2012. augusztus 9., csütörtök

29. fejezet: Home sweet home


                                                                             29.fejezet: Home sweet home
                                      (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=edP0L6LQzZE)

-Becky szemszöge-

A gépen ülve kicsit elgondolkoztam a tegnap történteken.
Nagyon hiányzik Cole. Jó volt meglátogatni, bár hihetetlen nehéz volt. Össze szorult a szívem. Talán igaza van Harry-nek, Cole fentről vigyáz rám. Vagy egy másik ember testében van a lelke.. te jóég Becky teljesen begolyóztál?! Nem hiszek az ilyenekben, de abban inkább, hogy Cole föntről figyel, és egyszer újra találkozunk talán.

~Erős voltál, büszke vagyok rád.-zökkentett ki gondolatmenetemből Harry kedves hangja.
~Nélküled nem ment volna.-mosolyogtam rá.
~És elmeséled a fiúknak?-kérdezte. Hm. Elgondolkoztam.
~Szerintem igen.-mondtam halvány mosollyal.

Ezután a repülő út csöndben telt. Hiányoztak már a többiek, különösen Zayn. Ha belegondolok ennyit még nem is voltunk távol, pedig ez csak egy hosszú hétvége volt. Már csak 10 perc, és leszállunk. Nyújtózkodtunk egyet Harry-vel, és elindultunk a kijárat felé, viszont én megtorpantam.

~Harry, valamit még el kell mondanom..-kezdtem, mire kíváncsian nézett...

A hétvége alatt

-Zayn szemszöge-

Mióta elmentek Becky-ék egy percre sem tettem le a kezemből a telefont. Folyamatosan csak figyeltem mikor kapok valami hírt róla.

~Zayn szerintem kicsit nyugodj le, még fel sem szállhatott a gépük.-próbált nyugtatni Liam, mire leültem a kanapéra.
~Egyél egy kicsit.-rakott le elém egy tányért 2 szendviccsel Niall, mire hálásan rámosolyogtam, és beleharaptam.
Az idő lassan telt, és még semmi.
~Srácok tuti történt valami.-mondtam még mindig telefonomat nézegetve.
~Zayn, még legalább egy fél óra, hogy leszáll a gépük.-mondta Louis.
A telefonom kijelzőjén az órámat néztem folyamatosan. Már csak 25 perc.. 23.. és így haladtam, mikor kaptam egy sms-t Harry-től. Megnyitottam, és azt mondta épségben megérkeztek, de Becky nincs olyan lelki állapotban, hogy írjon, de ír amint tud. Basszus. Miért nem mentem vele?! Aj. Megírtam Harry-nek, hogy nagyon vigyázzon rá, bár tudtam, hogy barátomban bízhatok.
A délután nagy részét a fiúk azzal töltötték, hogy próbálták elterelni a figyelmemet. Több kevesebb sikerrel. Aztán este végre megszólalt a telefonom. Becky volt az. Hála az égnek!
Éjjel nem aludtam sokat, nehéz volt Becky nélkül, de volt bennem valami különös érzés, ami egyáltalán nem volt rossz.
Reggel elég korán keltem, még csak fél 7 volt. Mindenki aludt, én pedig lementem a konyhába természetesen a telefonommal. Ittam egy teát, elszívtam egy szálat, majd leültem tv-zni. Hamarosan a fiúk is csatlakoztak. Becky írt, és mondta, hogy nem vette le még éjjelre sem a nyakláncot. Szóval ez volt az az érzés, mintha tudnám velem van, biztonságban. Ez valami hihetetlen, ami Becky-hez köt. Érzem őt még akkor is, ha nincs velem. 
Gondolatmenetemet a tv zavarta meg.

Mint tudjuk Zayn Malik eljegyezte kedvesét, Becky Johnson-t.
Viszont akkor Becky miért van Harry Styles-al a reptéren?! Úgy hallottuk Párizsba mentek... Nos, a szerelem városába.. Vajon erről Zayn is tud?!

~Ez hiányzott.-mondta a végén Louis.
~Én most azt hiszem megyek.-mondtam és már álltam is fel a kanapéról.
~Hova?-kérdezte Niall
~Nem tartom jó ötletnek.-mondta rögtön utána Liam
~Nyugi, csak anyuékhoz, estefele jövök.-intettem, és már indultam is.
Kivagyok. Tudom, hogy nincs köztük semmi, csak ezek a hülye emberek annyit tudnak kombinálni, tőlük tudok kiakadni. Kellett egy kis séta, na meg egy kis cigi, hogy kicsit kiszellőztessem a fejem. Átmentem anyuékhoz is, ahol csak anya volt.

~Szia kicsim.-ölelt meg anya az ajtóban. ~Gyere be.-mutatott befele
~Szia, leülünk kicsit?-kérdeztem, mire bólogatott, és leültünk a kanapéra.
~Minden rendben?-kérdezte aggódva
~Nem, Becky Párizsban van tegnap óta, és holnap jön vissza, de nem bírom.-mondtam
~Egyedül van?-kérdezte
~Nem, Harry-vel.-válaszoltam
~És miért mentek oda?-kérdezte meglepetten
~Becky legjobb barátja már kb. másfél éve meghalt, és most érezte idejét, hogy meglátogassa.-mondtam összetömörítve az eseményeket
~És Harry is ismerte?-kérdezte
~Nem, csak Becky nem volt képes beszélni róla, de egyik éjjel Harry-nek sikerült elmesélnie, és azt szerette volna, ha vele megy.-mondtam egy sóhaj kiséretében
~És elmondta, hogy miért pont Harry-nek mesélt róla?-kérdezte
~Nem akarta, hogy gyengének lássam.-hajtottam le a fejem.
~Jaj kicsim megértem Becky-t.-mondta anya
~De mondtam neki, hogy akárhogy látom szeretem.-néztem fel rá reménykedve, mire megrázta a fejét.
~Viszont valószínűleg nagyon fontos volt neki ez az illető, és nem akarta, hogy meglásd olyan állapotban, ami érthető végül is, hiszen ha ennyire nem tud róla beszélni, és ennyit várt, hogy elmenjen a sírjához, biztos vagyok benne, hogy nagyon megviselte a dolog, és hihetetlenül össze törik majd mikor a temetőben lesz.-mondta anyu
~De annyira nehéz nélküle.-mondtam
~Tudom kicsim, ez a szerelem.-mosolygott rám anyu
~Nem, ez több, erősebb. Vele akarom leélni az életem.-mondtam
~Jaj drágám, ha tényleg ezt érzed, nem szabad féltékenynek lenned.-mondta biztatóan mosolyogva
~Nem, nem erről van szó, csak aj.-nem tudtam mit mondani. Nem akarok féltékeny lenni, hisz nincs okom, de nincs most épp mellettem.
~Lehet, hogy nem akarsz az lenni, de belül mardos valami, ugye?-kérdezte
~Te honnan tudsz mindent?-kérdeztem, mire kicsit felnevetett
~Ez az anyák dolga, gyere ide.-mondta, és megölelt. Jó volt eljönni hozzá, jó vele beszélgetni.
~Köszi anya.-mondtam miután elengedtük egymást.
~Nincsmit kicsim, bármikor jöhetsz, tudod.-mondta kedvesen, majd elköszöntünk egymástól, és mentem is.
Csak sétáltam egy kicsit, meg elszívtam néhány szálat. Osztogattam néhány aláírást, meg képet. A rajongóknak fontos volt ez, így akár mennyire nem szívleltem most ezt, kötelességem volt.

~Zayn, a barátnőd hol van?-kérdezte az egyik lány
~Elutazott.-válaszoltam kedvesen
~És tényleg Harry-vel?-kérdezte egy másik.
~Igen.-válaszoltam még mindig kedvesen
~Szakítottatok?-kérdezte megint egy másik.
~Nem, minden rendben.-válaszoltam
~Akkor miért nem te utaztál vele?-kérdezte megint másik. Mennyien vannak?!
~Ez szerintem magánügy, és ha most megbocsájtotok.-mosolyogtam feléjük, és elmentem.
Kicsit néha tapintatlanok is tudnak lenni.
Nem tudom mióta sétálhattam, de kezdett sötétedni, úgyhogy elindultam hazafele.

~Na végre, srácok itt van Zayn!-üvöltötte el magát Louis, mire a többiek is lejöttek.
~Sziasztok.-köszöntem nekik, majd leültem a kanapéra
~El árulnád hogy mégis hol voltál?-kérdezte Liam miközben ők is leültek
~Anyánál, aztán sétálni.-mondtam
~A telefonodat viszont használhatnád.-mondta Liam. Észre se vettem, hogy hívtak
~Bocsi, nem hallottam.-mondtam
~Minden rendben?-kérdezte Niall
~Persze, csak fáradt vagyok, el teszem magam inkább holnapra, Jóéjt!-álltam fel.
~Jóéjt!-mondták szinte egyszerre.
Bementem a fürdőbe, és csak hagytam, hogy a víz folyjon a testemen végig. Nem akartam mást, minthogy kicsit megnyugodjak. Hiányzik Becky, és nem tudom mi van éppen vele... Kb. háromnegyed órát áztattam magam, míg végül befeküdtem az ágyba. Kezembe vettem a közös képünket, és csak néztem, majd elmosolyodtam. Vissza raktam a helyére, és elringattam magam álomországba.

Jelen.

-Becky szemszöge-

~Nem mondtam el mindent a Cole-al való kapcsolatomról..-folytattam egy kis szünet után. Harry még mindig furcsán, és aggódva nézett rám. ~Cole-al többször is előfordult, hogy majdnem lefeküdtünk egymással.-fújtam ki a levegőt, mire Harry álla a földet súrolta, ám mielőtt megszólalhatott volna Zayn hangját hallottuk meg, majd hamarosan testét is megpillantottuk.
~Becky!-már futott, majd megölelt, felkapott, és megpörgetett. Szorosan fogtam, és nem azért mert féltem, hanem mert jó volt újra őt ölelni, érezni.
~Nagyon hiányoztál.-motyogtam nyakába, mire letett és megcsókolt. Ez hiányzott, a csókja. Óvatosan mégis szenvedélyesen csókolt.
~Végre az enyém vagy.-döntötte homlokát az enyémnek.
~Örökké a tied leszek.-mosolyogtam rá, majd leheltem szájára egy apró csókot. Kézen fogott, majd mentünk is a kocsijához. Az út csöndben telt, alig mertem Harry-re nézni, bár volt egy olyan sejtésem, hogy nem hagyja annyiban a témát. Zayn végig fogta a combom, csak akkor engedte el, ha a sebváltóért nyúlt, de utána rögtön vissza tette kezeit. Jó volt újra vele lenni, de szükségem volt erre a kis „kiruccanásra”.
Hatalmas ölelésekkel fogadtak minket otthon a fiúk, és nagyon örültünk nekik. Már este 7 volt, mikor rászántam magam a mesélésre.

~Srácok..-kezdtem, mire rám néztek, Harry pedig kikapcsolta a tv-t. ~Szeretném, ha tudnátok a történetet Cole-ról..-kezdtem bele, és elmeséltem mindent. ~És most végre ott voltam nála.-fejeztem be könnyezve, ám mosollyal az arcomon. Zayn végig fogott, és éreztem, hogy nagyon figyel végig, akárcsak a többiek.
~Sajnálom.-állt fel Liam, és ölelt meg, majd mind így tettek.
~Köszi fiúk, és ha most nem bánjátok, inkább elmennék aludni.-mosolyogtam rájuk, mire bólogattak és elköszöntek, de Zayn jött velem.

~Jól vagy?-kérdezte Zayn már a szobánkba
~Igen, főleg hogy itt vagy már.-mentem oda és bújtam hozzá.
~Nagyon hiányoztál.-mondta Zayn
~Te is nekem.-mosolyogtam rá. ~Zuhany?-kérdeztem vigyorogva
~Inkább fürdő most?-nézett rám ugyanúgy vigyorogva. Bólogattam, ő pedig ment megcsinálni a vizet, én pedig kipakoltam. Plüssállatomat a szokásos helyére, az éjjeli szekrényemre raktam. Hamarosan kijött Zayn, a kezembe nyomott egy törölközőt, majd miután levetkőztünk magunk köré csavartuk. Habos fürdő, igen erre van most szükségem. Bemásztunk egymással szembe, de hamarosan inkább háttal Zayn ölébe kuporodtam, és fújni kezdtem a kezemben levő habot.

~Jól szórakozol?-nevetett Zayn, mire én is elnevettem magam.
~Köszönöm.-bújtam nyakához, majd adtam rá egy puszit.
~Megőrjítesz te nőszemély!-mosolygott Zayn, mire csak felnevettem.
Még legalább egy fél órát áztattuk magunkat, nagyon jó volt.
Az ágyban jó szorosan bújtam hozzá, de ő is szorosan ölelt. Hamarosan elkezdtem hallani szuszogását, amin elmosolyodtam, azonban mielött elaludhattam volna Harry nyitott be a szobába.

~Beszélhetnénk?-kérdezte halkan, mire óvatosan kimásztam Zayn mellöl, és Harry szobája felé vettük az irányt. Becsukta a szobája ajtaját, majd leültünk az ágyára.
~Azt hiszem van egy befejezetlen témánk.-mondta Harry, mire sóhajtottam egyet.
~Mint ahogy azt elkezdtem, nem egyszer volt olyan alkalom, hogy majdnem lefeküdtünk Cole-al...-kezdtem, és néztem bele Harry kíváncsi szemeibe...



Sziasztok! :)
Elég nehézkesen jött  ki belőlem ez a fejezet, még jó hogy 2-3 naponta fogom hozni! :) De egyébként azért jött ki szerintem ilyen nehézkesen, mert az ideg állapotom nem a legjobb. Voltam vásárolni, és a kártyámmal akartam kb. 4000. ft-ot fizetni, de nem engedte. Bementünk a bankba, mert még legalább 5000 ft.-nak kellett volna rajta lennie.. azt mondták levették róla, kitalálták a kártya számomat.. nos aki ezt tette annak csomó szépet és jót kívánok, tényleg kösz szépen! Mindegy. Szánalmasak az ilyen emberek.
Mindegy, nem fárasztalak ezzel titeket :)
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
xoxo <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése