2012. július 28., szombat

26. fejezet: Like kids


                                                                                  26.fejezet: Like kids.
                     (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=GtQpu11ZNGI&feature=g-vrec)
                                  (:http://www.youtube.com/watch?v=nSvyH4k_mXg)

-Becky szemszöge-

Sikítva ébredtem, mire Zayn is felriadt. Felült hozzám, én meg hozzábújtam, és csak sírtam.
~Becky, ss csak egy álom.-próbált nyugtatni szerelmem, de nem is sejti, hogy ez több volt, mint egy álom. Ekkor berontottak a fiuk.
~Sikítást hallottunk...Becky mi történt?-kérdezte riadtan Liam, mire mind leültek az ágyba
~Rosszat álmodott. -válaszolt helyettem Zayn
~Nem.-mondtam, majd kiegyenesedtem, és 4 aggódó szempárral találtam szembe magam. ~Mármint de, rosszat álmodtam, de ebben sokkal több minden volt.-folytattam lehajtott fejjel. ~Nem meséltem nektek a legjobb barátomról, Cole-ról, mert nehéz..-itt elcsuklott a hangom, és ismét sírni kezdtem. Zayn az ölébe húzott, és elkezdte simogatni a hátamat.
~Becky, nem kell beszélned róla, ha még nem állsz készen.-mondta kedvesen Liam, mire a többiek bólogattak.
~Szolgálhatok a húgomnak nutellás palacsintával?-állt fel Louis, mire elmosolyodtam
~Megtisztelő lenne.-mondtam még mindig mosolyogva. Elindultunk lefele, Zayn pedig egy percre sem engedett el. Még evés közben is az egyik keze a derekamon volt. Édes volt. Reggeli után felöltöztünk, és indultunk is Niall-ért a kórházba. Mivel most hűvösebb volt, igen drága Londoni időjárás.. ezért egy fekete cicanadrágot egy szürke bő pulcsit, és egy kis csizmát vettem.
 Örültem, hogy Niall jól van, és már kijöhet a kórházból. Mikor odaértünk Niall épp a papírokat írta alá, és akkor értünk oda, mikor elköszönt az orvostól. Egyből a nyakába ugrottunk, majd egyesével is. Niall miatt elmentünk a Nando's-ba is, és teletömtük magunkat. Elindultunk sétálni, én pedig megláttam egy vidámparkot, és megálltam.

~Aztaa.-néztem a hatalmas vidámparkra. A többiek meg szépen elnevették magukat
~Mi van cica, nem voltál még vidámparkba?-kérdezte nevetve Zayn
~De, de annak már vagy 1000 éve.-csodáltam még mindig a vidámparkot
~Akkor mire várunk?!-nézett körbe Louis, én pedig rámosolyogtam, és a hátára ugrottam, és úgy mentünk be a vidámparkba.
~Na mire szeretnél először felülni hercegnő?-kérdezte Harry, miután leszálltam Louis hátáról.
~Nem tudom, ti tuti többet voltatok már, mutassátok az utat!-mondtam vigyorogva
~Te akartad!-nézett rám sejtelmesen Harry, és elindultunk.
Oké, mai nap tanulsága: Ne hagyd, hogy 5 fiu mondja meg mire ülj fel a vidámparkban, SOHA! Mindenre felültünk szerintem, én már a felénél szívinfarktust kaptam. Mondjuk kaptam vattacukrot is. Mindenesetre nagyon jól éreztem magam, a reggeli kiborulásomnak már nyoma sem volt, hálás vagyok nekik. 6 után jöttünk el, én pedig tele voltam energiával. Össze-vissza ugráltam, még Louis-t is vittem a hátamon, mármint futkároztam vele. Nem vagyunk normálisak. Hazaértünk 7 körül, nekem meg még mindig sok volt az energiám.

~Esti medencézés srácok?-kérdeztem tőlük lelkesen
~Jóó!-ordították el magukat egyszerre, így felfutottunk öltözni.
~Zayn, szerinted melyiket vegyem?-mutatta kisebb fürdőruha gyűjteményemre. Zayn odajött, méregetni kezdte, majd rábökött egy pink pántnélkülire.
~Ez elég sexi.-karolta át a derekam, és csókolgatni kezdte a nyakam.
~Akkor megnézzük rajtam is ennyire tetszeni fog.-bújtam ki nevetve öleléséből és mentem be a fürdőbe. Még hallottam, hogy egy héé hagyja el a száját, de én csak elmosolyodtam.
~Na milyen?-fordultam körbe miután kijöttem a fürdőből. Egyből elkapott és magához húzott.
~Hmm.-ennyit mondott, majd lecsapott a számra.
~Srácok uralkodjatok magatokon, rátok várunk!-üvöltötte el magát Louis, mire Zayn megforgatta a szemeit, én meg nevetve húztam magam után.
~Hu Becky, ez aztán fürdőruha!-jött közelebb Hazza. ~Vizesen is ilyen jó?-kérdezte huncut mosollyal, majd felkapott és szépen bedobott. Épphogy feljöttem a felszínre már ugrott is be mellém.

~Motmár bármikor bedobhatlak, a húgom vagy!-nevetett Harry, mire lefröcsköltem, és a víz alá nyomtam, de megfogta a lábam, és lehúzott maga mellé.
~Én is szeretlek Harry.-mondtam miután feljöttünk a felszínre
~Tudom.-mondta, majd megölelt.
~Srácok jöttök labdázni?-kérdezte Liam, mire odaúsztunk hozzájuk.
~Oké, akkor Zayn Becky és én vagyunk egy csapat, és ti pedig a másik-mondta Liam, majd elfoglaltuk a helyünket. Én nyitottam.
~Készülj a bosszúra Styles!-mondtam, majd átdobtam a labdát, ami pont Harry előtt állt meg, és szépen belefröcskölt az arcába. Mind szakadtunk. Kb. egész játék alatt egymást dobáltuk, a fiuk meg szakadtak.
~Najó, gyere csak ide!-úszott közelebb Harry, én pedig úsztam távolabb. Sajnos sarokba szorított, de mielött elkaphatott volna átúsztam a lába között, és úsztam ki a partra, de elkapott. ~Nem volt rossz, de gyorsabb vagyok!-mondta, majd megfogott, kiemelt, és szépen bedobott. Nos ezt vagy 10x eljátszotta, és akkor is csak azért hagyta abba, mert azt mondtam ő nyert. Ezután kiültünk a partra kicsit sörözni. Már éjfél volt, de nagyon jól elvoltunk, és a délelötti hűvös időjárásnak nyoma sem volt, mert még így éjfélkor fürdőruhában se fáztunk. Hirtelen ötlettől vezérelve beleugrottam a medencébe, és csak lebegtem, azonban nem tudtam sokáig, mert mind követtek, csak ők nem a lebegést választották, hanem a baromkodást, jellemző. Úgy döntöttek megint olyat játszunk, hogy egymás nyakába ülünk, és lelökjük a másikat. Nos Zayn kiúszott a partra ugye.
~Had üljek most Harry nyakába!-kérleltem a fiukat, és belementek. Így Niall nyakában Louis ült, Liam volt a bíró. ~Csak fogj szorosan, ha nem engedsz el miénk a győzelem!-mondtam Harry-nek, majd felmásztam a nyakába.
~Elvetted Babycakes-t, most meglakolsz!-mondta fenyegetően Louis, én pedig megforgattam a szemem, és letámadtam. 10 perc kemény kűzdelem után megtaláltam Louis gyenge pontját az oldalán, így leesett. Harry meg hátra dobott.
~Harold!-mondtam neki fenyegetően, és közelebb mentem.
~Nyertünk!-kapott fel. Nem tudnék rá soha haragudni, olyan kis aranyos.
Már 2 óra volt, és egyre több volt bennünk a sör, persze Liam-et kivéve, és egyébként nagyon tisztelem, hogy ennyire figyel a veséjére!
~Ki áll ki ellenem egy úszóversenyre?-álltam fel
~Nekem még tartozó eggyel!-állt fel Liam is, majd beugrottunk a medencébe. Niall volt a bíró.
Úsztam ahogy tudtam, de Liam nagyon jó volt, így pont egyszerre értünk oda.
~Azta, nagyon jó vagy!-mondtam neki, mikor mentünk kifele
~Te sem panaszkodhatsz!-nevetett Liam
Kb. 4 fele beestünk a nappaliba, de a kanapénál tovább nem jutottunk, így ott nyomott el minket az álom.

Reggel elég érdekes pózban találtam magunkat mikor felkeltem. Louis és Niall terültek el legalul. Louis-on Harry, Niall-ön Liam feküdt, aztán Harry-n én, mellettem pedig Zayn, és még mindig fürdőruhában vagyunk, csak volt rajtunk egy hatalmas takaró, amit ne kérdezzetek hogy került oda. Óvatosan felkeltem, próbáltam senkit se lelökni, nos ennek az lett a vége, hogy én estem le. Felálltam, és mentem a konyhába, higy csináljak 6 kakaót. Pont mikor kész lettem jött be Liam és Harry.
~Jó reggelt fiuk, kakaót?-toltam eléjük 1-1- bögrét, ők meg hálásan rám mosolyogtak
~Egyébként hogy került ránk az a takaró?-kérdeztem kiváncsian
~Én hoztam.-mosolygott kedvesen Liam
~És te hol aludtál? Mármint kin?-kérdezte nevetve Harry
~Rajtad, Zayn mellett.-válaszoltam nevetve
~Mi ez a jó kedv így hajnalban?-jött ki álmosan Louis. ~Az kakaó? Én is!-nézett rám bociszemekkel, mire elé nyújtottam a kakaóval teli répás bögréjét, mire adott az arcomra egy puszit.
~Csak arról beszéltünk, hogy ki kin aludt.-mondtam nevetve. Hamarosan felébredt Niall és Zayn is, majd miután megitták ők is az édes csodájukat leültünk tv-zni.
~Ó, már megint mi..szupi.-mondtam pöp szarkazmussal a hangomban, mire felröhögtek, Zayn meg átkarolt.

Mostanában elég sokat lehet hallani Zayn Malik és Becky Johnson kapcsolatáról. Kaptak hideget meleget is, most pedig a „meleg” visszajelzések lesznek többen. Tegnap Becky és a fiuk vidámparkban jártak, és egy szemfüles fotósunk lekapta a párocskát, amint épp vattacukrot esznek. Édesek. Azonban nem csak ezt kapta le, ugyanis Becky gyűrűs újján egy eljegyzési gyűrű virít. Mostanában volt a lány 18. születésnapja, vajon Zayn egyik ajándéka lett volna, hogy megkéri a lány kezét?! Kiderítjük! Addig is sok boldogságot nekik.

~Ez gyors volt.-mondtam
~Hamar megtudták.-mondta Liam
~Hát nézz már rá arra a kőre, a vak is kiszúrja.-nevett Harry, mire mi is felnevettünk
~Nem, majd egy kavics nagyságú gyémántot veszek neki.-mondta kedvesen Zayn, mire rámosolyogtam, ő pedig megcsókolt. A csókunkat telefonom csörgése zavarta meg. Felfutottam, és a kijelzőn Tod neve állt.
~Szia Tod!-köszöntem kedvesen
~Szia Becky! Láttad az újságot, amin a címlapon vagy?-kérdezte lelkesen
~Igen, és alig akartam elhinni!-mondtam nevetve
~Pedig elhiheted, ahogyan azt is, hogy 2 óra múlva a Calzedonia-val lesz fotózásod!-mondta még mindig lelkesen
~Igen? Jóég! Ugyanoda menjek?-kérdeztem
~Igen, 2 óra múlva! -mondta
~Oké, köszönöm, szia!-köszöntem el
~Szia Becky!-köszönt el ő is, én pedig rohantam is le a fiukhoz

~Srácok! Felkért a Calzedonia egy fotózásra!-ugráltam
~Ez fantasztikus Becky!-álltak fel, és öleltek meg.
~Oké, 2 óra múlva kezdődik, és még mindig fürdőruhában vagyok.-néztem magamra, mire felnevettek. ~Valaki eljön velem?-néztem körbe bociszemekkel
~Bocsi kicsim, interjúnk lesz.-húzta el a száját Zayn.
~De elvihetünk, mert akkor arra megyünk. Kb nekünk is akkor kell menni.-mondta Liam
~Azt megköszönném!-mondtam kedvesen. ~Harry, ruha, most!-néztem göndör barátunkra, aki tisztelgett, és elindultunk fel.
~Van valami elképzelésed?-kérdezte Harry a szobába érve
~Hát találkozom elvileg a főszerkesztővel, szóval nem akarok csöves lenni.-nevettem el magam
~Öltöztettelek már valaha csövesnek?-kérdezte nevetve
~Soha!-mondtam, és megöleltem.
10 perc kutakodás után adott egy ujjatlan alul megkötött inget, egy világosbarna csőnadrágot, egy barna magassarkú szandált, egy sálat, és egy táskát. Megköszöntem neki, ő lement a többiekhez, én pedig zuhanyozni. Felöltöztem, egy apró sminket raktam magamra, és mikor kiértem a fürdőből már Zayn felöltözve várt a szobában.

~Hmm.-megint ennyit mondott, magához húzott és megcsókolt.
~Gyere, elkésünk!-mondtam nevetve mikor elszakadtunk egymástól.
A fiuk kitettek a ház előtt, mentek tovább én pedig mentem be.
~Á szia Becky, jó újra látni!-köszönt Tod
~Szia Tod, téged is!-köszöntem vissza.
~Gyere, még a fotózás előtt bemutatnálak valakinek.-indultunk el, majd egy hölgy előtt megálltunk. ~Becky, ő itt Stella Fonnes, a Calzedonia vezetője-mutatott a hölgyre Tod
~Nagyon örülök, Becky Johnson.-nyújtottam felé kezemet
~Szintúgy, Stella Fonnes, nagyon jók a képeid.-rázta meg kezünket.
~Na Becky, menj készülődni.-mondta kedvesen Tod, én pedig már ott sem voltam.
Ez a fotózás is jól ment. Néha oda pillantottam Stellára, aki mosolyogva nézett, szóval jó lehettem. A fotózás után kaptam egy sms-t Zayn-től, hogy 5 perc és itt van, várjam meg. Elindultam kifele, de Stella megállított.
~Becky, nagyszerű voltál, szép jövő áll elötted!-mondta kedvesen
~Köszönöm szépen.-mondtam, és ekkor jött be Zayn, aki odajött hozzám és egy csókot lehelt a számra
~Bocsánat, te vagy Zayn Malik igaz?-kérdezte kedvesen Stella
~Igen-nyújtotta kezét barátságosan Zayn
~Stella Fonnes, a Calzedonia vezetője-rázta meg kezüket. ~A barátnője igazán tehetséges, vigyázzon rá!-mondta mosolyogva
~Vigyázok rá!-mosolygott Zayn
~Ha megbocsájtotok nekem mennem kell, örültem hogy találkozhattam veletek, szép napot!-köszönt el Stella
~Köszönjük, viszont!-köszönt el kedvesen Zayn
~Viszlát!-köszöntem el én is, majd mentünk is ki a kocsihoz.

~Vajon engem is fel kér Stella, hogy álljak modell-t?-vett fel hülye pózokat Zayn, mikor már otthon ültünk.
~Ilyen pózokkal? Persze!-nevettem el magamat. ~Na meg ilyen popóval!-nevettem tovább
~Bejön,mi?-kérdezte szemöldökét húzogatva
~Ó de mennyire!-röhögtem tovább, mire beleült az ölembe. ~Nem cserélünk helyet inkább?-kérdeztem nevetve, mire főlállt, és én is, majd az ölébe húzott. Egy ideig tv-ztünk, aztán úgy döntöttünk inkább elmegyönk aludni, ám mikor becsuktam a szemem előjött a tegnapi álmom. Nem mertem elaludni. Féltem. Már vagy fél órája forgolódtam, Zayn is elaludt, de én nem mertem. Halkan kikeltem, és Harry szobája felé vettem az irányt...

Becky első szerelése:


Becky fürdőruhája:


Becky második szerelése:


Sziasztok! :)
Igazából annyira nincs mit hozzáfűznöm :D 
Még az előzőhöz annyit, hogy én azzal mondjuk kicsit meg voltam elégedve :D
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :)))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése