2012. július 13., péntek

11. fejezet: Koncert


                                                                                      11.fejezet: Koncert
                      (ajánlott zenehttp://www.youtube.com/watch?v=dLO0PlEmHU4&feature=related)

-Becky szemszöge-

Ott feküdtünk Zayn-el az ágyában,és éreztem hogy abba hagyja hátam simogatását,és légzése is megváltozik,és elkezd szuszogni. Elaludt. Nekem viszont nem megy. Az este nagyszerű volt, nagyon megbízom Zayn-ben, ezek után meg végképp, és nagyon szeretem. Miközben ezen gondolkoztam próbáltam úgy ki kelni az ágyból, hogy Zayn ne ébredjen fel. Sikerült is. Felvettem az alsőneműmet és a Zayn-től kapott pólómat és a konyha felé vettem az irányt. Ahogy közelebb kerültem láttam hogy fény szűrődik ki onnan. Bementem és megláttam Liam-et,aki épp egy pohár vizet töltött magának.

~Szia Liam!-köszöntem halkabban,mire kicsit megijedt
~Szia Becky,hát te?-kérdezte miután szembe fordult velem
~Nem tudok aludni.-mondtam miközben felültem a konyhapultra
~Biztos izgulsz.-mondta mosolyogva Liam
~Mi? Miért izgulnék?-kérdeztem értetlenül
~Hát holnap, vagyis ma este van az első koncert!-mondta lelkesen Liam
Basszus! Elfelejtettem! Szép volt Becky!
~Tényleeg.-húztam el a szó végét. ~Hánykor is megyünk reggel próbálni?-kérdeztem
~9-re megyünk.-mondta kedvesen Liam
~Basszus! -mondtam miközben magamban szidkozódtam
~Minden oké?-kérdezte aggódva
~Persze,csak elfelejtettem,és nincs nálam semmi cuccom,és elötte olyankor hogy megyek haza?! Egyáltalán hány óra?!-kérdeztem
~4 óra-mondta kedvesen Liam
~Most szerinted mit csináljak?-kérdeztem aggódva Liam-től.
~Hát én nem nagyon fogok szerintem vissza aludni,ha akarod kicsit később elmehetünk hozzátok hogy össze szedd a cuccaid,és utána visszajönnénk.-mondta mosolyogva Liam,nekem meg hatalmas kő esett le a szívemről. Le is ugrottam a pultról és megöleltem
~Az nagyon jó lenne,köszönöm Liam!-mondtam,majd elengedtem.
~Nincsmit. És te,vissza alszol még?-kérdezte
~Hát nem hiszem.-mondtam,mert nem éreztem magam fáradtnak.
~Akkor nem megyünk be a szobámba beszélgetni vagy valami?-kérdezte kedvesen
~De! Csak ha nem baj,hoznék fel magammal vizet.-mondtam,mire bólintott, én meg töltöttem egy pohárral és felmentünk a szobájába. Útközben elhaladtunk Zayn szobája mellett,ahol belestem,és szerelmem az igazak álmát aludta. Liam megláttam hogy megálltam és visszajött hozzám.
~Jól kifárasztottad az éjjel,mi?!-kérdezte kajánul vigyorogva
~Haha!-mondtam és beleütöttem kicsit a vállába.
Beértünk a szobájába és leültünk az ágyára.
~Na,és beszéltetek Zayn-el már Tyler-el?-kérdezte Liam
~Nem, és nem is tudom hogy mondhatnám el neki, vagy hogy egyáltalán el kéne mondanom neki.-mondtam bizonytalanul
~Hát szerintem még ne mond el, csak ha Tyler megint bepróbálkozna vagy valami.-mondta lágyan Liam
~Igen,ez egy jó ötlet,most addig minek idegesítsem fel Zayn-t?!-mondtam, mire Liam elmosolyodott ~Mi az?-kérdeztem én is mosolyogva
~Semmi, csak olyan aranyosan mondtad, látszik hogy nagyon szereted.-mondta még mindig mosolyogva Liam
~Igen,de olyan furcsa. Mármint, még nem is ismerem olyan régóta, mégis olyan szerelmes vagyok, mint még soha. Annyira jó vele lenni.-mondtam és éreztem hogy kicsit elpirulok,és Liam erre megint elmosolyodott
~És annyi mindent adott nekem, a csokor, ez a nyaklánc, a vacsora, minden.-mondtam mosolyogva
~Te pedig ha jól sejtem olyas valamit adtál neki este amit már nem kaphatsz vissza.-mondta Liam
~Igen, de szerintem a megfelelő embernek adtam oda-mondtam kedvesen,és olyan fura volt hogy vele beszélgetek erről,de mégsem volt kínos semennyire.
~Elhiszem, Zayn nagyon szeret téged-mondta Liam
~Hát remélem.-mondtam mosolyogva.

Sokat beszéltünk még, mesélt nekem Danielle-ről is,és hogy mennyire szereti őt. Beszélt a fiukról is,és egy-két sztorinál akkorákat röhögtem, de volt amelyiknél leesett az állam. Aztán beszélt a fiukról egyesével is. Megtudtam hogy Harry a nőcsábász, de ha talál egy lányt,akit szeret,azt tiszta szívből tudja szeretni. Louis az idióta, de mikor mesélt hogy Lou milyen Elelanorral meglepődtem. Elmondta hogy nagyon figyel El-re,és együtt nagyon sokat hülyéskednek, de Lou nagyon félti őt, és nagyon szereti,nagyon szereti őt. Meglepődtem hogy Louis-nak van egy ilyen oldala is. Niall a kajás. Hogy lehet hogy egy ember nagyjából folyamatosan éhes?! És folyamatosan eszik,de mégsem hízik el?! Irigyeltem Niall-t ilyen szempontból. Mondjuk én lemozgom a kaját, de mégsem ehetnék ennyit. Zayn-ről is mesélt,bár elég sok mindent tudtam már róla. A rosszfiunak nevezik, bár tudják hogy egy lánnyal rendesen bánik, főleg olyannal akit nagyon szeret. Magáról elmondta hogy ő a Direction papa, mindig ő figyel a fiukra ha valami hülyeséget csinálnak.
Nagyon jókat beszélgettünk,Liam a legjobb barátom lett, annyira jó volt vele beszélni. Hamar el is ment az idő, mert mikor az órára néztünk már 7 óra volt, ugyhogy úgy döntöttünk felöltözünk és elmehetünk a cuccunkért. Halkan beosontam Zayn szobájába, levettem a pólóját,felvettem a melltartómat,és a tegnapi ruhámat, majd lementem a nappaliba, ahol már Liam várt. Az út jól telt, zenét hallgattunk, persze a fiuk számait,és azt énekeltük. Mikor odaértünk, mondtam hogy várjon meg a kocsiban,sietek vissza. Bementem halkan a lakásba,és láttam hogy Tyler hazajött. Felmentem a szobámba,beraktam a sporttáskámba az edző cuccomat, tiszta fehérneműt és tiszta ruhát. Miután befejeztem bementem Tyler szobájába, és adtam egy puszit az alvó fiu arcára,majd mentem is ki Liam-hez. A visszafele út hasonlóan telt,viszont a gyomrunk szinte egyszerre kordult meg,amin jót nevettünk.

~Nem eszünk valamit?-kérdezte mosolyogva Liam
~De! Meki?-kérdeztem,mire bólogatott. Elmentünk egy mekibe, és szépen megreggeliztünk. Kisebb kajacsatát is folytattunk, még jó hogy rajtunk kívül még kb 3 ember volt. Mire hazaértünk már negyed9 volt,ugyhogy úgy döntöttünk felébresztjük a fiukat.

~Várj Liam, elötte lezuhanyozhatok és átöltözhetek? Gyors leszek ígérem!-mondtam Liam-nek
~Persze, használd nyugodtan az én fürdőmet, ha nem akarod így felébreszteni Zayn-t.-mondta, én meg megköszöntem és mentem is fel a szobájába.
Gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem, és mire kimentem Liam már a szobájában ült átöltözve.
~Gyors voltál! A lenti fürdőt használtad?-kérdeztem
~Aha,na kit válalsz be Zayn-en kívül az ébresztésben, bár vele lesz a legnehezebb dolgod szerintem.-mondta mosolyogva
~Hmm,akkor felébresztem még Tommo-t oké?-kérdeztem mire bólintott.

Elöször Louis szobája felé vettem az irányt. Bementem és leültem mellé az ágyba.
~Louis,kicsi Louis! Boo Bear, csinálok neked finom répát!-mondtam és közben fejét simogattam,és röhögésemet próbáltam visszafojtani
~Hmm, répa?!-kérdezte még csukott szemmel Lou,majd mikor kinyitotta kicsit meglepődött hogy engem lát.
~Jaj szia Beck,el is felejtettem hogy itt aludtál.-mondta majd felült az ágyban.
~Készülődj Lou, mindjárt indulunk a próbára!-mondtam és adtam neki egy ölelést.
~Köszi.-mondta,én meg felálltam és kimentem a szobájából.

Átmentem Zayn szobájába,ahol Zayn még mindig édesen aludt. Leültem mellé és arcát kezdtem simogatni
~Zayn szerelmem gyere kelj fel!-mondtam lágyan mire morgott egyet.
~ZAAAAYN!-mondtam hangosabban,mire hirtelen felült és velem szembe jött,majd megcsókolt.
~Jó reggelt szépségem!-mondta miután ajkaink elváltak. ~Te hogy-hogy fel vagy öltözve? Nem keltem még fel arra se hogy zuhanyzol? -kérdezte meglepetten ~Pedig felkelthettél volna.-mondta kaján vigyorral az arcán
~Zayn drágám azt nem vetted észre hogy nem aludtam itt az éjjel,egyébként nem itt zuhanyoztam,sőt még otthon is voltam tiszta ruháért.-mondtam mire nagyokat nézett
~Lementem 4-kor a konyhába mert nem tudtam aludni,ott volt Liam és mondta hogy ő sem tud,és felvilágosított arról hogy ma van az első koncert,én meg elfelejtettem,és semmi cucc nem volt nálam. Aztán mondta hogy reggel hazavisz a cuccaimért,addig meg az ő szobájában beszélgettünk,7 fele elvitt idehoztam a cuccaimat, csak elötte reggeliztünk, és nála készülődtem,persze külön!-fejeztem be monológomat
~Jaj cica ez hirtelen sok volt reggelre, de a lényeg hogy most itt vagy, és csak az enyém vagy.-mondta és megint kiült ar arcára egy kaján vigyor. Közelítettem arcához,majd mikor már csak kb fél centi választott el ajkától megszólaltam.
~Igen,de öltözz indulunk.-mosolyogtam majd elindultam kifele a szobából.
~Ez csúnya húzás volt,ugye tudod hogy még visszakapod?!-mondta Zayn mosolyogva,mire én is rámosolyogtam és lementem a konyhába. Niall és Lou már felöltözve ettél a reggelijüket,és ott volt még Liam is. Hamar lejött Harry is, és végül Zayn is,majd miután mind megreggeliztek elindultunk a próba helyszínére.

Mikor megérkeztünk a fiuk a színpad felé vették az irányt én pedig az öltöző felé. Köszöntünk egymásnak a táncosokkal majd átöltözve együtt elindultunk a színpad felé, ahol a fiuk épp befejezték a beéneklést. Felmentünk a színpadra ahol elmondták a sorrendet,mi pedig beálltunk a térformába. Elöl álltam. Miközben a zenét keresték odafordultam Zayn-hez aki engem nézett a féloldalas mosolyával,amitől el lehet olvasni. Mosolyára én is küldtem egyet,aztán elindult a zene. Minden nagyon jól ment,kivéve hogy az egyik ugrás indításánál belenyilalt a bokámba a fájdalom. Nem kell részleteznem mennyire fájt az érkezés, de folytattam természetesen. Mikor vége lett a próbának Zayn rögtön odajött hozzám és megcsókolt.

~Nagyon ügyes voltál-mondta miután befejeztük a csókot.
~Te is.-mondtam mosolyogva
~Na srácok, 7-kor kezdődik a koncert, fél6-ra legkésöbb legyetek itt!-mondta a rendező,majd megköszönte a próbát és el is ment.
~Na srácok mit csináljunk addig?-kérdezte Harry,mire mindegyik fiu körénk jött.
~Aludjunk!-jelentettem ki,mert elkezdtem érezni az alvás hiányt,ráadásul a bokám is fájt.
~Persze Becky, tudod aki éjjel legény nappal is legyen az.-mondta szemöldökét húzogatva Louis,mire Zayn belebokszolt a vállába egy kicsit. Hálásan néztem Zayn-re mire ő adott egy csókot.
~Becky meg én hazamegyünk pihenni,ki tart még velünk?-kérdezte Zayn,mire Liam rögtön feltette a kezét,egymásra néztünk és felnevettünk,amit a többiek nem nagyon értettek.
~Én kajálni akarok! Harry Lou?-kérdezte Niall
~Felőlem mehetünk,Boo Bear te úgy is velem jössz.-mondta Harry,és átkarolta Lou vállát.
~Akkor gyertek háromnegyed5-re a házunkhoz,oké?-kérdezte Liam
~Rendben!-mondták Harry-ék,és mindenki elindult a kijelölt úticélja felé. Zayn végig a kezemet fogta,és még akkor sem engedte el mikor kiléptünk az emberekhez,és letámadott minket egy csomó fotós. Jól esett hogy tényleg felvállalja a kapcsolatunkat.

Mikor hazaértünk mind beestünk a saját ágyunkba,jelen esetben én Zayn ágyába, de mielött elaludtam volna megcsörrent a telefonom.

~Halló?-kérdeztem kicsit kómásan
~Szia Beck,itt Tyler,merre vagy?-kérdezte aggódva Tyler
~Jaj szia Tyler,itt vagyok a fiuknál,ma van az első koncert,és nemrég jöttünk vissza a próbáról és most itt pihenünk.-mondtam a fiunak
~Igen? Hát akkor sok sikert estére! Itthon alszol?-kérdezte
~Szerintem igen,otthon alszom.-mondtam,mire Zayn felnyögött,én meg elmosolyodtam
~Rendben,akkor majd találkozunk,pihenj,és hajrá estére Szia!-mondta Tyler kedvesen
~Oké,próbálok,köszi Szia!-köszöntem el én is majd leraktuk a telefont.
~Azt mondtad hogy ott alszol ma?-kérdezte Zayn mire hozzám bújt. Hát nem édes?!
~Hát végül is ott lakom,vagy nem?!-kérdeztem mosolyogva
~Hát mééég.-mondta
Nem válaszoltam csak adtam neki egy puszit majd lefeküdtünk aludni.

Arra ébredtem hogy Zayn ébresztget.
~Készen állsz cica a koncertre?-kérdezte kedvesen
~Azt hiszem.-mondtam és felálltam az ágyból,bár ez nem bizonyult a legjobbnak,mert hirtelen belehasítottam a bokámba a fájdalom,mire fel is szisszentettem
~Minden rendben Becky?-nézett rám aggódva Zayn-t.-mond
~Igen-igen persze.-mondtam mosolyogva
~Hát jó,menjünk gyere!-mondta és kézen fogva lementünk a lépcsőn. Már mind ott voltak,így hát elindultunk. Ott megint szétváltak útjaink, ugyanis külön öltözőbe voltunk.
Mikor beléptem az öltözőbe már mind ott voltak. Köszöntünk egymásnak majd bejött a stylist zacskókkal a kezében.
~Ezek itt a ruháitok, ha tetszenek megtarthatjátok őket, de vigyázzatok rájuk mert lehet szükség lesz még rájuk a többi koncertnél is!-mondta,majd név szerint kiosztotta a zacskókat. Mikor kivettem belőle a cuccokat elállt a lélegzetem. Imádtam őket! És az a cipő! Beleszerettem,és megtarthatom?! Ez egy álom. Miután felöltöztem még volt idő a koncertig így gondoltam megkeresem a fiuk öltözőjét. Hamar meg is találtam,majd bekopogtam.

~Bejöhetek?-nyitottam beljebb,mire mind bólogatni kezdtek,így hát be mentem
~Hú Beck de jól nézel ki!- mondta Lou,mire füttyögni és bólogatni kezdtek.
Odamentem Zayn-hez és adtam neki egy csókot.
~Képeeet srácok!-kiáltotta el magát Harry
~Adjad,majd én csinálok képet.-indultam el Harry felé.
~Hülyéskedsz? Te is benne leszel!-mondta vigyorogva a kis göndör.
Letette időzítőre az asztalra a telefonját,majd beálltunk. Zayn és Harry közé kerültem.
~Akkor ez megy is fel Twittere!-mondta mosolyogva Hazza.
~Én megyek melegíteni.-mondtam, és adtam Zayn-ek csókot majd elköszöntem tőlük és a többi táncos felé vettem az irányt. 

Épp indultak a színpadhoz melegíteni így csatlakoztam hozzájuk. Nagyon jófejek,sokat hülyültünk együtt. Aztán elérkezett az idő. Beálltunk a helyünkre,nagyon ideges lettem, de mikor elhaladt elöttem Zayn megsimogatta a kezem és rám kacsintott,na ettől kicsit megnyugodtam.
Eszméletlen milyen sokan voltak. Mind sikítoztak. Leírhatatlan érzés volt. Nagyon jól ment a koncert,már csak egy szám volt hátra, az Everything about you. Jól ment, aztán egyszer csak a szám közepénél Zayn odahúzott magához,és az ő részét úgy énekelte. Csak nekem. Aztán a refrént is. Leírhatatlan érzés volt! :)
Miután vége lett és lementünk a színpadról az volt az első hogy Zayn nyakába ugrottam és szorosan magamhoz öleltem.

~Köszönöm!-mondtam,és könnyek szöktek a szemembe.
Csak rám mosolygott és megcsókolt,majd a fülemhez hajolt.
~Viszont ma muszáj nálunk aludnod.-mondta huncutul vigyorogva
~Srácok ezt meg kell ünnepelni,egy jó bulival! Mit szóltok?-kérdezte Louis
Egyszerre üvöltöttük el magunkat.
~Akkor ma PARTY VAAAAN!-üvöltötte el magát Louis... 

Becky koncert szerelése:


A One Direction koncert szerelése:



Sziasztok! :)
Hát itt a 11. fejezet:)
Nem tudom mennyire lett izgalmas, de próbáltam a végét rávezetni, hogy a következő részt eléggé izgalmara szeretném tervezni:D
Továbbra is várom az olvasókat kommenteket like-okat feliratkozásokat! :))
xoxo <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése