2012. július 8., vasárnap

8. fejezet: Fordulatok


                                                                                         8.fejezet: Fordulatok
                   ( ajánlott zene: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=-ucSyZ8IvOo)

-Zayn szemszöge-

Reggel kicsit elgémberedve,de annál boldogabban ébredtem.Becky még alszik ha jól érzem,viszont fel kéne keltenem,így 
elkezdtem simogatni a hátát,mire mocorgni kezdett.

~Becky,szépségem kelj fel.-mondtam neki lágyan,és közben végig a hátát simogattam.
Kinyitotta a szemét,és szája mosolyra húzódott mikor meglátott,ettől nekem is mosolyognom kelett.
~Jó reggelt Zayn! Hogy aludtál?-kérdezte még mindig mosolyogva.
~Ennél jobban nem is aludhattam volna!-mondtam neki és adtam a homlokára egy puszit.
~Hány óra van?-kérdezte.
~Fogalmam sincs,várj ha felállunk megnézem a telefonomat.-mondtam neki,és segítettem neki felkelni.
~9 óra.-mondtam miután sikerült megtalálnom a telefonomat.
~Akkor azt hiszem ideje lenne mennünk.-mondta és látszott rajta hogy nem szívesen megy el.
Odamentem hozzá és jó szorosan magamhoz húztam,nem akartam hogy ennek a pillanatnak vége legyen. Aztán mikor elengedtünk egymást megfogtam a kezét még mindig vele szembe és csak álltunk ott egymást nézve. Aztán közelebb mentem hozzá és megcsókoltam. Rögtön viszonozta a csókot,és ha lehet ez még jobb volt mint a múltkori,szenvedélyesebb volt,akaratosabb,mindketten vágytunk a másikra. Derekát simogattam miközben ő a hajamat vagy a tarkómat. Aztán nyelvem is utat tört magának,és kezem lejjebb siklott fürdőruha fedte fenekére,mire sóhajtott egyett,és még közelebb húzott tarkómnál fogva. Levegőhiány miatt azonban vége lett ennek a mámorító csóknak. Percekig csak álltunk ott és egymás szemét néztük.
~Talán mégis jó hogy este elaludtam.-mondta mosolyogva,mire kérdően néztem rá.
~Talán ha nem alszom el,akkor csókolózunk,és az nem biztos hogy ilyen jó lett volna,és akkor talán reggel sem történik meg,így viszont tökéletes volt.-mondta,és elpirult kicsit,majd lehajtotta fejét. Álla alá nyúltam és küldtem felé egy bíztató mosolyt.
~Ebben egyetértek!-mondtam neki én is,majd adtam neki egy csókot. Ez nem volt olyan szenvedélyes meg hosszú mint az előző,de mégis olyan megnyugtató volt.
~Akkor szerintem induljunk.-mondtam neki,mire bólintott és elindultunk.
A kocsi út csöndben telt,de nem a kínos csöndben. Fogtuk közbe egymás kezét,vagy épp combját simogattam. Teljesen boldog vagyok!
~Köszönök még egyszer mindent Zayn,hihetetlen boldoggá tettél!-mondta mosolyogva mikor már az ajtójukban álltunk.
~Nincs mit köszönnöd,boldoggá tettél teljesen!-mondtam neki,majd adtam neki egy búcsú csókot.

-Becky szemszöge-

Miután Zayn elhajtott,megint csak álltam ott mint egy idióta. Eszméletlenül boldog vagyok,és azt hiszem teljesen szerelmes is! Kb. 10 perc ácsorgás után bementem a házba,ahol Tyler épp reggelit készített.
~Ó szia Becky,azt hittem te még alszol.-nézett rám Tyler.
~Szia,nem,nem aludtam itthon.-mondtam és rajtam volt az a levakarhatatlan mosoly.
~Zayn-nél aludtál?-kérdezte és az alvás szót kicsit gúnyosabban mondtam.
~Hát nem teljesen,a parton aludtunk,és igen ALUDTUNK!-mondtam neki,és sajnos jött le a mosoly az arcomról. Nem értettem mi lett Tyler-el.
~Aha,jó,itt van reggeli ha kérsz.-mondta és már fel is ment a szobájába.
Csak álltam ott,és szóhoz se tudtam jutni. Mi a fene ütött belé?!
Felmentem a szobámba,gyorsan letusoltam és felvettem egy kényelmes ruhát,és Tyler szobája felé vettem az irányt,ki akartam deríteni mi baja lehet.
~Bejöhetek Tyler?-kérdeztem,miközben kicsit benyitottam.
~Ha akarsz.-mondta nem valami kedvesen.
~Azt hiszem beszélnünk kell.-mondtam és leültem az ágy végébe.
~Miről is?-kérdezte még mindig ridegen.
~Hát erről az egészről..hogy mi történt,miért viselkedsz így,valami rosszat tettem?-kérdeztem és kezdett elcsuklani a hangom,de nem éreztem magam a sírás határán azért.
Erre Tyler felállt az ágyról,odajött hozzám és felhúzott engem is,olyan közel voltunk hogy az már zavarba ejtő volt.
~Zavart hogy Zayn-el töltötted az éjszakát,hogy rá vársz mindennap,hogy ez mind nem én vagyok.-mondta,és teljesen lesokkolt,de mire észhez tértem volna már csókolt. Hevesen,durván,kérlelően,de mégis szenvedélyesen. De nem csókoltam vissza. Soha nem tenném ezt Zayn-el. Csak álltam és hagytam hogy fejezze be. Hamar be is fejezte,mert érezte hogy nem csókolok vissza.
~Tyler...ezt... nem tudtam hogy te így érzel irántam...de azért mégsem kelett volna megcsókolnod.-mondtam neki miközben kibontakoztam kezei közül.
~Becky,nagyon sajnálom tényleg nem kellett volna,kérlek bocsáss meg,és tegyünk úgy,mintha meg sem történt volna,rendben?-kérlelt Tyler,nekem meg persze meg esett rajta a szívem.
 Utoljára megöleltük egymást,aztán a szobám felé vettem az irányt. Odaérve rögtön a telefonomért nyúltam és tárcsáztam.
~Szia Becky,hogy vagy szépségem?-kérdezte kedvesen Zayn.
~Szia Zayn,megvagyok köszönöm,viszont el tudnád nekem küldeni sms-ben Liam számát?-kérdeztem kicsit óvatosan,mert féltem mit reagál.
~Hát persze,viszont sietnem kell,de este hívhatlak?-kérdezte még mindig kedvesen,és hatalmas kő esett le a szívemről hogy nem akadt ki.
~Persze,várom nagyon,szia Zayn.-mondtam neki.
~Szia Becky,legyen szép napod!-mondta azzal le tettük a telefont. Pár másodpercre rá,már kaptam is az sms-t,amiben a telefonszám volt. Rögtön tárcsázni kezdtem.
~Szia Liam,Becky vagyok,nem zavarlak?-kérdeztem kicsit félve
~Szia Becky,neem dehogyis,mondjad csak.-mondta kedvesen.
~Fontos lenne beszélnünk,megoldható lenne hogy találkozunk?-kérdeztem bizonytalanul.
~Hát persze,baj van?-kérdezte és hallottam hogy aggódik.
~Hát nem tudom.-mondtam neki.
~10 perc múlva ott leszek a házatoknál,rendben?-kérdezte
~Nagyon jó,köszönöm,szia!-mondtam neki,el köszönt és leraktuk.
Hogy miért Liam-et hívtam? Amikor volt az álmom nagyon jót beszéltünk,mellette annyira nyugodt lettem,azt éreztem mintha ezer éve ismerném,mintha a testvérem lenne,nagyon jó vele beszélni,és azt érzem bármint elmondhatok neki. 

Gyorsan felraktam egy kis sminket,írtam egy cetlit Tyler-nek hogy elmentem,majd ki is mentem és már ott volt Liam. Odafutottam és gyorsan megöleltem,nyugodtság járta át a lelkem és az egész teste.
Elindultunk a házuk felé,majd mikor odaértünk és leültem hozott nekem egy pohár almalevet,és ő is leült.
~Mi történt Becky?-kérdezte aggódva.
~Hát tegnap az egésznapot Zayn-el töltöttem,elvitt egy nagyon szép helyre,és ott is aludtunk,nagyon jó volt,és kb fél10 után értem haza,és ott volt Tyler épp reggelit csinált,és meglepődött hogy nem voltam otthon,majd mikor mondtam neki hogy Zayn-el voltam gúnyos megjegyzéseket tett majd felment a szobába. Utána mentem és megkérdeztem mi a baja,erre azt mondta hogy Zayn-el vagyok és nem vele és erre megcsókolt.-mondtam és odabújtam Liam-hez.
~Elöször is,tudtam hogy lesz valami Zayn-el,és szurkolok is,másrészt meg nem is beszéltetek erről elötte Tyler-el?-kérdezte
~Nem,nem is sejtettem hogy ezt érzi még.-mondtam
~Még?-kérdezte meglepődötten Liam.
~Hát amikor még egy városban éltünk volt valami kettőnk közt,de mikor elment vége lett,csak jóban maradtunk,de erről a témáról soha nem beszéltünk.-mondtam
~Értem,és most miben egyeztetek meg? Vagy beszéltetek egyáltalán,vagy csak úgy eljöttél?-kérdezte
~Hát azt mondta tegyünk úgy mintha semmi nem történt volna,de egyébként hozzá teszem hogy nem csókoltam vissza,soha nem tenném ezt meg Zayn-el,pedig még együtt se vagyunk..-mondtam
~Szerintem akkor tegyél úgy,de ha van valami rögtön szólj,és ide bármikor jöhetsz,bármelyikünkhöz,ugye tudod?-kérdezte lágyan.
~Köszönöm Liam,egyébként tudod miért téged hívtalak?-kérdeztem még mindig hozzá bújva.
~Na miért?-kérdezte mosolyogva
~Mert mikor veled beszélek mindig nyugodtság tőlt el,és azt érzem neked mindent elmondhatok,és bízom benned.-mondtam neki mosolyogva.
~Jaj te,örülök hogy így érzel,és tényleg így van.-mondta
Még jobban hozzá bújtam és ásítottam egyet.
~Csak nem fáradt vagy? Lehet mégsem csak aludtatok az éjjel?-kérdezte kajánul vigyorogva Liam,mire oldalba böktem. ~Nem akarsz felmenni valamelyik szobába és aludni?-kérdezte kedvesen
~De,az jól esne,lehetne Zayn szobája?-kérdeztem félve,mire felnevett.
~Hát persze gyere megmutatom melyik az.-mondta és elindultunk. Igazából mindegyikőjükét megmutatta,majd Zayn-énél megállt,adott egy ölelést,elment én pedig be a szobába,és lefeküdtem az ágyra,ahol hamar elnyomott az álom.

Becky szerelése:  


Hát sziasztok! :)
Holnap reggel elutazok és pénteken jövök vissza,és megpróbálom már pénteken hozni a részt igérem! :)
Jól esik hogy látogatjátok az oldalt,de kommenteket is várok,feliratkozásokat stb! :)
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése