2012. július 25., szerda

23. fejezet: So?!


                                                                                            23.fejezet: So?!
                                             (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=nmjdaBaZe8Y)

-Zayn szemszöge-

Az idő csak úgy telt, a napok egymás után tűntek el, én pedig egyre idegesebb lettem. Fel se tűnt, de ma este lesz a nagy nap. Reggel Becky-t reggelivel fogadtam, most pedig elmentek a fiukkal egy táncterembe, mert Becky táncolni akart, a lányokkal, El-el és Dani-vel pedig ajándékot nézünk éppen.

~Uristen! Ezt tőlem kell, hogy kapja!-mutatott fel Eleanor egy elég sexi fehérnél kicsit sötétebb cipzáros ruhát.
~Ez egy jó ötlet EL!-mondtam vidáman
~Gondoltam Zayn, hogy neked tetszeni fog!-mondta vidáman
~Okos vagy! Viszont én mit vegyek itt neki?-néztem körbe az üzleten
~Találtam neked valamit, Becky ízlését ismerve, ez tuti tetszeni fog!-közeledett felém Dani, egy szürke NYC feliratú laza pólóval.
~Akkor ezt megvesszük!-mondtam, és elindultunk a kassza felé
~Cipőboolt!-üvöltötte el magát Danielle mikor kiértünk, és rohantak is az említett bolt felé.
~Atyaég, ezt nézzétek!-jött oda Dani egy szürke csillogós magassarkúval a kezében. ~Ez az övé lesz!-mondta, és már mentek is tovább keresgélni, én inkább napszemüveget néztem. Találtam is egy jót, és említette, hogy szeretne pilótaszemüveget, így ez jó lesz. Miután fizettem szembe találtam magammal a lányokat.
~Kész vagytok?-néztem rájuk vigyorogva
~Aha.-mondták, és fizettek. El egy arany-fekete Nike cipőt vett, míg Dani a magassarkú mellé vett, egy hasonló szürke magas szárú sportcipőt.
~Lányok mit vegyek még neki?-kérdeztem, mikor leültünk egy kávézóba
~Hát rózsát mindenképp!-mondta Dani, és El is bólogatott. ~És szerintem írj neki valami szépet, annyi elég lesz!-mondta kedvesen Dani.
~Köszi lányok, nem tudom mit csinálnék nélkületek!-mondtam hálásan mosolyogva rájuk
~Elmentél volna tegnap a fiukkal vásárolni, és kitudja mit hoztatok volna össze.-nevetett El
~Egyébként kíváncsi vagyok mit hoztak össze..-mondta tanakodva Dani
~Erre én is kíváncsi vagyok!-mondtam nevetve, mire ők is felnevettek.
Hamarosan hazafele vettük az irányt, hogy elkészüljünk, majd mentünk is ki a parkba. Miközben vártuk, hogy megérkezzenek a cuccok, leültem egy padra, és visszaemlékeztem, hogy mennyire ideges voltam, mikor anyával és Becky anyukájával beszéltem az ötletemről..

2 nappal ezelött

~Szia kicsim, hogy vagy?-ölelt meg anya, miután beléptem a házba
~Szia anya, jól vagyok köszönöm, egy fontos dologról szeretnék veled beszélni.-mondtam kissé idegesen
~Gyere, üljünk le.-mondta, és leültünk a kanapéra, de nem tudtam, hogy hogyan kezdhetnék bele. ~Kicsim, tudod, hogy bármiről beszélhetsz nekem.-simogatta meg vállamat bíztatóan anya
~Mint tudod, holnapután lesz Becky 18. szülinapja, és arra gondoltam megkérem a kezét, de az esküvőt még nem a közel jövőben tervezem nyugi, de szeretném ha lenne valami, ami tényleg összeköt minket.-böktem ki végül.
~Kicsim ez nagyszerű, annyira örülök, hogy boldog vagy, és Becky is nagyszerű lány, és bármi kell, csak szólj!-mondta kedvesen anya, mire megöleltem
~Köszönöm,szeretlek!-mondtam neki ölelés közben. Miután elengedtük egymást rám mosolygott, és láttam rajta, hogy könnyek szöktek a szemébe. ~Minden rendben?-kérdeztem aggódva
~Persze, csak el sem hiszem, hogy a kisfiam felnőtt férfi lett, csak azt nem tudom mikor történt ez.-mondta mosolyogva
~Jaj anya, örökre a kisfiad leszek, ugye tudod?-néztem rá, mire bólogatott, és megölelt.
Megbeszéltük a részleteket, én pedig elindultam sétálni. 
Fogalmam sem volt, hogy hogyan mondjam el Becky anyukájának a tervemet, meg hogy egyáltalán fog-e támogatni benne. Már 20 perce sétáltam, mikor végre rávettem magam a telefonálásra.

~Igen?-szólt bele Becky anyukája.
~Jónapot Mrs. Johnson, Zayn vagyok.-üdvözöltem kedvesen
~Á szia Zayn, jó hallani a hangod! Minek köszönhetem hívásod?-kérdezte kedvesen
~Tudja, már több, mint 2 hónapja vagyunk együtt a lányával, és holnapután lesz 18, és arra gondoltam megkérem a kezét, de nyugodjon meg, az esküvőt még nem a közeljövőben tervezem, de nagyon szeretném ha lenne valami, ami még jobban összeköt minket.-mondtam félve a már jól begyakorolt szövegemet
~Jaj Zayn, ez fantasztikus, és annyira örülök, hogy így érzel, tudod a lányom hihetetlenül szerelmes beléd.-mondta, és hallottam, hogy szipog.
~Szóval megengedi?-kérdeztem rá a biztonság kedvéért.
~Hát persze!-mondta kedvesen
~Nagyon köszönöm!-hálálkodtam, majd megbeszéltük a részleteket, és ők is ideutaznak holnapután.
Hatalmas kő esett le a szívemről. Leültem egy padra, és elővettem a zsebemből a gyűrűt, és csak nézegettem. Elmosolyodtam. A legjobb helyen lesz. Így már összeköt minket majd ez a kis tárgy is...

~Zayn gyere, itt vannak a cuccok.-zökkentett ki Eleanor visszaemlékezésemből.
Elég jól összehoztuk a helyet, jól nézett ki. Az emberek egyre csak gyűltek és gyűltek. Elmondtam nekik, hogy mikor kell előbújniuk. Le volt rendezve minden, de igazából az egész Becky-n múlik...

-Becky szemszöge-

Reggel Zayn nutellával és eperrel fogadott, hát nem édes?! Aztán a fiuk azt mondták, hogy kibéreltek nekem tánctermet, és ott lehetek egész délelött. Több se kellett nekem, rohantam fel öltözni, és az ágyamon már ki volt készítve ruha, amin volt egy cetli:

Engedd meg, hogy ma a bátyád öltöztessen! ;)
xx Louis. :)

Elmosolyodtam ezen, és persze felvettem a kikészített csíkos pólót, egy csőfarmert, egy barnás táskát, egy ballerina cipőt, és a Zayn-től kapott nyakláncot. Arra gondoltam egybe összefonom oldalra a hajam, úgy már régen volt. Miután elkészültem mentünk is a helyre. Szép nagy volt, tele tükrökkel. A fiuk végig ott ültek, csak Zayn nem volt velük, elmondta, hogy ajándékot vesz, pedig mondtam neki, hogy nem fontos, de hajthatatlan. Elvesztem tánc közben. Kizártam a külvilágot, és csak én léteztem és a zene. Annyira jó volt! Ebédelni természetesen a Nando's-ban voltunk, és nagyon sokat hülyültünk, és elég hangosan. Ezt főleg abból szűröm le, hogy elég furcsán, és néha lekezelően néztek ránk, de nem érdekelte egyikünket sem. Hazamentünk olyan 3 körül, és úsztunk egyet, de Zayn sehol sem volt, hol lehet ennyi ideig. Hiányzik. 5 körül visszamentünk a házba, a fiuk pedig egy szatyrot nyújtottak át, hogy Zayn Danielle és Eleanor küldi, és kérik, hogy vedd fel. Mondanom se kell, hogy dejavu-m volt, de nem tudtam mire vélni, mert miután kinéztem az ablakon, és megbizonyosodtam róla, hogy a ház körül nincsenek, nem tudtam túl sok mindenre gondolni. Egy nagyon szép pántnélküli barack színű ruha volt benne, egy rövidebb fazonú farmerdzseki, egy barna magastalpú. Egy barna táska, és még virágok is voltak benne. Felöltöztem, és beraktam a virágokat a vázába, majd elindultunk. Hiába kérdezgettem a fiukat, egy szót sem szóltak. Aztán megérkeztünk egy parkba. Valahol a közepénél járhattunk, amikor a fiuk azt mondták maradjak itt, 2 percet várjak, majd induljak el arra, amerre ők mentek. Hát köszi. Azt azért tudni kell rólam, hogy nem vagyok valami jó a tájékozódásban, és most enyhén fogalmazta. Végül is, vártam, aztán elindultam. Fogalmam sem volt merre mehetek, vagy hogy merre járhatok, csak mentem, mikor megpillantottam egy szépen feldíszített helyet, és a közepén Zayn-t...

-Harry szemszöge-

Tegnap

A srácokkal úgy döntöttünk kiteszünk magunkért, ezért Zayn kivételével együtt elindultunk a plázába Becky-nek ajándékért. Nos, 4 fiu egy lánynak vásárol ajándékot, mi sülhet ki ebből?! Már 15 perce csak sétáltunk, és nem jutottunk semmire.

~Najó, állj, srácok ennek így sok értelme nincs.-állt meg Liam, mire mi is.
~Igaza van, beszéljünk meg elöször valamit.-mondtam
~Becky-nek kék a kedvenc színe, szerintem próbáljunk olyan cuccokat szerezni, amik kékek.-mondtam
~Na ez már valami!-mondta elismerően Liam
~És szereti Zayn-t, szóval ha látunk valami Zayn-eset, azt megvesszük!-mondta Louis, mire felnevettünk.
~Akkor szerintem kezdjük egy cipőbolttal.-mondta Niall, mi pedig elindultunk a kijelölt hely felé.
~Hányas cipőt kell néznünk?-állt meg Liam az ajtónál.
~36-osat, megnéztem mielött eljöttünk!-mondtam büszkén, mire megveregette a vállam, és szétszóródtunk.
~Srácok ehhez mit szóltok?- emelt fel Lou egy szép világoskék Vans sportcipőt.
~Ez elég jó!-mondta Niall, mi pedig bólogattunk.
~És ez?-kérdezte, mikor felemeltem egy mélykék magassarkút.
~Szerintem vegyük meg mindkettőt!-mondta Liam, és így is tettünk.
~Kiegészítők?-nézett körbe Lou, és elindultunk az egyik bolt felé.
~Oké, tuti kell táska, elöször azt nézzünk!-mondta Liam
~Ezek a kék táskák borzalmasak!-mondta fintorogva
~És ez a fehér?-emelt fel egyet Niall, mi pedig bólogattunk.
~Ezt nézzétek!-intett nekünk nevetve Louis. Odaértünk, és telefon hátuljak voltak, és mindegyiken külön-külön rajta voltunk.
~Ez jó lesz Zayn-esben.-mondta nevetve Liam
~Oké, de én veszek egy Babycake-eset!-mondta rám pillantva Louis
~Jó, én pedig egy BooBear-osat!-mentem bele a játékba, így egy táskával, egy Zayn-es egy Louis-os, és egy jómagam arcával díszített telefontokkal mentünk tovább.
~Valami nyaklánc?-nézett körbe Liam, és indultunk tovább a legközelebbi ékszerbolthoz.
~Azta, ez kell neki tuti!-mondta Louis, és egy szív alakú zászlós medáll volt rajta, egy csillogó Z betűvel. Ezt is megvettük.
~Srácok, nem halogathattjuk tovább, jöjjön a ruha!-mondta Liam, mi pedig csoportölelésbe törtünk ki, és elindultunk egy ruhaüzletbe.
~Szétvűlunk, én megyek Niall-el balra, ti pedig jobbra.-osztotta ki a feladatot Liam
~Supermaaaaaaaaaaan-üvöltötte el magát hamarosan Louis. ~Mármint Supermaaaaan-es póló, légyszii tuti tetszeni fog neki!-hozott felém egy fehér superman-es pólót, én pedig bólogattam, és rámosolyogtam, mert tényleg jól nézett ki. Tovább mentünk, és megláttam egy világoskék short-ot, ami nagyon jól nézett ki. Megmutattam Lou-nak, ő rábólintott, így lett még egy szerzeményünk. Lou nem volt normális, mint valami idióta,úgy ugrándozott a ruhák között, én pedig mögötte sétáltam, de szakadtam a röhögéstől, szóval vicces látvány lehettünk.
~Uu, ezt a szoknyát nézd!-akadt meg a szemem egy rövidebb fehér szoknyán.
~Ez jól néz ki, de menjünk, mert már Liam-ék ott állnak a kasszánál!-mondta Lou, és a szoknyával együtt beálltunk hozzájuk. Vettek egy kék csőnadrágot, és egy nagyon jó szürke bajuszos pulcsit. Miután kifizettük késznek nyilvánítottuk magunkat, így elindultunk hazafele.
~Szerintem eszméletlenek voltunk!-mondtam, miután ledobtuk magunkat a kanapéra
~Teljesen!-helyeselt Louis is.
~Srácok ezt el kéne dugni!-nézett a szatyrokra
~Rakjuk az én szobámba, ott legalább a lányok se látják.-mondta Niall, mi pedig bólintottunk, ő pedig elrakta a szatyrokat, majd visszaült hozzánk...

Jelen

-Zayn szemszöge-

Elmondhatatlanul idegesen álltam ott középen, hátam mögött a rózsákkal, és zsebemben a gyűrűvel. Megpillantottam a fiukat, ahogy futnak felém, és egy csoportos ölelés után ők is elbújtak. Egyre idegesebb lettem, már hallottam lépteit, és akkor megpillantottam. Gyönyörű volt, a szívem hevesebben vert ahogy közeledtünk egymáshoz.
~Gyönyörű vagy!-mondtam mikor pár centire megálltunk egymás előtt. Elpirult, és elmosolyodott. ~Boldog szülinapot szerelmem!-nyújtottam át a rózsát.
~Köszönöm kicsim, ez gyönyörű!-mondta, és megcsókolt.
~Valami még mondani szeretnék.-kezdtem. ~Tudod annyira nehéz szavakba foglalni, hogy mit érzek irántad, hogy mennyire szeretlek, ezért inkább énekelek, ha nem baj.-néztem rá félve, neki meg felcsillant a szeme. Kezeit nyakam köré tettem, az enyémeket pedig derekára csúsztattam, és elkezdtünk mozogni, én pedig elkezdtem énekelni..

Shut the door, turn the light off
I wanna be with you
I wanna feel your love
I wanna lay beside you
I cannot hide this even though I try

Heart beats harder
Time escapes me
Trembling hands touch skin
It makes this hard girl
And the tears stream down my face

If we could only have this life for one more day
If we could only turn back time

You know I'll be
Your life, your voice, your reason to be
My love, my heart
Is breathing for this moment 
In time I'll find the words to say
Before you leave me today


~Zayn ez gyönyörű volt, köszönöm!-mondta végül Becky, én pedig halványan elmosolyodtam, és megcsókoltam.
~Van még valami...-kezdtem, és kibontakoztam öleléséből, mire kiváncsian nézett. Kivettem a zsebemből a dobozkát, kicsit kinyitottam, és letérdeltem elé.
~Becky Johnson, az életemnél is jobban szeretlek, hozzám jössz?-kérdeztem...


Becky Louis-tól kapott szerelése:


Becky esti szerelése:


Sziasztok! :)
Hát, el kell mondjam most ezzel a fejezettel eléggé elégedett vagyok! :')
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))))
xoxo <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése