2012. július 12., csütörtök

10. fejezet: Merek!


Sziasztok! :)
Most a történet elejére írok,mert egyrészt ez a 10. fejezet,szép kerek szám! :) Másrészt olyan részek is vannak benne.. :D
Harmadrészt megújítottam a blog külsejét! :)
Remélem minden tetszeni fog,jó olvasást,és továbbra is várom a like-okat kommenteket feliratkozásokat olvasókat! :)) xoxo                                                                                




                                                                                    10.fejezet: Merek!
                                       (ajánlott zenehttp://www.youtube.com/watch?v=KBYPXUJiKpo)

-Becky szemszöge-

Nem tudtam mire számítsak ezzel a felelsz vagy mersze-el. Bevallom féltem. Louis kijött a konyhából egy üveggel a kezében és leültünk egy körbe. Lou pörgetett elöször,és Niall-on állt meg.

~Na Niall,felelsz vagy mersz?-kérdezte szemöldökét húzogatva Lou
~Felelek!-mondta a szőke fiu.
~Tetszett neked Becky?-kérdezte Lou,én meg lefagytam.
~Tetszett elöször mikor megláttam,de már nem,Zayn-el van,és ez így tökéletes.-mondta Niall,én meg csak néztem.
Niall pörgetett,és Harry-n állt meg.
~Merek!-mondta a kis göndör
~Adj Lou-nak egy puszit!-mondta röhögve Niall.
~Jajj gyere Boo Bear!-mondta Harry és adott egy puszit Lou arcára,mi meg már szakadtunk a röhögéstől.
Harry pörgetett,és nálam állt meg.
~Ajaj,felelek!-mondtam,mert féltem kicsit Harry-től (:D)
~Szerelmes vagy Zayn-be?-kérdezte komolyan
~Igen!-mondtam,és Zayn-re mosolyogtam,aki ugyanígy tett.
~Pörgettem és Louis-nál állt meg.
~Felelek!-vágta rá egyből répa
~Szereted Harry-t?-kérdezte mosolyogva
~Ez csak természetes!-mondta és megsimogatta Harry arcát,amitől megint szakadtunk.
Lou pörgetett,és Zayn-nél állt meg.
~Merek!-mondta büszkén barátom
~Hm,fúj Niall arcára egy kis tejszínhabot és edd le róla!-mondta röhögve Louis. Meghallottam és elkezdtem szakadni. De mikor Zayn megcsinálta,én fetrengtem a röhögéstől,ahogy Harry és Lou is.
Zayn pörgetett és nálam állt meg.
~Ajaj mit csináljak?! Merek!-mondtam végül
~Hm reméltem.-kezdte kaján vigyorral ~ Fújok a számra tejszínhabot és szedd le onnan a száddal!-mondta ki végül. Megforgattam a szemem,de megcsináltam,és nagyon jó volt! (:D)
~Gyerekek szobára!-mondta Louis nevetve
Még egy ideig játszottunk,aztán későre járt és úgy döntöttünk eltesszük magunkat holnapra.

Felmentünk a szobánkba,én jelen esetben Zayn-ébe. Amint becsuktuk az ajtót Zayn rögtön megcsókolt. Szenvedélyesen és akaratosan. Mikor elváltunk egymástól szemében vágyat láttam. Tudtam mit akar,de magamban nem voltam biztos. Szeretem Zayn-t,de nekem ez lenne az első. Féltem.
~Elmennék zuhanyozni,kaphatnék valami ruhát?-törtem meg végül a csendet.
Zayn a szekrényéhez ment és kivett belőle egy pólót,és odaadta,majd adott a számra egy puszit,én pedig el mentem zuhanyozni.
Miközben zuhanyoztam azon gondolkoztam mi tévő legyek. Nagyon szeretem Zayn-t,és meg is bízom benne,de akkor is félek. Kimásztam a zuhany alól,visszavettem a fehérneműmet,és a Zayn-től kapott pólót. Olyan jó illata volt,pont mint neki. Mikor kimentem Zayn az ágyon ült. Mikor meglátott felállt,adott egy csókot és ő is elment zuhanyozni. Kihasználva az alkalmat körülnéztem. Volt egy polc amin csak hajra való cuccok voltak. Ember. Hogy bír ennyi mindent a hajára rakni?! Aztán voltak fényképek a családjáról,és a bandájáról. Elidőztem egy kicsit,és észre se vettem hogy Zayn kijött a fürdőből,és a derekamat öleli hátulról.
~Mit nézel cica?-kérdezte
~Csak a képeket,nagy aranyosak.-mondtam mosolyogva
~Kéne egy közös is,amit kitehetnénk mindketten,mert láttam neked is van pár.-mondta vidáman.
~Jó ötlet!-mondtam
Zayn elengedett,és a telefonjáért nyúlt. Lerakta az asztalra időzítőre tette,és odajött hozzám. Átöleltük egymást,és kattant is az első kép. A másodikon csókolózunk. A harmadik felemel az ölébe, én pedig beleröhögtem a képbe. Elég vicces lett. Visszanéztük és azt mondtuk egyberakjuk őket és kitesszük,holnap el is intézzük.

Ezután Zayn megcsókolt. Hirtelen jött de egyáltalán nem bántam,és rögtön viszonoztam a csókot. Lassan kezdett csókolni,keze derekamról fenekemre tévedt,én meg húztam közelebb tarkójánál fogva.
Lassan felemelt és az ágyhoz vitt. Ott óvatosan lefektetett,és csókunkat egy percre sem hagyta abba. Megint,mint múltkor áttért a nyakamra,és most is kiszívta. Ebbe belenyögtem,és rögtön visszatért a számhoz...

-Zayn szemszöge-

Mikor megharaptam nyakát felnyögött,ami engem teljesen beindított. Vissza tértem a szájához,és hirtelen átfordított, hogy én legyek alul. A csípőmre ült,ami kiváltott belőlem egy féfias nyögést. Átváltott a nyakamra,és most hagytam neki. Közben pólóm aljával játszott,én pedig fenekét simogattam. Levette végül a pólómat,és mellkasomat kezdte csókolgatni,majd mikor visszatért a számhoz fordítottam a helyzetünkön.
Levettem a pólóját,majd végig néztem rajta. Gyönyörű volt,és tökéletes. Láttam rajta hogy elpirul mert nézem,ugyhogy folytattam a csókot. Felsőtestemet simogatta,aztán megint ő került felülre. Miközben nyakamat csókolta melltartójának pántját kerestem,és mikor megtaláltam elmosolyodtam.,és kinyitottam,de mielött levettem volna megfordítottam és ismét én voltam felül. Levettem róla,és ismét végig néztem. Alig bírtam már tűrtöztetni magam. Megcsókoltam,aztán haladtam egyre lejjebb,és ahogy haladtam úgy hagyta el száját sóhajok. Aztán mikor már hasa aljánál jártam megszólított.

~Zayn..várj..-kezdte halkan,mire felnéztem szemébe.
~Te szűz vagy még?-kérdeztem tőle ugyanolyan halkan.
~Igen,és nagyon félek.-mondta és elfordította a fejét,de megfogtam és visszafordítottam hogy a szemébe tudjak nézni.
~Abbahagyjuk?-kérdeztem tőle,mert nem akartam ezért elveszíteni.
~Nem tudom,akarlak Zayn de nagyon félek.-mondta halkan
~Ha fáj vagy valami nem jó, csak szólj, és abbahagyjuk,rendben? Bízol bennem?-kérdeztem
~Rendben,és bízom benned! Szeretlek-mondta
~Én is téged!-mondtam én is majd újra csókba forrtunk össze.
Hamarosan le kerültek az utolsó ruhadarabok is,majd a szemébe néztem.
~Csak szólj,és abbahagyom.-mondtam neki,mire bólogatott és odahúzott hogy megcsókoljon.

Ekkor belehatoltam,mire egy halk fojtot sikoly tört föl belőle,és hátamba belemélyesztette körmeit. Ránéztem hogy folytassam-e,mire ő bólintott és megcsókoltam. Folyamatosan mozogtam benne,elöször lassabban majd fokozatosan gyorsabban,aztán éreztem hogy megfeszül a testem és már közel járok. Aztán mikor felnyögtem Becky teste is megfeszült és nem sokkal később egy nyögés tört ki belőle,így tudtam neki is sikerült. Zihálva gurultam le mellé,és hozzám bújt,aminek nagyon örültem.
~Köszönöm Zayn.-mondta
~Én köszönöm Becky-mondtam én is, és elkezdtem hátát simogatni,majd elég hamar el is nyomott az álom. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése