2012. augusztus 19., vasárnap

33.fejezet: Bejelentés


                                                                                         33.fejezet: Bejelentés
                                     (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=mpPTXXGBXBs)

Felkaptam a szemem, és a mi göndör barátunkkal találtam szembe magam.
~Szia Harry, hát te?-kérdeztem kíváncsian
~Szia Becky, itt lakom, tudod.-mondta mosolyogva, és bejött hozzám a konyhába
~De hogy-hogy itt vagy? Ó, biztos valami csaj, ne aggódj 2 perc és itt sem vagyok.-mondtam mosolyogva
~Hát ha úgy vesszük csaj van a dologban..-kezdi, és kezét enyémekre helyezi, amik a táskán voltak. Kérdően nézek rá. ~Tudod..-kezdi de látszik rajta, hogy nem tudja, hogy hogyan fojtassa
~Harry minden rendben?-fordulok immáron teljesen szembe vele
~Nem, basszus kívánom az egyik legjobb barátom csaját.-fakad ki, és a levegő abban a pillanatban megállt. Hogy mi?!
~Harry.. én..-kezdem de mit mondhatnék?!
~Ne, figyelj. Nem vagyok beléd szerelmes, meg semmi. Továbbra is a legjobb barátnőmnek tartalak, de basszus, én is pasiból vagyok.-masszírozza tarkóját.
Most mi legyen?! Bevallom őszintén jól esnek Harry szavai. Most komolyan ki ne álmodozott volna már legalább egyszer Harry Styles-ról. Zöld szemeivel, féloldalas mosolyával, göndör hajával, testével, és sexy rekedtes hangjával hódít, és több millió lánynak okoz nap, mint nap kisebb-nagyobb szívrohamokat. Bevallom, volt olyan idő, amikor én is elkalandoztam vele kapcsolatban, de ez most durva. Vajon mi lenne a helyes: Elárulni, hogy kicsit azért én is kívánom, vagy lerázni, és hazudni neki?! Itt nincs jó döntés..
~Harry baszki.-ennyit bírtam ki bökni. ~Aj most mit mondjak.-estem totális kétségbe
~Hát mondjuk, hogy te is kívánsz engem, legalább kicsit.-mondta
~Aj..-most komolyan, fantasztikus helyzet! ~Igen.
~Hogy?-nézett rám, de láttam szemében a csillogást.
~Igen, én is eljátszottam már a gondolattal, mert hát.. néztél már tükörbe?! De Zayn, én szeretem őt, és nem akarom elveszíteni.-hajtottam le a fejemet már totál kikészülve
Harry közelebb jött, megfogta az államat, így kényszerítve, hogy ránézzek. Kicsit elmosolyodott, majd arca közeledni kezdett. A fejemben két dolog volt. Az egyik azt üvöltözte: ÁLLJ! Mit csinálsz?! Normális vagy?! A másik pedig arra vár, mikor érnek már össze ajkaink... És akkor ajkai lecsaptak az enyémekre. Nem akartam visszacsókolni, de ajkai akaratosan, mégis szenvedélyesen kényeztették az enyémeket, így elgyengülve visszacsókoltam. Éreztem, hogy elmosolyodik, és rögtön átkarolja derekam, én pedig egyik kezem tarkójára teszem, míg a másikkal göndör hajába túrok. Ó tejóég, milyen haja van, a nap 24 órájában csak simogatnám a haját. Egyre szenvedélyesebben csókoltuk egymást. Kezei már a fenekemnél jártak, és egy tű nem fért volna el köztünk. Combomnál megemelt, lábaimat dereka köré csavartam, és a kanapéhoz vezetett. Felém jött, és nyakamat kezdte csókolgatni.
~Harry..-kezdtem mély levegőket venni, de ő mintha meg se hallotta volna, tovább csókolta nyakam, és próbálta leszedni ingemet. ~Harry várj..-végre rám nézett. ~Ez rohadtul nem helyes!- ülök föl, mire ő is feltérdel.
~Igen, tudom, de basszus ne mond, hogy nem volt jó.-nézett rám gyönyörű zöld szemeivel.
~Én nem mondom, mert hazudnék, de feltűnt, hogy az egyik legjobb barátoddal jegyben járok?!-kezdtem kicsit ideges lenni. Nem csak rá, magamra is.
~Aj bocsánat, tényleg..-hajtotta le a fejét.
~Harry..-simogattam meg egyik kezemmel arcát. ~Mi rohadt nagy idióták vagyunk.-mosolyodtam el, és ki tudja milyen elmebeteg ötlettől vezérelve megcsókoltam.
Igen, jól esett a csókja, de az amit Zayn csókjánál érzek, az itt nincs. Nincsenek a pillangók a gyomromban, nem remegnek bele a lábaim. Ez csak egy amolyan vágy csók. Mind ketten kívánjuk a másikat, és közben legjobb barátok vagyunk. Igen, Harry-t már a legjobb barátomnak mondhatom, és nem szeretném elveszíteni.
~Harry..-szóltam, mikor már csak alsónemű volt mindkettőnkön. ~Ígérd meg, hogy ha most megtesszük, ugyanúgy legjobb barátok maradunk, mintha mi sem történt volna!-kértem
~Megígérem. Örökké legjobb barátok.-mosolyodott el.
És megtörtént. Igen, nem vagyok büszke magamra, de az ember nem tud megálljt parancsolni a vágyaiknak sem.
Igen, jó volt, de annyira más volt, mint Zayn-el. Zayn-el szeretkezünk. De Harry... vele is jó volt, de más.

~Ugye tudod, hogy nekünk annyi, ha ez kitudódik?-kérdezem tőle már a kocsiban
~De nem fog, nyugi!-mosolyog rám bíztatóan.
~Amugy mit mondunk, miért együtt jövünk?-kérdezem
~Majd azt mondjuk út közben találkoztunk, és akkor már hazahoztalak.-mondja.
~Nem is rossz Styles.-mondom elismerően, majd mind a ketten elnevetjük magunakt.
Igen, semmi sem változott. Az egész kocsi utat végig baromkodtuk, mint általában.

~Sziasztok, mi ez a jókedv?-köszön Liam, mi pedig még mindig nevetve ülünk le a kanapéra.
~Fogadtunk Harry-vel, és én nyertem, ezért ki kellett szállnia a zebránál, és végig futnia rajta, majd vissza ülnie a volán mögé.-mesélem nevetve, mire mind felnevetnek.
~Na nem is kap a zseni végzős egy csókot?-nézek bociszemekkel Zayn-re, aki rám mosolyog, majd megcsókol.
Igen, ez az a csók, amire szükségem van. Pillangók a gyomromban, remeg a lábam, és teljesen szerelmes vagyok.
~Hogy ment az első nap Becky?-kérdezi Niall a csók után
~Megértettem a matekot! Jól magyaráz a tanár.-mondom mosolyogva
~Akkor mindenből 5-ösre kell érettségizned!-mondja Liam
~Hát perszeeee.-mondom nevetve, mire mind felnevetnek. ~Ja, amúgy holnap fotózásom lesz, valaki jön?-nézek körbe.
~Sajnos nem tudunk cica, mert Paul-al végül nem tudtunk találkozni, és holnap kell bepótolnunk.-mondja Zayn
~De hozz majd képeket!-mondja Louis.
~Oké.-mondom mosolyogva

A nap többi része nyugisan telt. 7 fele felvonultam a szobámba egy puding, és a tanulnivalóim társaságába.
Utálom, hogy most nem a fiúkkal hülyéskedek lent, hanem itt fent poshadok, és tanulok.
Fél 9-kor késznek nyílvánítottam magam, így lezuhanyoztam, és bebújtam a telefonommal az ágyba.

@Becky_J _ Tudjátok milyen jó érzés megtalálni azt a valakit, aki eléri, hogy minden csóknál pillangók repkedjenek a gyomrodban, megremegjen a lábad, és újra, egyre jobban szerelmes legyél?! :) Szeretlek @Zaynmalik ! <3

Igen, én tényleg ezt érzem, és borzasztó bűntudatom van a mai nap után, de sajnos már nem lehet mit csinálni, úgyhogy azon leszek, hogy Zayn minél boldogabb legyen. Ha ő boldog, én is az vagyok.
Ezzel a tudattal kapcsoltam át magam alvó üzemmódba.
Reggel kicsit kómás voltam, de feldobódtam, mert rájöttem, ma fotózásom van!
Felvettem egy szürke félvállas pólót, egy fehér szegecses short-ot, és egy bakancsot. Összepakoltam a tanulnivalóimat, és már mentem is az „iskolába”.
Elég jól ment a tanulás megint. Nem olyan vészes egyenlőre magántanulónak lenni.
Most épp rohanok, mert ha jól emlékszem Tod-al fél3-mat beszéltünk meg.
Megérkeztem, és csak néztem. Annyi ember volt. Még épp ment egy másik fotózás. Tuti fél3-mat beszéltünk meg?! Basszus.. fél4-et. Aj, szép volt Becky, ezért rohantál.

Szitkozódásomat egy fiú hang szakította félbe
~Hát újra találkozunk.-köszönt, hát ki?! Dan
~Ó szia Dan.-üdvözlöm kedvesen
~Hogy-hogy itt?-kérdezi
~Fotózásom lesz, de elfelejtettem mikor, és csak most jöttem rá, hogy egy óra múlva.-mondom
~Ó, nem is tudtam, hogy modellkedsz.-nézz rám kedvesen
~Hízelgő.-mondom nevetve
~Jaj nem úgy gondoltam.-mondja, és látszik rajta, hogy kicsit kétségbeesett.
~Jaj nyugi.-mondom neki nevetve
~Becky!-jön felénk Tod. ~Hát te?
~Eltévesztettem az időpontot.-mondom, mire kicsit felnevet.
~Bocsi, de nem tudjuk előbb kezdeni a fotózást..-mondja
~Nem baj.-mondom mosolyogva
~Viszont itt vannak a múltkori Calzedonia-s képeid.-nyújt át egy boritékot. ~A barátodnak biztos tetszeni fog.-mondja kedvesen
~Köszönöm.-mondom mosolyogva.
~Na, akkor egy óra múlva találkozunk, sziasztok.-köszönt Tod, és már ment is
~Nem akarsz addig beülni egy Starbucks-ba?-kérdezi kedvesen Dan
~De, szívesen.-mosolygok rá, és már indulunk is.
Mielött kimentünk volna, felvettem egy napszemüveget, és egy sapit is, nem kockáztatunk.
~Mi van, inkovnitóban vagy?-kérdezi nevetve már az utcán Dan
~Olyasmi.-kacsintok rá

Leültünk egy asztalhoz, és elkezdtünk beszélgetni.
~Na, kezdjük el megismerni Miss. Titokzatost.-mondja nevetve
~Mit szeretnél tudni?-kérdezem mosolyogva
~Mindent!-mondja, és egyszerre nevetünk fel.
~Oké.-kezdem ~ Becky Johnson vagyok, 18 éves. Kis korom óta táncolok, és kb. egy hónapja modellkedem. A One Direction háttértáncosa vagyok. Franciaországban laktam, de Manchester-ben születtem. 5 évesen költöztünk Párizsba. Kedvenc színem a kék, és imádom a sportokat, és vásárolni.-mondom mosolyogva
~Hm, és ha jól hallottam van barátod..-mondja
~Igen, következő hónap elején leszünk fél évesek.-mondom mosolyogva
~Hú, és hogy hívják?-kérdezi
~Zayn Malik.-mondom mosolyogva
~Ismerős a név.-kezd el gondolkodni
~A One Direction egyik énekese, a fekete hajú.-mondom kedvesen
~Ó, akkor azért mosolyogtál, mikor róla beszéltünk múltkor.-mondja
~Tied a főnyeremény!-mondom nevetve. ~Te jössz
~Oké, Dan Liner vagyok, 19 éves. Én is Manchester-ben születtem, de én egészen 4 évvel ezelöttig ott is laktam, de a modellkedés miatt ide költöztem Londonba. Nekem is Tod a menedzserem. A zöld a kedvenc színem, és úsztam régebben.-mondja mosolyogva
~És barátnő?-kérdezem
~Kb. 2 hónapja szakítottunk.-mondja
~Ó sajnálom.-mondom
~Nem gáz.-mondja mosolyogva
Nagyon sokat beszélgettünk, igazán kedves srác ez a Dan. Tényleg jó fej, még vissza is kisért.
~Örülök, hogy ismét találkoztunk.-mondja mosolyogva
~Én is.-ölelem meg. ~Szia
~Szia Becky, jó fotózást!-köszön el, én pedig mentem is be.
Ismét jól telt a fotózás, imádom ezt csinálni, de sajnos most szerintem erre is kevesebb időm lesz.

Épp indultam el az utcán, mikor dudáltak, de nem akárhogy, mintha eszeveszettek lennének. Rögtön éreztem, hogy a fiúk lesznek, és hogy Louis vezet, és láss csodát, megjelent egy kocsi, benne pedig a One Direction.
~Sziasztok fiúk!-szálltam be hozzájuk
~Szia.-köszöntek egyszerre, majd Zayn adott egy csókot.

~Nézzétek, hoztam képeket.-mondtam, miután mind leültünk a kanapéra. Megmutattam nekik a Calzedonia-s képeket, és a maiakat is.
~Ezek megint nagyon jók Becky!-mondja kedvesen Liam, mire mind bólintanak. ~Viszont nekünk is van valami meglepetésünk.-mondja, én pedig kíváncsian nézek körbe.
~2 hét múlva turnéra indulunk, és természetesen jössz velünk.-ölel magához még jobban Zayn, nekem pedig leesett az állam. Szóhoz sem tudtam jutni.
~Srácok ez rohadt jó!-eszméltem fel, és elkezdtem ugrándozni, mire a fiúk nevettek, Louis pedig csatlakozott hozzám.
Egész délután/este fel voltam dobva. Alig hittem el! Körbe utazzuk a fél világot kb., és a legjobb társaságban!

Mikor este felmentünk egyből letámadtam Zayn-t. Igen, vele annyira más volt, úgy szeretem!
~Szeretem amikor fel vagy dobva.-mondja Zayn, mire felnevettem
~Igen?!-harapok bele alsó ajkamba, és közelítek arcához.
~Nagyon is!-csókol meg.
Nevetve feküdtem vissza mellkasára, és boldogságban nyomott el az álom... 

Becky szerelése:


Becky képei:


Sziasztok! :)
Annyira jól esne, ha többen lennétek a blogon, meg néhány komment :/
Szóval továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
xoxo <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése