2012. július 17., kedd

15. fejezet: Dance again!


                                                                                    15.fejezet: Dance again!
                           (ajánlott zene: http://www.youtube.com/watch?v=uMTGcwZxdGg&feature=relmfu)

Egész gyorsan telt el ez a 2 hét tánc nélkül. Igaza volt Lou-nak, voltak akik szórakoztassanak. A fiuk mindig velem voltak, és a lányokkal is elég sokszor együtt voltunk. Persze voltak kisebb kirohanásaim, amikor elindultam az ajtóhoz hogy márpedig én most táncolni fogok, de 3 próbálkozás után feladtam, mert mind a háromszor a medencében kötöttem ki, mert kétszer a drága Harry és egyszer a drága Lou megfogta az ajtóban felemeltek és bedobtak a medencébe. A harmadik után rájöttem hogy nincs értelme folytatnom. A szorítóval nem olyan rossz, már nem is fáj annyira. Most pedig itt melegítek, hogy elkezdjem a sérülésem óta, és persze a koncert óta az első próbámat...Végre! A fiuk nem bírtak velem az idefele úton, alig bírtam egy helyben ülni, olyan izgatott voltam hogy végre táncolhatok. Egyébként Zayn-el azóta is nagyon jól megvagyunk, Niall-el meg a buli óta, meg a bizonyos viharos este óta nem beszéltünk erről a dologról. Úgy látszik tovább lépett, aminek örülök is, hiszen fontos nekem hogy boldog legyen.

~Na lányok-fiuk, készen álltok? Kezdjük mondjuk a Stole my heart-al.-mondta a koreográfus, ln meg nagyon örültem, mert ez az egyik kedvencem, bár nehéz választani de akkoris.
Nagyon jó lett megint a koreo, és a lábam is egész jól bírta. Megcsináltuk még a Save you tonight-ot, és a WMYB is, majd elmentem az öltözőbe zuhanyozni és átöltözni. Mikor kiértem a parkolóba rögtön Zayn nyakába ugrottam, aki felkapott és megpörgetett, majd mikor letett megcsókolt.
~Hihetetlen jó voltál Beck!-ölelt meg a kocsiban Harry, a többiek meg bólogattak.
~Köszönöm!-mondtam és fülig ért a szám.

Mikor hazaértünk tele voltam energiával, feldobódtam a tánctól.
~Ki jön úszni?-kérdeztem lelkesen
~Mi van energiabomba lettél?-kérdezte Lou mire felnevettem
~Megyünk, de most ellenem is ki kell állnod úszásban versenyezni!-mondta Liam, mire bólogattam és elmentünk átöltözni. Említettem már hogy bikini-mániás vagyok?! Imádom őket, és annyi van belőle...
 Gyorsan felöltöztünk és mentünk a medencéhez.
~Srácok egy közös bomba ugrás?-kérdeztem izgatottan, mire mind az öten bólogattak. Igen öten. Még Zayn is benne volt, miután elmagyaráztam neki, hogy leér bőven a lába, nem fulladhat meg, különben is, én megmentem.
6 hatalmas bomba csobbant a vízben, és miután felértünk nevettünk egy jót.
~Srácok ezt meg kell örökítenünk!-mondtam feldobva, mire bólogattak és kimentünk a medencéből. Beállítottam időzítőre, mi meg időben ugrottunk egy hatalmasat. A kép nagyon jól sikerült, így már posztoltam is.

@Becky_J _ BOMBAA! :D @Zaynmalik @Real_Liam_Payne @Harry_Styles @Niallofficial @Louis_Tomlinson

Nagyon jól telt ez a délután is, annyira megszerettem őket.
~Srácok hozok ki kaját meg innivalót, oké?-kérdeztem, mire bólogattak.
~Inkább egy kis piát hozz ki, találsz sört a hűtőben.-mondta Harry, mire bólogattam és elindultam befele.
~Várj segítek.-jött mellém Niall, mire hálásan rámosolyogtam.
Kihoztunk egy csomó kaját, és sört. Az eddigi jó hangulat egyre jobb és jobb lett, hála az alkoholnak.
~Becky beszélhetnénk?-kérdezte Niall, mire bólogattam és bementünk a házba, a konyhába.
~Minden rendben Niall?-kérdeztem mikor felültem a konyhapultra.
~Nem tudom. Becky próbálok rajtad túl lenni de nem megy, szeretlek érted?-mondta Niall, és arca már csak pár centire volt az enyémtől...

-Louis szemszöge-

Bemegyek mosdóba.-mondtam a többieknek és elindultam be a házba, de útközben megálltam, és kihallottam egy kis részt Becky és Niall beszélgetéséből.
~szeretlek,érted?-ennyit hallottam Niall mondatából, de ennyi elég is volt bőven. Elmentem gyorsan mosdóba, majd ki a többiekhez. Nem sokkal később Becky is bejött. Nem tudtam semmit leolvasni az arcáról. Ezután jött Niall is. Ezek begyakorolták a pókerarcot?! Azonban megláttam mikor tekintetük találkozott, rögtön elkapták fejüket.
~Srácok ideje lenne bemenni, kezd késő lenni.-mondta Liam, mire bólogattunk, kivéve Harry és Becky. Ők elkezdtek nyafogni, nagyon viccesek voltak, majd hirtelen Harry fölkapta Becky-t és beugrott vele a vízbe. Miután kijöttek bementünk és a szobánk felé igyekeztünk. Lezuhanyoztam, befeküdtem az ágyba, és nem tudtam elaludni, csak Niall szavai jártak a fejemben. Szereti Becky-t. Ki kell derítenem. Elindultam, de nem tudtam melyikőjüket kéne kikérdeznem. 10 perc ácsorgás után Becky mellett döntöttem. Halkan benyitottam majd az ágy felé sétáltam.
~Becky kelj fel kérlek!-simogattam, és halkan szólítgattam, és sikeresen, mert felébredt. ~Beszélhetnénk?-kérdeztem még mindig suttogva.
~Louis, most?-nézett rám álmosan, mire bólogattam, és elindultunk a szobám felé. ~Jézusom Louis hajnali fél3, ajánlom hogy nagyon fontos legyen!-mondta Becky miközben leültünk az ágyamra.
~Mi van közted és Niall között?-kérdeztem, mire kikerekedett szemekkel kezdett nézni.
~Mi lenne? Nem tudom Lou feltűnt-e, de Zayn-el járok.-mondta
~Tudom, nem volt jó megfogalmazás, de hallottam mikor Niall azt mondta szeret, ma a konyhában.
~Te hallgatóztál?-kérdezte
~Nem, épp pisilni indultam mikor meghallotam.-mondtam
~Hát, Niall- nek nem ez volt az első ilyen megmozdulása. A bulin multkor, akkor is utalt rá, aztán a viharos estén csak úgy közelebb jött és csak állt ott, majd hirtelen hátrébb lépett és azt mondta sajnálja, majd elment.-magyarázta, én meg nagyon meglepődtem
~Nem is tudtam hogy Niall így érez-mondtam még mindig döbbenten.
~Hát nekem mondod?!-nézett rám Becky
~És mit beszéltetek utána a konyhában?-kérdeztem
~Hát megmondtam neki hogy ez nem helyes, hogy vannak ilyen kirohanásai, meg minden. Azt mondta sajnálja, de nehezen bírja mikor a közelemben van. Erre mondtam neki hogy akkor megpróbálok kevesebbett a közelében lenni, mire azt mondta hogy azt nem bírná ki. Erre nem tudtam mit mondani, csak hogy sajnálom és visszamentem hozzátok.-mesélte Becky
~Hu.-ennyit bírtam kibökni. Szép volt Louis.
~Igen, hu.-mondta Becky is.
~És akkor most mi lesz?-kérdeztem
~Fogalmam sincs, fontos nekem Niall, de mint egy barát, mint te, Harry vagy Liam. -magyarázta Becky.
~Megértem. Szeretnéd ha beszélnék valahogy vele?-kérdeztem
~Ne! Nem szeretném hogy ez valahogy kitudódna, és csak azért mondtam el neked, mert tényleg megbízom benned, mintha a bátyám lennél!-mondta mosolyogva, mire én is elmosolyodtam, mert nekem olyan Becky tényleg mintha a hugom lenne. ~Ugyhogy légyszi ne mond el senkinek!-nézett rám kérlően Becky
~Ez csak természetes! Na gyere ide hugi!-mondtam mosolyogva, majd ölembe húztam és megöleltem.
~Köszönök Louis mindent!-mondta miután elengedtük egymást
~Bármikor!-mondtam majd adtam arcára egy puszit.
~Viszont ha nem bánod megyek aludni, további jóéjszakát!-köszönt el egy puszi kiséretében Becky. Elköszöntem én is, ő pedig ment Zayn-hez. Mielött elaludtam volna, még gondolkoztam Niall-ön, de nem sokat mert az álmosság erősebb volt.

Reggel üvöltözésre ébredtem, kikászálódtam az ágyból, és a hang felé mentem, ami egyenesen a kertbe vitt.
~Harold Edward Styles! Ha be mersz dobni, eskü nem állók jót magamért!-üvöltötte Becky, de hiába, mert a mi göndör barátunk bedobta a medencébe. Mind ott voltunk és felröhögtünk.
~Ezt még nagyon megbánod, viszont gyere segíts legalább ki!-mondta Becky
Harry nyújtotta a kezét, amit a lány el is fogadott, ám a következő pillanatban már Harry is a medencében volt. Ezen még nagyobbat szakadtunk. Röhögve kiszálltak a medencéből, és Liam adott nekik egy-egy törölközőt.
~Ugye tudod hogy ez bosszút követel drága Harry?!-nézett Beck Harry-re.
~De hát én is vizes lettem!-mutatott Harry magára, miközben már reggeliztünk.
~Óóó, ugye nem gondolod hogy ennyi elég?! Felemeltél az ágyból, még kómás voltam, te meg bedobtál a vízbe.-nézett Becky még mindig Harry-re, mi meg felröhögtünk megint.
~Kezdek félni.-mondta Harry, de elröhögte a végét.
~Ó féljél is Styles!-mondta Becky, mi meg megint röhögtünk egy jót. Az egész délelött ilyen volt, végig röhögtünk, Becky meg Harry még egy párnacsatát is vívtak. Mint az ovis kistestvérek. Imádom mindkettőt! Viszont nem hagy nyugodni a Niall dolog. Nem tudtam arcáról sok mindent leolvasni, ő is röhögött velünk mindig, úgy viselkedett mint általában. Már itt ülünk kaja után a nappaliban és tv-zünk. Egyszer csak csöngettek. Becky kiment és ajtót nyitott, mivel látta rajtunk hogy nem igazán szívesen mozdulnánk meg.

~Te meg mit keresel itt?-hallottam meg Becky hangját
~Beszélnünk kell, négyszemközt, kijössz?-kérdezte az ismeretlen. Az ajtócsukódásból ítélve Becky kiment.
~Srácok ismerős volt a hang.-tanakodott Liam.
~Tyler hagyj békén kérlek!-már majdnem üvöltötte Becky, mire felugrottunk és kimentünk hozzá. Az említett fiu, épp Becky karjait szorongatta. Nem kellett több, Harry-vel odamentünk és leszedtük róla, mire Zayn rögtön idejött és behúzott egy szépet. Közben Niall fogta Becky-t, Liam pedig nyugtatta. Nagyon furcsa volt ez az egész. Bementünk a házba, ahol Becky miután lenyugodott elmesélte mi történt. Nagyon meglepődtünk, mármint Liam és Zayn nem, de mi igen.
~Nyugodj meg Becky, most már minden rendben lesz.-nyugtatta szerelmét Zayn. Miután Becky megnyugodott, kicsit nyugisabb lett a délután. Este átjött Eleanor és Danielle is, így Becky még jobb kedvre derült, meg persze Liam és én is! (:D)
A nap végén fáradtan mentem fel a szobámba, sajnos El nem tudott itt maradni estére. Miközben zuhanyoztam még mindig Niall-en gondolkoztam. Miért nem szólt egyikünknek se?! Jó Zayn-nek nem szól oké, de hogy semelyikünknek se?! Nem értem. Kiszálltam a zuhanyzóból, és a tegnap estével ellentétben, most nagyon hamar elnyomott az álom.

Becky fürdőruhája:



Egy kis kedveskedés :P :



Sziasztok! :)
Remélem tetszik a fejezet, és a kép is ;)
köszönöm az oldalmegjelenítéseket! :))
Várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése