2012. július 11., szerda

9. fejezet: Hivatalos


                                                                                       9.fejezet: Hivatalos
                                         (ajánlott zene: http://www.youtube.com/watch?v=KyTRLocKx-Q)

-Zayn szemszöge-

Épp hazafele sétáltam mikor megcsörrent a telefonom. Liam volt az.
~Liam! Beszéltetek? Minden rendben?-zúdítottam rá kérdéseimet barátomra,hiszen megkértem hívjon amint beszéltek Becky-vel.
~Hello Zayn,igen beszéltünk,szerintem már alszik a szobádban,hát mondjuk hogy minden rendben,de inkább gyere haza,Becky is biztos örülne ha látna mikor felkel.-mondta Liam
~Kb. 10 perc és ott vagyok!-mondtam majd elköszöntünk és leraktuk.

Miközben sétáltam azon gondolkoztam mi lehet Becky-vel. Elszúrtam volna valamit?! Nem voltam elég figyelmes? Vagy túl gyors? Basszus. Meg se kértem hogy legyen a barátnőm...Biztos ez a baja,vagy ha nem is,köze van hozzá. Miközben magamat szidtam felgyorsítottam a lépteimet,de szemem megakadt egy virágbolton,így hát bementem oda.

~Jónapot fiatalember!-köszönt aranyosan egy idősebb bácsi.
~Magának is!-köszöntem udvariasan. ~Mondja csak,tudna nekem segíteni?-kérdeztem tőle kedvesen
~Mit szeretne?-kérdezte mosollyal az arcán a bácsi.
~Hát tudja van egy különleges lány,és meg szeretném kérni hogy legyen a barátnőm,és ehez keresnék megfelelő virágot.-mondtam tarkómat dörzsölgetve.
~Ó hát akkor állítsunk össze egy csokrot,mit szól?-kérdezte kedvesen a bácsi.
~Az nagyszerű lenne!-mondtam és megörültem a segítségnek.
~Hát biztosan rakunk bele néhány szál vörös rózsát,az mégis csak a szerelem jele!-kezdte. -És mt szeret a hölgy,vagy mi a kedvenc színe?-kérdezte kedvesen.
Totál lefagytam. Most döbbentem rá hogy alig tudunk egymásról valamit.
~Hát igazából szerintem a mi esetünket hívják szerelem első látásra -nak,keveset tudok róla,de azt hiszem a kék a kedvenc színe,és gyönyörű barna szemei vannak,és a tánc az élete.-mondtam azt a nem túl sok információt remélve,ő le tud szűrni belőle valamit. És szerencsém lett! Nagyon szép csokorral a kezében tért vissza,és még valami mással is.
~Tessék fiam,hoztam neked egy kis apróságot,mert a fiatalkori önmagamra emlékeztetsz,így lett az enyém az én kedvesem is,és azóta is együtt vagyunk.-mondta és a kezembe nyújtott egy szív alakú nyakláncot. Nagyon szép volt.
~Tudod,én is ilyet adtam neki,csak bele véstem az ő nevének kezdőbetűjét és az enyémet is,és ha szeretnéd most gyorsan megcsinálhatom neked.-ajánlotta fel mosolyogva a bácsi.
~Uramisten,nem is tudom hogy tudnám megköszönni!-mondtam és alig hittem el mindezt.
Igaza volt,kb 5 perc alatt már ott volt a szívben egy B és egy Z. Gyönyörű volt. Megköszöntem és vaskos borravalót adtam neki,megérdemli,igazán hálás lehetek neki!
~Köszönöm fiam,remélem te is olyan boldog leszel ezzel a lánnyal mint én a feleségemmel!-mosolyogva integett a bácsi mikor mentem kifele. Vissza néztem egy „köszönöm” kiséretében és már majdnem futva tettem meg a hátralevő utat. Alig vártam hogy odaadjam Becky-nek,de persze eszméletlen ideges voltam. Mikor a házunkhoz értem majdhogynem beestem az ajtón.

~Szia Zayn!-köszönt mosolyogva Liam
~Szia!-köszöntem én is majd leültem mellé a kanapéra
~Hú te aztán kitettél magadért!-mondta barátom miután megmutattam neki a nyakláncot is,és beavattam a tervembe.
~Hát remélem tetszeni fog neki.-mondtam kicsit félve. ~Viszont minden rendben van vele?-kérdeztem aggódva.
~Hát végül is igen,csak... figyelj Zayn nem tudom hogy ezt nekem kéne elmondanom.-mondta barátom
tarkóját dörzsölgetve.
~Ahj igazad van,viszont annyit mondj hogy nem fogja nagyon sokk-ként érni az álapotában a tervem?-kérdeztem félve Liam-től.
~Nem,sőt..! Mondta is hogy soha nem okozna neked fájdalmat semmivel,pedig még csak együtt sem vagytok.-mondta barátom.

Megköszöntem neki és felfelé mentem a szobám felé,de közben nagyon ideges voltam,bár amit mondott Liam hogy azt mondta neki soha nem tudna bántani,az hihetetlen jól esett,adott egy kis bátorságot is! Lassan benyitottam a szobámba,és ott aludt Ő. Annyira békés volt,nyugodt,és gyönyörű. Leültem mellé és elkezdtem simogatni az arcát,de elötte hátam mögé dugtam az ajándékát. Lassan mocorogni kezdett,majd kinyitotta a szemét és rögtön mosolyogni kezdett,amitől én is mosolyogtam.

~Szia Zayn,nagyon kényelmes az ágyad még mindig!-mondta mosolyogva és közben felült.
~Örülök hogy tetszik.-mondtam. Felálltam odamentem az ágy másik oldalához és kezemet nyújtva felállítottam magammal szemben Becky-t is.
~Becky,valamit mondani szeretnék neked.-mondtam de alig bírtam folytatni,de ekkor küldött felém egy bíztató mosolyt hogy folytassam,és ez elég erőt adott a folytatáshoz. ~Mikor megismertelek,nagyon megkedveltelek,annyira édes voltál már akkor is,a személyiséged már akkor magával ragadott! Viszont mikor elkezdtél elöször a csoporttal táncolni már akkor megmozgattál bennem valamit,viszont mikor egyedül táncoltál akkor történt valami,valami megmagyarázhatatlan érzés. Amikor angyallá változtál akkor szerettem azt hiszem beléd. Aztán mikor megmutattad a videókat egyszerűen le sem tudtam venni rólad a szememet. És utána a csók. Az első csókunk. Soha nem éreztem még hasonlót,mindenem bizsergett és átjárt a meleg. Aztán a parton a csókunk. Az más volt,égett bennem minden, soha nem voltam még ilyen boldog,és ezt csakis neked köszönhetem Becky..! Épp ezért azt szeretném kérdezni..-itt letérdeltem és elövettem az ajándékot a hátam mögül.~Lennél a barátnőm?

-Becky szemszöge-

Mikor Zayn szerelmet vallott nekem azt hittem helyben összeesem. Ugyanezt éreztem én is,mármint a csóknál a találkozásnál,hogy boldog vagyok. És most itt térdel előttem és azt szeretné hogy a barátnője legyek.
~Uristen hát persze Zayn,leszek a barátnőd!-mondtam és amint felállt a nyakába borultam,ő fölemelt kicsit és megpörgetett. Hihetetlen boldog voltam. Odanyújtotta a csokrot,ami hihetetlen gyönyörű volt!
~Van itt neked még valami..-kezdte kicsit félve,majd odanyújtott nekem egy szív alakú nyakláncot,nem tudtam szóhoz jutni,de mikor megláttam hogy bele van vésve egy B és egy Z még a lélegzetem is elállt.
~Ez..ez..ez gyönyörű Zayn,nagyon köszönöm,hihetetlen boldog vagyok,és tudd,amit mondtál nekem az elöbb,én is megkedveltelek rögtön,a csókjainkkal kapcsolatban és is ugyanúgy érzek. Szeretlek Zayn!-mondtam kicsit elpirulva és lehajtottam a fejem.
Megfogta az államat,és ezzel kéztetett hogy rá nézzek,mosolygott,kivette a kezemből a nyakláncot,majd a hátam mögé jött és felrakta a nyakamba. Megölelt hátulról és a fülembe súgta: ~Én is szeretlek Becky! -és lehelete súrolta nyakamat,amitől kellemes borzongás járt át. Megfordultam és lassan közelíteni kezdett ajkunk,mígnem egymásba forrtak. Ez volt az első hivatalos csókunk egy párként. Eszméletlen csók volt. Tarkójánál fogva húztam magamhoz minél közelebb,míg ő hol derekamat hol fenekemet simogatta. Aztán egyszer csak felkapott az ölébe és az ágyhoz vitt,de csókunkat egy percre sem szakítottuk félbe. Lassan lefektetett az ágyon,és fölém helyezkedett. Egyszer csak áttért számról a nyakam csókolgatására,ahol egyszer csak nem csókot,hanem harapást adott,és szívni kezdte,majd adott rá egy csókot. Vissza tért a számhoz,de egy idő múlva levegőhiány miatt el kelett válnunk,de arcunk nem nagyon távolodott el a másikétól. Csak feküdtünk és egymás szemeit néztük.
~Nem is rossz első hivatalos csóknak,nem gondolod?-vigyorgott kajánul
~De,hozzá tudnék szokni-mondtam neki majd fordítottam a helyzeten és én kerültem felülre,és csípőjére ültem.
Megcsókoltam amit rögtön viszonzott is,és hamar nyelve is utat tört magának. Ahogy az elöbb ő,most én is áttértem a nyakára,ám hamarosan megfogta az arcom és az övéhez húzta.
~Szeretsz kínozni?-kérdezte halkan
~Nagyon!-mondtam mosolyogva,majd lecsaptam ajkaira. Most még elöbb tört utat nyelve,ám levegőhiánynál leszálltam róla,ami szemmel láthatólag nem tetszett neki.
~Hé,most meg hova mész?-kérdezte meglepődve.
~Ha jól hallottam megjöttek a fiuk,nem jössz le elújságolni a nagy hírt?-kérdeztem vigyorogva
~De most?-kérdezte és értettem mire utalt.
~Kis mohó,gyere menjünk-mondtam,és kezemet nyújtottam,amit elfogadott és kézen fogva mentünk le a lépcsőn.
Sejtésem beigazolódott,ott voltak mindannyian,és még Paul is.
~Srácok egy kicsit figyeljetek!-kezdte Zayn. ~Szeretném ha tudnátok hogy Becky és én egy párt alkotunk,már vagy úgy 30 perce.-mondta Zayn majd felém fordult és megcsókolt,mire mindenki tapsolni és fütyülni kezdett.
~Akkor szia húgi!-jött oda Niall és felemelt. Hasonlóképp tett mindenki,sőt pont így tett mindenki,kivéve persze Paul-t.
~Srácok mennyire gondoljátok ezt komolyan?-kérdezte Paul
~A lehető legkomolyabban!-mondta Zayn,és én is bólogattam.
~Akkor mit szólnátok hogy ha a holnapi sajtótájékoztatón napvilágot látna a kapcsolat? Így legalább a pletykákat is elkerülnénk,és mutatkozhatnátok bármikor együtt.-mondta Paul
~Ez egy remek ötlet!-mondta Zayn és a fiuk is bólogattak,és Paul is mosolygott ~És te mit szólsz Beck?-kérdezte tőlem Zayn.
~Uramisten..persze..de..mit vegyek fel??-kérdeztem,mire Zayn boldogan adott egy puszit az arcomra.
~Majd én segítek neked ruhát választani!-mondta Harry,amit én egy hálás mosollyal köszöntem meg,
~Rendben,akkor ezt megbeszéltük,holnap 4-kor van a sajtótájékoztató,3-kor indulunk innen. Nekem most mennem kell,holnap találkozunk,és örülök nektek Becky,sziasztok!-köszönt el Paul és már itt sem volt.
~Uristen ennyi sokk egy napra...ha nem bánjátok inkább hazamegyek és elteszem magam holnapra.-mondtam a fiuknak,aki csak bólogattak,és adtak egy ölelést,majd leültek a tv elé.
~hazaviszlek-mondta Zayn,majd gyorsan lehozta a virágomat és a kulcsot majd derekemat átkarolva elköszöntünk a fiuktól,és mentünk a kocsihoz.
A kocsi út nyugodtan telt,Zayn vagy a kezemet fogta vagy a combomat simogatta. Mikor megérkeztünk kikésért a kapuig.
~Annyira örülök hogy vagy nekem Becky,és holnap már az egész világ tudni fogja! -mondta Zayn miközben ölelt.
~Szeretlek Zayn,és köszönöm hogy vagy nekem!-mondtam
~Én is téged kicsim!-mondta mosolyogva majd adott egy búcsúcsókot.
Bementem a házba,ahol egy cetli állt:     Meccsem van,csak holnap este jövök haza,ha bármi van yugodtan hívj! Tyler. :)
Szuper,enyém a ház! Felmentem a szobámba,gyorsan lezuhanyoztam,aztán beléptem twittere,ahol írtam Harry-nek egy üzenetet.

@Becky_j_ @Harry_Styles Mikorra várhatom holnap a stylistomat? :D
@Harry_Styles _ @Becky_j 2 körül megfelel a kisasszonynak? :D
@Becky_j _ @Harry_Styles Tökéletes! :) Várom mi sül ki a szettemből! :D
@Harry_Styles _ @Becky_j Egyszerűen tökéletes lesz,hidd el! :)

Ezzel a tudattal,hogy tökéletes lesz a ruhám hála Harry-nek,kiléptem a twitterből,és szépen elaludtam.

*Másnap reggel*

Arra ébredtem hogy valaki simogatja az arcomat. Nehezen de kinyitottam a szememet,és megláttam Őt. Tökéletes volt,és csak az enyém. Rámosolyogtam amit viszonzott is.
~Jóreggelt csipkerózsika!-köszönt mosolyogva.
~Nekedis!-mondtam,majd felültem,és az ölébe fészkelődtem,majd adtam a szájára egy puszit,amit örömmel fogadott. ~Viszont hogy az ördögbe jutottál be?-néztem rá kiváncsian
~Amíg aludtál tegnap,megkértem Liam-et hogy menjen el a közeli kulcsmásolóba.-mondtam féloldalas mosolyával,amitől helyben elolvadnék.
~Cseles!-mondtam és hozzábújtam
~Amugy főztem neked kakaót.-mondta,és az éjjeliszekrényhez nyúlt,és vett le róla egy bögrét tele kakaóval. Odaadta,én meg hála képpen adtam a szájára egy puszit amit ügyesen formált csókká. Az ölében ittam meg a kakaómat,majd mikor befejeztem és letettem szóra nyitottam a számat.
~És,hogy-hogy idejöttél már reggel?-kérdeztem
~Hát arra gondoltam,mivel egy pár vagyunk.-itt elmosolyodott és adott egy puszit a számra. ~Jobban meg kéne egymást ismerni.-fejezte be mondanivalóját.
~Benne vagyok!-mondtam ~De elötte letusolok és átöltözök.
~Rendben,melyikben segítsek?-kérdezte kaján vigyorral
~Mondjuk a mosogatásban-mondtam és fejemmel a bögrém felé böktem.
Lement mosogatni én meg tusolni és átöltözni. Mire kiértem már az ágyamon ült.
Egész nap csak beszélgettünk,mindent megtudtunk a másikról,néha-néha olyan témáknál váltottunk egy-két csókcsatát. Nagyon jó volt a nap,fel sem tűnt hogy már háromnegyed 2 van,mindjárt itt van Harry és még nem is kajáltunk. Lementünk a konyhába,de csak gumicukrot találtunk,így ez volt az ebédünk,amin jól szórakoztunk. Aztán csöngettek,kinyitottam az ajtót és Harry ugrott a nyakamba.

~Sziasztok! Mi jót csináltatok egésznap?-kérdezte szemöldökét húzogatva Harry,mire vállba ütöttem.
~Sok minden jót,viszont megyek készülődni,akkor majd találkozunk,sziasztok!-mondta Zayn adott egy csókot majd ment is ki.
~Na hercegnő,mutasd a ruháidat!-mondta Harry és összecsapta a tenyerét.
Felvezettem a szobámba,és ott rögtön nekiesett a gardróbomnak. Derékig kutakodott,egy csomó ruhát kidobált,mire figyelmeztetően szóltam neki hogy ezt rendbe kell hoznia. Végre megtalálta a ruhát,oda adta a kezembe és elküldött zuhanyozni. Mire felöltözve és tisztán kimentem újra rend honolt a szobámban,és Harry-n is más ruha volt.
~Te most öltöztél át?-kérdeztem kiváncsian
~Aha,hogy festek?-kérdezte és körbefordult.
~Tökéletesen! És én?-kérdeztem félve,bár nagyon tetszett a szett,amit összeállított
~Tökéletesen! Mehetünk?-nyújtotta karját,amit el is fogadtam,és már indultunk is.
Mikor beértünk egyből jött oda Zayn és megcsókolt.
~Na srácok indulunk!-mondta Paul,és kimentünk a kocsihoz. A kocsiban Zayn és Lou mellett ültem,és jól telt az egész út csak ideges voltam,amit Zayn ki is szúrt.
~Minden rendben lesz cica,gyönyörű vagy és szeretlek-mondtam majd egy csókot lehelt a számra. Ettől azért jobban lettem kicsit,

Mikor beértünk hatalmas tömeg volt,bementek a fiuk,és mondták hogy várjak itt míg nem szólnak. Így is lett. Beszéltek aztán egyszer csak felállt Zayn és beszélni kezdett.
~Szeretnék bemutatni egy különleges személyt az életemben,egy csodálatos lányt, Becky Johnson-t!-mondta Zayn és kezével intett hogy menjek. Odamentem hozzá,átkaroltuk egymást,és egy apró csókot leheltünk a másik ajkára.
~Becky a barátnőm hivatalosan is!-mondta mosolyogva Zayn,majd leültünk,és végig vártam a sajtótájékoztatót.
Mikor vége lett beszáltunk a kocsiba és a fiuk házához mentünk. Rendeltünk kaját,aztán Zayn félrehívott.
~Milyen érzés hivatalosan is a barátnőmnek lenni?-kérdezte mosolyogva miközben kezemet fogta
~Nagyszerű! Köszönöm!-mondtam és adtam neki egy csókot
~Mi lenne ha ma itt aludnál? Úgy is kényelmes az ágyam,nem?-kérdezte kaján vigyorral az arcán
~hát..nem is tudom..jó,rendben,csak majd adj valami ruhát amiben aludhatok.-mondtam neki,majd egy utolsó csók után visszamentünk a fiukhoz,akik már falták a kaját.
~Srácok Becky ma itt alszik,a tiszteletére nem játszunk?-kérdezte Zayn.
A 4 fiu egyszerre ordította el magát:   Felelsz vagy Mersz!! 

Becky sajtótájékoztatós szerelése:



A One Direction sajtótájékoztatós szerelése:



A csokor:



Sziasztok! :)
Igen elöbb hoztam a részt,mert haza kellett elöbb jönnöm:/:)
Próbálok hosszabb részeket hozni ezentúl,remélem tetszeni fog,meg össze is fog jönni:D
Feliratkozás komment like olvassátok! :))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése