2012. július 7., szombat

7. fejezet: Tengerpart


                                                                                              7-fejezet: Tengerpart
                                           (ánlott zene: 
http://www.youtube.com/watch?v=v0f06Nvt0W4&feature=fvst)

   -Becky szemszöge-


Reggel mikor felébredtem az előző estére gondoltam,és hatalmas vigyorral kapcsoltam ki az ébresztőmet. Lementem reggelizni,majd készülődni,persze halkan,mert Tyler még aludt. Pakolás közben folyamatosan Zayn-re gondoltam,na nem mintha egész reggel nem,na mindegy,és a tegnap estén. Fantasztikus volt amikor felébredtem délután és őt láttam meg,hogy vele voltam egésznap,és a csók..az valami csodálatos volt. Egész testem bizsergett,és átjárta a meleg. Befejeztem a pakolást és indulásra készen álltam,kész voltam egy újabb próbára,de valami hiányzott. Zayn. Még nem írt,jó még csak 10 óra,lehet alszik,de hiányzik. Szerintem én teljesen beleszerettem,
Beértem a terembe és táncoltam. Tánc közben is végig csak rá gondoltam,mi van velem jóég. Vége lett a táncnak,és az öltözőbe érve ránéztem a telefonomra,ahol egy sms várt.

Szép napot szépség,mi jót csinálsz? :) Z.

Kb. 3 percig csak néztem,és alig hittem el hogy írt. Mosolyogva visszaírtam neki.

Most fejeztem be a próbát,veled miújság? :)

Elkezdtem öltözni,és miután befejeztem már jött is az sms.

Interjún voltunk egész délelött,hullaság van,mindenki punyad :D

Szóval ezért nem írt,mintha kő esett volna le a szívemről.

Uu,most én is lepunnyadtam kicsit,ugy látszik ilyen nap ez :D
Igazából annyira nem éreztem fáradtnak magam,de kipihentnek sem.

Akkor tegyünk ellene. Nincs kedved este csinálni valamit?:)

A szívem majd kiugrott a helyemről mikor olvastam.

De! Mit csináljunk?:)

Nem bírtam,olyan izgatott lettem hirtelen.

Az legyen az én meglepetésem,rendben? ;) Annyi hogy fél 8-ra legyél kész,és a ruhád alá vegyél fürdőruhát,oké?:)
Tejóég,mit akarhat?! Tuti tűkön ülök majd egész nap.

Rendben,de kiöltözzek?
Hátha ezzel elárul valamit.

Nem kell nagyon,max kicsit,érezd benne azért jól magad ;)

Na köszi.Sok segítség.

Rendben,akkor fél8,várom már! :)

Én is kislány,legyen szép napod! ;)

Tejóég, Elöször is: Zayn írt! Másodszorra: Elvisz valahova,szóval randi.talán. Harmadszor: Vennem kell ruhát és fürdőruhát is. Negyedszer: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ tejóég! Hihetetlen boldog vagyok.
Elindultam hazafele,majd otthon megláttam Tyler-t a kanapén ülve.
~Szia! Mi jót csináltál ma? - kérdezte Tyler-t,miközben leültem mellé.
~Szia Beck! Semmi különöset,unatkoztam.-mondta Tyler.
~Nem akarsz eljönni velem vásárolni?-kérdeztem lelkesen Tyler-t,mert mégiscsak fiu és segít meg minden.
~De,szívesen! 15 perc múlva?-kérdezte,és látszott rajta,hogy örül hogy kimozdulhat.
~Tökéletes!-mondtam,és mielött felálltam volna adtam az arcára egy puszit hála képpen.

Felvettem egy kényelmes cuccot,elraktam a telóm és a pénztárcám és egyéb fontos dolgokat,és késznek nyilvánítottam magam.
Elmentünk egy csomó helyre,nagyon sok ruhát próbáltam,és annál is többet röhögtünk. Miután minden megvolt,beültünk 
egy kávézóba és ott szürcsölgettük a turmix szerűségeinket. Egyszer csak megrezzent a telefonom.

Remélem mindened megvan,már nagyon várom az estét! :) Z.

Annyira meglepődtem hogy legalább 5 percig néztem a telómat.
~Becky,minden rendben,már vagy 5 perce csak nézed a telódat.-kérdezte aggódva Tyler.
~Jaj,persze,csak elbambultam.-mondtam egy mosoly kiséretében,majd válaszoltam gyorsan Zayn-nek.

Igen,most fejeztem be a vásárlást ;) Én is nagyon! :) B.

~Szóval,fiú van a dologban...elárulod ki az?-kérdezte Tyler.
~Ezt meg honnan veszed?-kérdeztem pici mosollyal a számon.
~Ugyanmár Beck,most vásároltunk egy csomó ruhát,az sms,a mosoly meg minden erre utal.-mondta Tyler mosolyogva,bár nem tűnt teljesen őszintének az a mosoly.
~Jójó,rendben. Zayn az,tudod a One Direction-ből,és igazából semmi nincs,csak este csinálunk valamit.-mondtam mosolyogva.
~Óó,értem. Nem megyünk?-kérdezte.
~Dede,menjünk-mondtam én is,majd beszálltunk a kocsiba és elindultunk hazafele. Otthon kevesebbet beszélgettünk,én pedig csöndben készülődtem. 

Lezuhanyoztam,felöltöztem,sminkeltem,elraktam a fontos dolgokat és pont kész lettem mikor csöngettek. Hallottam hogy Tyler ajtót nyit,így elindultam lefele.
~Dejól nézel ki,mehetünk?-kérdezte Zayn mosolyogva.
~Köszi és persze!-mondtam én is,majd elköszöntünk Tyler-től és indultunk is.
A kocsi út nyugodtan telt,majd mikor megálltunk és kiszálltunk adott egy kendőt hogy kössem a szememre,mert meglepetést akar. Felkötöttem,és Zayn átkarolt hogy segítsen menni. Nagyon jó érzés volt mikor fogta az egyik kezével a derekamat,a másikkal pedig elöl a kezemet. Egyszer csak megálltunk,mögém jött,és levett a kendőt. A látvány fantasztikus volt,egy kis part szerűségen voltunk,ahol volt egy asztal gyertyákkal,és pont a víz előtt állt.
~Remélem tetszik.-mondta Zayn a derekamat karolva a fülemhez hajolva. Kirázott a hideg.
~E..ez..egyszerűen gyönyörű,csodálatos el sem hiszem,köszönöm Zayn!-mondtam majd megfordultam és megöleltem.
Leültünk vacsorázni,és nagyon jól éreztem magam,remélem ő is..

             -Zayn szemszöge-

Miután megettük,arra gondoltam elmehetnénk úszni. Támogatta az ötletet,és elkezdtünk öltözni. A lélegzetem is elállt,amint megláttam tökéletes alakját egy bikiniben.
~Hú,jól nézel ki.-ennyit tudtam kibökni.
~Köszönöm.-mondta,és láttam rajta hogy elpirult.
Felkaptam és futottam vele a vízbe. Érintése megint melegséggel töltötte ki a testem. Szorosan fogtam,és ő is,mert félt kicsit. Befutottam a vízbe,és mikor már elérte Beck testét is az ölemben,letettem. Kirázta a hideg,ezért magamhoz húztam. Mikor elengedtük egymást vizicsatába törtünk ki,majd mikor elfáradtunk kiúsztunk a partra,ahol gyorsan ráterítettem egy törölközőt,meg persze magamra is. Csak ültünk ott némán egymás melett és néztük a csillagos eget. Közelebb csúsztam hozzá,és rátettem kezem az övé. Nagyon féltem,és éreztem a gombócot a torkomban,de mikor rám nézett és mosolygott,hatalmas kő esett le a szívemről,és a gombóc is kezdett eltünni a torkomból.
~Nagyon jól éreztem magam,köszönöm neked ezt a fantasztikus estét Zayn!-mondta,és fejét a vállamra hajtotta.
~Örülök hogy tetszett,fáradt vagy?-kérdeztem tőle lágyan.
~Kicsit,de nem akarok hazamenni.-mondta.
Lefeküdtem a homokba,és fejét mellkasomra hajtottam,és kezemmel hátát cirogattam.
Éreztem hogy megváltozik a légzése,és elkezd szuszogni,és ez megnyugtató volt,és nekem is egyre nehezebbek lettek a szemeim. Aztán elnyomott az álom,miközben Becky hátát simogattam.

Becky vásárlós szerelése:


Becky randis szerelése:



Becky fürdőruhája:



Sziasztok! :)
Hát itt az új rész! :)
Nagyon jó volt,maradtam volna még,mert tényleg fantasztikus volt! :))
Nagyon megörültem a látogatók számának,de kommenteket várok!!! :)
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése