2012. augusztus 12., vasárnap

30. fejezet: Drink


                                                                                                  30.fejezet: Drink
                                          (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=GP8pPWp0fzQ)




~Előszöris, amikor voltak nehezebb időszakaim, akkor tettem olyanokat is, amikre nem éppen vagyok a legbüszkébb. -sóhajtottam egyet. ~Arra gondoltunk Cole-al, hogy mivel a szülei elutaztak a hétvégére átmegyek hozzájuk, és kicsit iszunk...Tehát a piába fojtattuk bánatainkat.-itt Harry kicsit felnevetett. ~Ittunk nem is keveset, és szerintem mind a ketten elveszítettük a józan eszünket, és megcsókoltuk egymást. Az események csak úgy követték egymást, míg nem ott voltunk, hogy fehérnemű volt csak rajtunk. Megbeszéltük, hogy ez csak a pia miatt van, többet nem lesz, így elmentünk aludni.-fejeztem be az első történetet.
~Ennyi? Azt hittem durvább, és több lesz.-nevetett Harry
~Ez még csak az első alkalom.-szakítottam félbe. ~Másodszor az öltözőben ültünk jóval próba után, senki nem volt ott. Beszélgettünk, kibeszéltük a problémáinkat, míg nem Cole megcsókolt. Nem ellenkeztem, és ezt ott hagytuk abba, hogy egymáson feküdtünk, de rájöttünk, hogy ez mégis csak egy öltöző, így megbeszéltük, hogy náluk alszom aznap. Így is lett, de most nem akartuk, így csak aludtunk egymáshoz bújva.-fejeztem be a második történetemet.
~Mi az hogy akkor nem akartátok?! Ilyen egyszerűen nincs!-mondta Harold.
~De van kicsi Harry.-simogattam meg haját. ~Aztán elmentünk bulizni. Nos én akkor jöttem rá, hogy nem szabad metaxát innom. Kiüt totálisan. Képszakadásaim voltak, és néhol összemosódtak a történtek. Végül is Cole mondta el az egész történetet. Jól éreztük magunkat, táncoltunk, ittunk, ilyenek. Aztán smároltunk. Állítólag letámadtam, de nem hiszem, hogy nagyon ellenére lett volna.-itt Harry ismét felröhögött. ~Megint náluk kötöttünk ki, és együtt ugymond leáltunk, mikor már csak alsónemű volt rajtunk. Reggel félmeztelenül keltem Cole-hoz bújva. -fejeztem be a harmadik, és egyben utolsó történetet. ~Ennyi.
~Nem vagy semmi kislány.-nevetett Harry, mire beleboxoltam a vállába. ~Szóval metaxa, mi?!-húzogatta szemöldökét.
~Meg ne próbáld Styles!-néztem rá fenyegetően, mire csak felnevetett. Na szép. ~Bármit is tervezel felejtsd el!
~Nyugi nyugi.-adott egy puszit arcomra, mire megforgattam a szemeimet. Elköszöntünk egymástól, majd mentem is vissza Zayn-hez.

Reggel arra ébredtem, hogy Zayn a hajammal játszik.
~Jó reggelt.-adott egy csókot.
~Nekedis.-mosolyogtam rá csókunk után.
Lementünk reggelizni, majd csatlakoztunk a többiekhez a kanapén.
~Srácok arra gondoltunk Harry-vel, hogy ma elmehetnénk bulizni.-mondta vidáman Louis, és Harry-vel összemosolyogtak. Tuti terveznek valamit, de mit?! Add, hogy én ne legyek benne!
~Jó ötlet.-mondta Niall
~Támogatom.-mondta Zayn
~Benne vagyok.-mondta Liam
~És te Becky?-nézett rám Harry. Oké, tuti benne vagyok.
~Felőlem.-rántottam meg a vállam, majd Zayn-hez bújtam.
~Akkor ezt megbeszéltük, viszont Paul hívott, és 1 óra múlva itt van, megyünk be stúdiózni.-mondta Louis.

Egy óra múlva már egyedül ültem a lakásban. Most mit kezdjek magammal?! 20 perc töprengés után felhívtam Tyler-t.
~Igen?-szólalt bele.
~Szia Tyler, Becky vagyok.-köszöntem vidáman
~Szia Becky, jó hallani a hangod, miujság?-kérdezi kedvesen
~Semmi különös, nem jössz el velem vásárolni?-kérdeztem
~De! Mikor hol?-lelkesedett Tyler
~Mondjuk félóra múlva itt a fiuk háza előtt?-kérdeztem
~Abból nem lesz para?-kérdezi félve
~Stúdiózni vannak, nyugi.-mondtam
~Akkor tökéletes! Szia.-köszönt Tyler
~Szia!-köszöntem én is.
Ezután felhívtam Mike-ot is, mert tudom, hogy Zayn kiakadna, ha a testőröm nélkül mennék.
Persze, Becky honnan tudná, hogy mit vegyen fel?! Végül egy szürke laza póló, egy világos farmer, egy szürke edzőcipő, egy karkötő, egy fülbevaló, egy szürke táska mellett döntöttem, és a Zayn-től kapott nyakláncomat le sem vettem. Épp mikor kész lettem, akkor csöngetett először Mike, rá nem sokra pedig Tyler.
Nagyon jól szórakoztunk, vagy ezernyi ruhát felprbáltam, még egy rögtönzött divatbemutatót is csináltam Tyler-nek és Mike-nak. 
Úgy a negyvenedik boltnál kezdtem feladni, hogy nem fogok tudni mit felvenni a bulira, mikor betértünk egy boltba. Szemem rögtön megakadt egy sötétebb kék pántnélküli feszülős rövidebb ruhán. Csillogó szemekkel közelítettem a kiszemeltem felé.
~Az enyém leszel!-mondtam a ruhának, mire Tyler elnevette magát.
~Ezek szerint megtaláltuk a tökéletes ruhát?-kérdezte
~Pontosan! Irány a kassza!-azzal meg is indultunk kifizetni az új szerzeményemet.

~Jó volt újra találkozni, jól éreztem magam!-mondta kedvesen Tyler már a bejárati ajtónknál.
~Igen, és én is jól éreztem magam.-mosolyogtam rá
~Akkor jó bulizást, majd még beszélünk.-ölelt meg.
~Köszi, szia!-köszöntem el én is, majd bementem a házba, ami még üres volt. Gondoltam írok Zayn-nek.

Szia nyuszi. Mikor jöttök? Hiányzol :( B.
Szia cica. Még legalább egy óra, te is nekem :( Sietek! Z.

Szuper. Most van még egy órám. Gondoltam felnézek twitterre. Kaptam kedves szavakat a fiuk rajongóitól, és igazából csak ezek érdekeltek, a többire rá se akartam nézni.

@Becky_J _ Srácok, én rájöttem, hogy kicsit félek @Harry_Styles-tól, és @Louis_Tomlinson-tól..!

Eszembe jutott ugyanis, hogy tuti terveznek valamit.

@Harry_Styles_ Ugyanmár @Becky_J tőlünk nem kell félni ;)

Valahogy nem tűnt túl bíztatónak...

@Louis_Tomlinson_ Jajmár @Becky_J hogy tudnám bántani az én édes hugocskámat?! ;)

Hát mit ne mondjak, előre félek.

@Becky_J Köszi srácok, biztató volt. Imádlak titeket @Louis_Tomlinson @Harry_Styles. #Larrystylinson <3

Erre mindkettőjük válasza egy : mi is ;) volt...

Egy óra múlva végre hazajöttek.
~És mi jót csináltál cica?-kérdezte Zayn már a kanapén fetrengve.
~Vásárolni voltam.-mondtam büszkén.
~Egyedül?-nézett rám döbbenten
~Nem, Mike-al, és Tyler-el.-mondtam, de abban a percben meg is bántam.
~És történt valami említésre méltó?-kérdezte
~Megtaláltam a tökéletes ruhát estére!-mondtam és megcsókoltam.
~Látni akarom!-ugrott fel Harry, mire megforgattam a szemem, és felmentünk a szobámba.
~Nem rossz, de feldobhatnád egy fekete zakóval.-méregette Harry a ruhát.
~Igenis!-szalutáltam, majd visszamentünk a többiekhez.

Az idő gyorsan telt, és már itt állunk a klub előtt. Bementünk, és leültünk az asztalhoz, Louis pedig hozott nekünk italokat. Mit sem törődve semmivel hatalmasat kortyoltam italomból, és csak úgy belém hasított a felismerés.
~Harold Edward Styles! Ugye nem?!-néztem rá szúrósan, mire felnevettek Louis-val, és összepacsiztak. ~Nekem annyi.-tettem fejemet az asztalra, mire még jobban el kezdtek nevetni.
~Baj van cica?-kérdezte Zayn, mire ránéztem és fájdalmas fejjel nyögtem egyet.
~A barátnőd nem bírja a metaxát.-szólalt meg Harry 2 röhögőgörcs között.
~Mármint úgy, hogy nem bírod meginni, vagy kész leszel tőle?-nézett rám Zayn
~A második sajnos az ízét imádom.-mondtam
~Akkor igyál csak, majd vigyázok rád.-húzott magához Zayn
~Igen, majd vigyázunk.-kacsintott Harry, mire összeszűkült szemekkel néztem rá.

Végül is mit sem törődve semmivel megittam a poharam isteni tartalmát, aztán még egy pohárral, még egyel... és ez így ment míg néhol képszakadásom nem lett. Néhol felbukkant egy-egy kép, mikor ittam, aztán Zayn-el táncoltam, smároltam. Asztalon táncolva ittam. Louis-val táncoltam, és szakadtam. Harry-vel táncoltam. Liam próbálja leszedni Louis-t Harry nyakából. Zayn nyakában vagyok. Niall elesik. És közösen iszunk.
Most pedig felébredtem egy számomra ismeretlen helyen. Egy fiú ing van rajtam, és az alsóneműm, és valaki átkarol. Gondoltam Zayn az, bár az illat nem hasonlított, és mikor lepillantottam a kézre feltűnt, hogy közel sem annyira kreol bőrű az illető, mint Zayn. Ám mikor megfordultam az édesen alvó, még mindig engem ölelő félmeztelen, vagy meztelen (?) Harry Styles-al találtam szembe magam....

Becky első szerelése:


Becky esti szerelése:


Sziasztok! :)
Bocsi, hogy ilyen későn hoztam:$
Ne felejtsétek nézni az olimpia záróestet, ott lesznek a fiuk is! ;)
Szeretném megköszönni, az oldal már túl van az ezredik (!) kattintáson! :)))) Hálás vagyok <3
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :)))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése