáltunk kifele a bevásárló központból, mikor majd kiszúrta a szemem egy újság. Megálltam, mire a többiek is, és elkezdtük nézni az egyik újság címlapját.

E körül a kapcsolat körül mindig van valami?!
Úgy látszik, Becky Johnson, a One Direction-ből ismert Zayn Malik barátnője nem unatkozik, hiszen egyik nap lencsevégre kaptuk, amint London utcáin sétálgat egy fiuval elég jó kedvvel, ám ez a fiu nem Zayn. Vajon ki lehet?! És vajon mit szól ehez Zayn?!

Hirtelen elöntött a düh. Nem Becky-re voltam ideges, és még csak nem is Tyler-re, hanem ezekre az idióra újságírókra.
~Na látjátok, ezért is kell valami, ami összeköt minket Becky-vel, így talán kicsit le is szállnának rólunk!-mondtam idegesen
~Nyugi Zayn, minden rendben lesz, le fognak szállni a témáról.-mondta bíztatóan Danielle.
Kicsit nyugodtabban mentünk hazafele. Mikor hazaértünk senki nem volt otthon, eléggé meglepődtünk.
~Srácok van itt egy cetli.-intett nekünk Eleanor

Sziasztok!
Becky és Liam edzőteremben vannak, Niall és én a Nando's-ban kajálunk, ha van kedvetek gyertek!
Xx Louis.

~Akkor kaja?!-kérdezte lelkesen El, mire bólogattunk.
~Írok Becky-éknek egy sms-t, hogy ott leszünk.-mondtam

~Kicsim a Nando's-ban kajálunk, ha végeztetek Liam-mel, és van kedvetek gyertek oda, ott leszünk! Z.
~Oké, köszi, fél óra és ott vagyunk! Szeretlek! B.

~Mehetünk, jönnek ők is nemsokára. -mondtam, és elindultunk kajálni. Amint odaértünk, rögtön tudtuk melyik asztalhoz menjünk, ez már amolyan törzshely. Leültünk Niall-ékhoz, és mi is elkezdtünk enni, és hamarosan csatlakoztak hozzánk Becky-ék is. Jól lakottan elindultunk hazafele, és eldőltünk a kanapén. Mondjuk El és Dani kaja után hazamentek, így bőven elfértünk. Kb. 3 óra fetrengés után mindenki felment a szobájába aludni, azonban én most másra vágytam, így miután becsuktam az ajtót, rögtön megcsókoltam Becky-t, aki viszonozta a csókot. Elbotorkáltunk az ágyig, ahol óvatosan lefektettem, és elkezdtem nyakát csókolgatni.
~Zayn..-kezdte, én pedig ránéztem.

-Becky szemszöge-

Éreztem, hogy Zayn mit akar, én viszont féltem. Nem úgy, mint az első alkalommal, nem, ez egy másfajta félelem.
~Zayn..-szólaltam meg, mikor már nyakamnál járt. ~Félek.-vallottam be
~Kicsim..-kezdte miközben leszállt rólam, és felült. ~Van nálam óvszer, és újra szeded a bogyókat, nem?-nézett rám gyönyörű barna szemeivel
~De igen, de akkoris.-mondtam lehajtott fejjel. ~Szégyellem magam most emiatt.-mondtam, és éreztem, hogy könnyek szöknek a szemembe.
~Ne csináld, gyere.-húzott az ölébe. ~Megértelek, ha nem akarod most, csak szólj, nincs baj.-mondta, miközben hajammal játszott.
~Nem.-néztem rá. ~Akarlak, most! Nem félhetek, különben is, én tőled akarok majd családot, akkor sem félhetek!-mondtam neki, mire elmosolyodott, én pedig lecsaptam ajkaira. ~Viszont attól még, hogy szedem a bogyókat, azért húzz óvszert, kérlek.-mondtam neki két csók között, ő pedig bólintott, és ismét megcsókolt. Lágyan csókolt, mintha féltene. Aztán ahogy kerültek le a ruhadarabok, annál szenvedélyesebben, és követelőzőbben csókolt. Már nem volt rajtunk semmi ruhadarab, mikor Zayn elövette az óvszert.
~Feltesszük együtt?-kérdezte kajánul vigyorogva, mert szerintem észrevette, hogy eléggé elidőztem rajta. Elpirultam, de bólogattam, így együtt tettük fel a biztonságot nyújtó kis darabot. Ezután nem kellett sok, Zayn már bennem volt. Megint, mint a csóknál, először óvatosan lassan mozgott bennem,majd folyamatosan gyorsult. Ennyi idő után is, annyira fantasztikus vele. Jó, most ezt úgy mondtam, mintha már ezer éve együtt lennénk, pedig csak közel 2 hónapja, de akkor is. Hallottam olyanokról, hogy nem sikerül elmennie az egyik félnek szeretkezés közben, nos eddig mind a ketten, mindig sikerült elérnünk a végpontot, ahogyan most is. Zayn zihálva gurult le mellém, én pedig fejemet mellkasára fektettem.

~Köszönöm.-mondtam
~Szeretlek! Mindennél jobban!-mondta, és belepuszilt a hajamba
~Örökké szeretni foglak!-mondtam, és feljebb kúsztam egy csókért. Visszatettem fejem a mellkasára, és szépen lassan el is nyomott az álom...

Becky szerelése:

Az újság címlapján szereplő kép:


Sziasztok! :)
Igazából nem nagyon tudok most mit írni:$ Kb. csak a szokásosat:
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése