2012. augusztus 25., szombat

36. fejezet: Kiscica


                                                                                      36.fejezet: Kiscica
                                         (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk)

Oké, meghaltam?! Nem kapok levegőt. Próbálok megmozdulni, de nem tudok. Fejemet forgatom, hogy rájöjjek mivan, mikor meglátom Harry-t, aki rajtam fekszik. Megpróbáltam lelökni magamról, de nem bizonyult könnyű feladatnak.
~Harry megfulladok.-mondtam neki nevetve, miután még át is ölelt. Motyogott valamit, de inkább csak még jobban bújt. ~Harry olyan vagy mint egy kiscica, de kár hogy a súlyod nem egy kiscicáé.-mondom nevetve
~Megsértődök.-mondja még félálomban
~Csak szállj le rólam.-mondom, mire morog valamit, de végre újra kapok levegőt. ~Levegő!-lélegzek fel.
~Ennyire nem vagyok nehéz.-mondja ~Legalábbis van mikor nem zavar, hogy rajtad fekszek.-mormolja fülembe
~Harry te még ilyenkor is perverz vagy?!-nevetek
~Szokásom.-húzza féloldalas mosolyra száját, mire vállba csapom ~Na ezt most miért?
~Mert ez olyan.. jaj.-mondom kezemmel eltakarva arcom
~Ez olyan hmm?-kérdezi, de már nem mellőlem, hanem ráült a csípőmre, és kezeimet elvette arcom elől.
~Leszállnál rólam?-kérdezem nevetve
~Nem ameddig nem válaszolsz.-mondja megint csak féloldalasan mosolyogva
~Ez egy olyan : Harry Styles vagyok, és ettől a mosolyomtól megőrülnek a lányok nézés.-mondom, és szerintem belepirultam.
~Hmm.-mondja kaján vigyorral az arcán
~Nem akarsz leszállni rólam?-kérdeztem
~Nekem jobb ötletem van.-mondta, és elkezdte nyakamat csókolgatni.
~Te normális vagy?-kérdezem, mire rám néz. ~Bárki bármikor benyithat.-világosítom fel.
~Oké, de most úgy veszem, tartozol nekem!-kacsint rám, majd visszafekszik.
Megforgatom a szemem, majd elindulok ki.
~Hova mész?-kérdezi
~Szükségem van a napi kakaóadagomra!-fordulok felé
~Akkor várj, megyek én is.-mondja, és így együtt megyünk ki a konyhába. ~Nekemiiis.-nyávog(?) Harry, miközben felül a konyhapultra. Felhúzom az egyik szemöldököm, mire rám villantja féloldalas mosolyát.
~A francba Styles!-mondtam, és megcsináltam neki is a kakaóját.
~Megvan a gyenge pontod.-mosolyog győzedelmesen, majd miután odaadtam neki a kakaóját, és felültem mellé, adott egy puszit az arcomra.
~Egyébként te ma olyan vagy, mint egy macska.-mondom neki. ~Reggel a bújás, most meg a nyávogás...-mondom neki a végét elnevetve.
~Várd ki a végét.-kacsint rám
~Na mi lesz akkor?-kérdezem még mindig nevetve
~Jön a vadmacska.-mondja a fülembe
~Pedig én szeretem a bújós kiscicákat.-nézek rá bociszemekkel
~Akkor gyere.-ugrik le a pultról, és nyújtja felém a kezét.
Odamentünk a kanapéhoz. Leültetett, ő pedig lefeküdt, és fejét ölembe hajtotta. Elmosolyodtam, és haját kezdtem piszkálni.
~Ezt mindenki imádja.-mondja, én pedig csak elmosolyodtam.
~Ezt most sokan félreérthetnék.-mondom ki hangosan a gondolataimat.
~De nem fogják, tudják, hogy legjobb barátok vagyunk.-mosolyog rám bátorítóan
~Jó hogy vagy nekem Harry.-mosolygok rá
~Én is örülök, hogy te itt vagy nekem.-mosolyog ő is.
Igen, nagyon szeretem Harry-t. Lassan olyan szerepet fog betölteni az életemben, mint Cole. Soha nem hittem, hogy lesz még valaki, akivel olyan jó barátok leszünk. Harry-nek sokat köszönhetek. Tényleg mindig velem van.

Fogalmam sincs mióta nézhettük így a tv-t, de a fiúk szépen lassan csatlakoztak hozzánk. Először Liam, aztán Niall, Louis és végül Zayn is felkelt.
~Rajtad hogy-hogy Harry cuccai vannak?-kérdezte Louis
~Hát tudjátok, vagyis Liam és Niall tudják, hogy mi Harry-vel nem taxival mentünk a buszhoz, hanem gyalog, de eltévedtünk. Szerintem legalább félórát sétáltunk, mikor rátaláltunk Paul-ra. Visszajöttünk, de nem akartam Zayn-t felébreszteni, mert annyira ki volt ütve, hogy szüksége volt az alvásra, így Harry-nél aludtunk.-mondom a végül is majdnem teljesen igazságot.
Szerencsére nem faggatóztak tovább.
~Srácok.-jött be Paul. ~15 perc múlva ott vagyunk Miami-ban!!-mondja, én meg úgy megörültem hogy végre napozhatok, meg úszhatok. ~Este hivatalosak vagytok egy ilyen vörösszőnyeges celebpartira.-mondja Paul, és ment is a dolgára.
Elmentünk készülődni. Felvettem az egyik kedvenc bikinimet, aminek fekete alsója, és neon színű felsője van, és felvettem hozzá egy fekete átlátszóbb ruhát.


Elmentünk egy zárt strandra, és mindenki rögtön bement a vízbe. Még Zayn is bemerészkedett miután megmondtam neki, hogy megvédem. Aztán kifeküdtünk a napra. Minden olyan nyugis volt, és boldog. Aztán eszembe jutott, hogy én ma még nem tanultam.

~Basszuus.-ültem fel, mire mindenki rám nézett. ~Ma nem tanultam, és most minden nap számít.-estem kétségbe.
~Hé Becky nyugi, visszamehetünk.-mosolyog kedvesen Liam
~Nem, pihenjetek, rátok fér, majd én visszamegyek.-mondom, és szedem is össze a cuccom. ~Valaki meg tudja mondani hány óra, és hogy hánykor lesz este ez a buli?
~Fél3, és 8-kor.-mondja Liam
~Köszi, akkor este találkozunk, sziasztok.-adok egy gyors csókot Zayn-nek, és már megyek is.
Fantasztikus mondhatom. Itt vagyok Miami-ban, és mit csinálok?! Tanulok. Pff.
Visszamentem, és fürdőruhában elkezdtem tanulni. Ekkora … mindegy. Legyek már túl ezen.

Nem tudom mióta tanulhattam, de megcsörrent a telefonom, és kijelzőn Dan virított.

~Szia Dan.-köszönök kedvesen
~Hello kislány, gépközelben vagy?-kérdezi
~Igen, miért?-érdeklődöm
~Nem jössz fel Skype-ra?-kérdezi
~De, legalább kikérdezhetnél.-mondom nevetve
~Oké, akkor várlak.-mondta nevetve, majd megszakadt a vonal
Gyorsan felmentem Skype-ra, és elfogadtam Dan videóhívását.

~Daaaaaan!-integetek vigyorogva
~Beckyy!-tesz ő is hasonlóképpen. ~Hol vagytok most?
~Miamiban!-mosolygok
~Igen, sejthettem volna, hogy valami hasonlóhelyen vagy.-nevet
~Mert?-kérdezem
~Fürdőruha.-csak ennyit mond, nekem meg beletelt pár másodpercbe, hogy leessen
~Ja igen, épp a strandon voltunk, mikor rájöttem még ma nem tanultam, így visszakellet jönnöm.-húzom el a számat
~Ez nem lehet a legkellemesebb.-húzza el a száját ő is. ~De mesélj milyen eddig?-kérdezi mosolyogva
~Nagyon jó! Tegnap buliztunk Orlandoban, és eltévedtünk az egyik bandataggal.-mesélem
~Na az szép lehetett.-nevet
~És veled miújság?-kérdezem kedvesen
~Semmi különös, élem a sulis életet, fotózásra járok.-mondja ~Jaj képzeld, csinálnak majd egy karácsonyi sorozatot rólam.-mondja lelkesen
~Igen? Uuu, majd küldj képeket!-lelkesedek vele
~Te leszel az első aki látja majd.-nevet
~Ajánlom is!-nevetek vele. ~Na, akkor kikérdezel?-kérdezem
~Na halljuk kislány.-dől hátra, én pedig elkezdem a beszámolómat a jó öreg töriről. ~Szép.-mondja elismerően
~Megtisztelő.-nevetek
~Segítesz a matekban?-kérdezi bátortalanul
~Persze, jó lesz ez a közös tanulás.-nevetek, mire ő is.
Az elkövetkezendő órát matekkal, és nevetéssel töltöttük.

~Becky!-ront be a szobába Louis
~Louis! A szívrohamot hoztad rám.-nevetek
~Csak szólni akartam, hogy visszajöttünk.-mondja
~Hány óra?-lepődök meg
~Fél6. Mindjárt kajálunk.-mondja
~Basszus, oké egy pillanat és megyek.-mondom ~Dan, ugye nem haragszol?-fordulom vissza a gépemhez
~Dehogyis, úgyis befejeztük a tanulást, érezd jól magad.-mosolyog rám.
~Köszi, akkor még beszélünk, puszi.-küldök puszit a gépnek
~Oké, csok.-integet, majd megszakad a kapcsolat.
Kikapcsolom a gépet, és megyek át a szobámba, hogy vegyek fel valamit a fürdőruhámra. 

Mivel rendeltek kaját a fiúk, így csak Zayn egyik rövidnadrágját, és egy ujjatlan pólót vettem fel.
~Amugy kivel beszélgettél?-kérdezi Lou már evés közben
~Egy barátommal.-vonok vállat.
~Honnan ismered?-faggatózik tovább
~A suliban találkoztunk először, aztán kiderült, hogy ugyanaz a menedzserünk.-mondtam
~Á, szóval egy cicafiú.-mondta Harry nevetve
~Egyáltalán nem.-mondtam ~Egyébként végre fel tudom venni az új ruhámat.-örvendeztem
~Melyiket?-kérdezi Harry
~Még nem láttad.-válaszoltam mosolyogva
~Akkor mire várunk?!-kérdezte
~Majd meglátod mikor a többiek.-mosolyogtam rá.
~Nemáááááááááár.-nyávogott (?)
~Macska!-nevettem, mire ő is elmosolyodott
~Macska?!-kérdezte Louis
~Hosszú történet.-legyintettem
Utána már nyugodtan fejeztük be a vacsorát. Elment Zayn fürdeni, aztán én is, de bevittem mindent, ami kell, mert tényleg meglepetésként szeretném a ruhámat. Egyébként a ruha világoszöld, pántnélküli és hosszú, a mellrésze pedig egy kicsit csillog. Felvettem hozzá egy fekete magassarkút, és még így is a földig ért, aminek örültem, mert így terveztem. Hajamat kicsit begöndörítettem, majd tettem fel egy kis sminket, és voila la, kész is


~Becky mennünk kell!-hallom meg Liam hangját, így utoljára még ellenörzöm magam, majd kimegyek a fiúkhoz a nappaliba.
Egy percig kb. csak néztek, ami jól esett, és kicsit el is pirultam.
~Gyönyörű vagy.-lép mellém Zayn, mire a többiek is feleszmélnek, és bólogatnak.
~Elismerésem hercegnő.-mondja Harry
~Megtisztelő.-mosolygok rá.
Durva ez a vörösszőnyeges bevonulás. Mindenhol kamerák villognak, vagy riporterek üvöltöznek.
Bementünk, és leültünk a nekünk foglalt helyre. 

Elég jó hangulata volt ennek az egésznek, viszont Harry-nek egyre több ital csúszott le a torkán.
~Harry szerintem elég lesz.-súgtam oda neki.
~Ugyan hercegnő, teljesen jól vagyok.-mosolygott, de mit ne mondjak, be volt csiccsentve.
~Nem, elég volt.-vettem ki a kezéből a poharat
~Add visszaaa.-kérlelt, de inkább lehúztam a maradék pezsgőjét.
~Mit is?-kérdeztem, és letettem az asztalra az üres poharat.
~Most vadmacska leszek.-súgta a fülembe
~Szerintem meg józan legyél.-veregettem meg a vállát.
Ezután abból állt a fél estém, hogy az egyik szemem Harry-n volt, hogy nem-e csinál hülyeséget, de szerencsére Liam is segített, így nem ivott többet. Zayn-el táncoltunk, annyira édes volt. Elmondta közben, hogy mennyire szeret. Hát nem édes?! De!

Éjfél körül jöttünk el, mert holnap fellépés. Egyébként este, már a koncert után indulunk tovább San Diego-ba, így nem tudunk bulizni, de ott 3 napot töltünk, így lesz alkalmunk. Utána pedig Los Angeles jön, és vele együtt a fél éves fordulónk is. Még ki kéne találnom mit vegyek. Bulizni tuti fogunk, a fiúk ezt már közölték velünk.
Alig vártam már, hogy bebújhassunk az ágyba, és aludhassak egy jót. Nem okoztam magamnak csalódást, mert kb. 5 perc után el is nyomott szépen az álom...


Sziasztok! :)
Kicsit eltér ez a rész a többitől, de inkább azért, mert a képeket a szöveghez tűztem, remélem tetszik! :))
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat!:))))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése