2012. július 14., szombat

12 fejezet: Party


                                                                                        12.fejezet: Party
                                 (ajánlott zene: http://www.youtube.com/watch?v=xiJt1fSVY2E&feature=related)

-Becky szemszöge-

Miután eldöntöttük hogy ma bulizni megyünk hazafele vettük az irányt.
~Hol találkozzunk a buli előtt?-kérdeztem,mivel nekem haza kellett mennem ruháért meg zuhanyozni.
~Tudod van egy kis meglepetésünk számodra Becky.-mondta mosolyogva Liam,mire kérdően néztem körbe a fiukon
~Majd meglátod ha hazaértünk cica.-mondta huncut mosollyal Zayn.
Mikor oda értünk hozzájuk Harry gyorsan felfutott az emeletre, míg a fiuk kérték hogy itt várjak. Így tettem. Harry egy nagyobb dobozzal a kezében tért vissza és a fiuk egymás mellé álltak velem szemben.

~Tudod,már gondoltunk arra hogy ma bulizni fogunk,és ez ilyen nem is tudjuk, köszi hogy vagy nekünk ajándék.-mondta Liam,mire mindenki bólogatott és át adták a dobozt. Mikor kinyitottam levegőt is elfelejtettem venni,annyira meglepődtem. Egy gyönyörű ruha volt benne, magassarkúval meg mindennel.
~Arra gondoltunk felvehetnéd ma a bulira.-mondta vidáman Louis, én meg rájuk mosolyogtam és mindannyiukhoz odamentem öleléssel. Mikor Zayn-hez értem egy csókot is adtam neki. Ezután felmentem Zayn szobájába lezuhanyozni és felöltözni.
 Mikor mindennel kész lettem lementem a fiukhoz akik már kész voltak. Szerintem egyszerre esett le az álluk mikor kijöttem, amitől kicsit elpirultam.

~Na milyen?-kérdeztem félénken majd mikor leértem a lépcsőn körbefordultam.
~Csodálatos!-mondta Zayn majd odajött hozzám és megcsókolt. Mind megdicsérték a ruhámat, viszont Niall még mindig csak állt és engem nézett.
~Öm Niall, minden rendben?-kérdeztem mert már egy ideje csak áll ott
~Mi? Ja,persze!-mondta majd megrázta a fejét,és elindultunk kifele.

Mikor kiszálltunk a kocsiból egy hatalmas klub előtt találtam magam. Nagyon jól nézett ki. Rögtön beengedtek minket, majd első utunk a bárpulthoz vezetett.

~6 Whisky-t kérek.-adta le a rendelést Louis.
~Én nem iszom azt meg tisztán arra mérget vehetsz!-mondtam Lou-nak
~És még egy kólát is kérnék.-mondta a pultosnak,mire hálásan rámosolyogtam.

Megittunk 3 kört és a hangulat egyre jobb lett. Elindultunk a táncparkett felé. Zayn-el elég simulós táncot folytattunk, majd meglátva ezt, egy kicsit Harry és Lou is ezt csinálták. Elég viccesen néztek ki. Egy idő után elfáradtunk és leültünk egy asztalhoz, ami ahoz vezetett, hogy még egy kis alkohol került belénk. Felcsendül az egyik kedvenc számom, az Lmfao: Put that ass to work és kértem Zayn-t hogy jöjjön velem, de azt mondta hogy kicsit később,most fáradt, így hát elindult cigizni. Egyszer csak valaki megfogta a kezem és a táncparkett felé húzott. Niall volt az. Nagyon jót táncoltam vele, de kezdtünk eléggé simulós táncot folytatni, de bevallom, így alkohol hatása alatt nem igazán zavart. Egyszer csak Niall közelebb hajolt a fülemhez.

~Nem iszunk még valamit?-kérdezte,mire bólintottam
~Mit kérsz?-kérdezte mikor odaértünk a pulthoz.
~Valami koktélt,válassz te!-mondtam mosolyogva.
Niall fogalmam sincs milyen koktélt kért, de nagyon finom volt, viszont egyre jobban éreztem az alkohol hatását.
~Nem megyünk ki egy kicsit a levegőre?-kérdeztem,mire bólintott.
Nehezen, de sikerült átverekednünk magunk a tömegen,és hamarosan már friss levegő járta át az agyamat, és mindenemet. Ám mikor kiértünk nagyon belehasított a bokámba a fájdalom,és majdnem összeestem,de Niall szerencsére megfogott.
~Minden rendben Beck?-kérdezte aggódva Niall
~Öm, azt hiszem, csak nagyon fáj a bokám.-mondtam,majd mikor elengedett Niall, levettem a magassarkúmat,és leültem a járdára,ahova csatlakozott Niall is.
~Mi történt a bokáddal?-kérdezte Niall
~Semmi,semmi.-hazudtam,nem akartam hogy elvigyenek orvoshoz, vagy valami.
~Nekem nem úgy tűnt.-mondta Niall,mire megvontam a vállam.
Közelebb csúszott Niall,és már csak pár centik voltak köztünk.
~Tudod Becky,amikor felelsz vagy mersz-eztünk,és kérdezték hogy tetszel-e nekem,emlékszel mit válaszoltam?-kérdezte Niall,eléggé a pia hatása alatt volt ő is.
~Igen, hogy tetszettem, de így hogy Zayn-el vagyok, így jó.-mondtam
~Igen.-kezdte,majd átkarolta a derekamat. ~Nem voltam teljesen őszinte.-folytatta,mire kérdően néztem rá.
~Még most is tetszel.-suttogta fülembe. ~Csak elfogadom hogy Zayn-el vagy.-mondta még mindig fülembe. ~Mert ha most nem lennél vele, szerintem sejted mit csinálnék.-mondta és már egymással szembe volt arcunk, néhány centire egymástól. Arca vészesen közeledett az enyémhez, de szerencsére még időben megállt. Ne értsetek félre, Niall nagyon jó pasi, de én Zayn-t szeretem.
~Azt hiszem ideje bemennünk.-mondtam és felálltam,majd kezemet nyújtva segítettem felállni Niall-nek is. Mikor bementünk egyből az asztalunkhoz mentünk,ahol a fiuk mind ott voltak. Leültem Zayn mellé.

~Nem bírja a magassarkút a lábad?-kérdezte mosolyogva Louis,mire leesett hogy a kezemben van a cipőm.
~Ja, igen.-mondtam zavarban,majd gyorsan visszavettem a cipőm,de közben végig Niall arcán volt a szemem. Láttam hogy nem hiszi hogy a magassarkú a hibás.
~Lassan menni kéne.-mondta Liam,mire mind bólintottunk. Mikor kiértünk Liam hívott egy taxit, ami hamar meg is érkezett,és gyorsan a fiukhoz vitt minket.

~Akkor jó éjszakát!-mondtuk egymásnak és mindenki a szobája felé vette az irányt. Zayn-el kézen fogva mentünk be a szobájába. Mikor beértünk becsukta az ajtót majd odajött hozzám és átkarolt.
~Még nem is volt alkalmam megköszönni a tegnap estét.-mondta kaján vigyorral az arcán Zayn.
~Mire készülsz Malik?-kérdeztem tőle mosolyogva
Erre nem mondott semmit,csak nyakamat kezdte csókolgatni,majd áttért számra. Elbotorkáltunk az ágyig,ahol én kerültem felülre. Elkezdtem nyakát csókolgatni,majd szépen beleharaptam egyet és szívni kezdtem,mire nyögött egy férfiasat,és miután befejeztem fordított helyzetünkön,így én kerültem alulra.
~Na mivan cica, csak nem tetszett a tegnap este?-kérdezte kaján vigyorral.
~Hmm,lehet..-mondta gondolkodást tettetve,mire Zayn megcsókolt,és a történelem megismételte magát.

Reggel arra keltem hogy Zayn a nevemen szólítgat,és mikor ki nyitottam a szememet észrevettem hogy sírok.
~Beck minden rendben?-kérdezte magához húzva Zayn
~Persze,csak fellépések után visszatérő rémálmom van, és most is előjött, csak úgy látszik túl mélyen aludtam,és nem keltem fel rá.-mondtam nyugtatva Zayn-t,mert eléggé zaklatott lett.
~Akkor,megyünk reggelizni?-kérdezte mosolyogva miután elengedett.
~Persze!-felállt,és csak egy alsónadrág volt rajta. Épp készültem felállni,amikor leesett hogy rajtam semmi nincs,ugyhogy ülve maradtam inkább.
~Na nem jössz?-kérdezte Zayn.
~Nincs rajtam ruha.-mondtam,mire kaján vigyorral az arcán közeledni kezdett.
~Állj,kifele!-mondtam neki tettetett szigorral.
~Naaaaa, neeeeeeee, had maradjak légysziii.-mondta mint egy kis óvodás,amin persze megesett a szívem,így hát az ú jelenlétében vettem fel a fehérneműimet és a Zayn-től kapott pólómat.
Mikor leértünk minden fiu egy szál alsóban reggelizett,eléggé kómásan.
~Jó reggelt!-köszöntem nekik vidáman,mire rám mosolyogtak és visszaköszöntek.

A reggeli után leültünk a kanapéra tv-zni,és egy kis idő múlva a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Felfutottam az emeletre,ami a legkevésbé sem volt kellemes érzés.

~Halló?-szólaltam bele a telefonba
~Szia Becky,minden oké? Merre vagy?-hallottam meg Tyler hangját
~Szia Tyler,itt vagyok a fiuknál,tudom hogy azt mondtam hogy otthon alszom, de bulizni mentünk,és így egyszerübb lett, ne haragudj. Minden oké?- válaszoltam Tyler-nek
~Igen,minden oké, csak beszélni szeretnék veled,mikor jössz haza?-kérdezte Tyler
~Nemtudom,de ha beszélni szeretnél velem, akkor sietek.-mondtam
~Rendben köszi,akkor szia.-mondta,majd elköszöntem én is,és leraktuk.

Elindultam lefele a lépcsőn,ám az egyik lépésem nem épp sikerült a legjobban,és összerogytam a lépcsőn,egy kisebb sikítás kiséretében. A következő pillanatban 5 aggódó szempárt láttam meg,majd Zayn rohant oda hozzám.
~Uristen Becky mi történt?-kérdezte aggódva Zayn
~Persze csak rosszul léptem.-mondtam és eröltettem egy mosolyot az arcomra. Persze ennél sokkal többről volt szó, de nem akartam ezzel terhelni a fiukat.
~Gyere segítek felállni.-mondta Zayn,majd kezemet áttette a vállán és felállított,mit egy hálás mosollyal köszöntem meg. Zayn-el visszamentünk a szobába, a többiek meg a tv-hez.
~Biztos minden rendben Becky?-kérdezte Zayn már a szobában
~Igen persze,hazaviszel?-kérdeztem kedvesen,mire bólogatott,és nekilátott az öltözésnek,ahogy én is. Szerencsére nálam volt a táncos cuccom is,ugyhogy inkább azt vettem fel.
Lent elköszöntünk a fiuktól,és Zayn kocsijához mentünk. Az út nyugodtan telt,viszont nekem már ülve is sajgott a bokám. 

Mikor odaértünk a kocsiban adtam Zayn-ek egy csókot,majd kiszálltam ő meg elhajtott. Elbotorkáltam a házig,majd mikor beléptem ott ült Tyler a tv előtt.
~Szia Becky.-köszönt kedvesen Tyler
~Szia!-köszöntem én is mosolyogva. ~Na miről szerettél volna beszélni?-kérdeztem,mire ő föl állt és odajött elém.
~Figyelj Becky, a multkori, a csók meg minden amit mondtam, és hogy utána azt mondtam hogy tegyünk úgy mintha meg sem történt volna.... nekem ez nem megy. Még mindig szeretlek-mondta és megfogta a kezemet.
~Tyler én, sajnálom, de én Zayn-t szeretem.-mondta és kivettem kezeimet övéiből.
~És irántam már semmit nem érzel?-lépett közelebb Tyler. Ajkai vészesen közeledtek az enyémekhez.
~Csak barátságot!-mondtam és elindultam az emelet felé. Beérve a szobámba bezártam azt,mert hallottam hogy jön utánam Tyler.

Elkezdtem pakolni. El akartam menni,nem maradhatok így Tyler-nél. Miután összepakoltam mindent tárcsázni kezdtem.

~Halló?-szólt bele Liam
~Liam Becky vagyok,ha ott vagy a fiukkal ne mond a nevemet csak menj arrébb kérlek!-mondtam neki.
~Várjál kicsit anya.-mondta Liam,és hallottam egy ajtócsapódást.
~Mi a baj Becky?-kérdezte aggódva
~Tyler..-kezdtem de félbeszakított
~10 perc és ott vagyok!-mondta és letette a telefont.

Kb 10 perc elteltével csomagjaimmal együtt leindultam amilyen halkan csak lehet,ám lent összefutottam Tyler-el.

~Becky hova mész?-kérdezte Tyler majd közelebb jött.
~Tyler én így nem maradhatok veled értsd meg.-mondtam és éreztem ahogy előjönnek a könnyeim. Tyler sokat jelentett nekem,de csak mint barát.
~Ne hülyéskedj,maradj itt kérlek,megbeszéljük a dolgot!-próbált marasztalni,de ekkor kiléptem az ajtón,de jött utánam.
~Becky kérlek!-mondta már kint,de ekkor Liam szállt ki a kocsiból és jött oda hozzám. Elvette a táskámat és berakta a kocsiba,majd beszállt.
 Mielött beszálltam volna én is,hátranéztem és egy „sajnálom-ot” mondtam Tyler-nek,majd elhajtottunk. Én meg csak sírtam. Liam próbált nyugtatni de nem sikerült. Mikor hozzájuk értünk kivette a csomagtartóból a cuccaimat és elindultunk befele. Mikor megláttak a fiuk sírva,felálltak és hozzám rohantak. Zayn átölelt,én meg nyakába fúrtam az arcom. Láttam hogy Liam mondja a többieknek hogy jobb ha mennek,így mind elmentek, csak Zayn-el ketten maradtunk.

~Mi történt kicsim?-kérdezte aggódva Zayn.
~Leülünk?-kérdeztem,mire bólintott,és leültünk a kanapéra.
~Tyler,tudod akivel lakom... nos, amikor egy városban laktunk nagyon jóban voltunk, és volt időszak amikor nem csak barátok voltunk,azonban mikor el kellett költöznie Londonba,megegyeztünk hogy barátok maradunk. Viszont valamelyik nap,szerelmet vallott nekem, és megcsókolt,de én nem csókoltam vissza! Aztán azt mondta tegyünk úgy, mintha nem történt volna semmi. Beleegyeztem. Azonban ma azt mondta nem tud úgy tenni mintha nem történt volna semmi, mert szeret.-itt elcsuklott hangom és Zayn magához húzott.
~Becky, sss semmi baj,ideköltözöl és minden rendben lesz,érted?-próbált nyugtatni Zayn,és kicsit sikerült is.
~Köszönöm Zayn!-mondtam,ő pedig megcsókolt. ~Viszont ha már ennyire őszinte roham jött, van még valami...-kezdtem mire Zayn kérdően nézett rám. ~Azt mondtam semmi baj nincs a bokámmal...hát igazság szerint de. Egyik próbán az ugrásnál történt valami,és azóta fáj, de nem folyamatosan, viszont mostanra már akkor is fáj ha csak ülök.-mondtam mire Zayn magához húzott.
~Ugye tudod hogy el kell mennünk orvoshoz a bokáddal?-kérdezte
~Tudom, de nagyon félek.-mondtam és még szorosabban bújtam hozzá.
~Elhiszem, de mind elmegyünk veled ha szeretnéd.-mondta és keze közé vette arcomat.
~Az nagyon jó lenne!-mondtam és megcsókoltam.

Ezután mindenki lejött, és örvendeztek hogy velük fogok lakni. Viszont el mondtam nekik is a bokámmal történteket,és mind azt mondta el jön velem holnap délelött. Nagyon jól esett hogy velem vannak,ők a családom jelen pillanatban,imádom őket! Viszont nagyon félek a holnapi orvoslátogatástól...

Becky bulizós szerelése:

One Direction bulizós szerelése:


Sziasztok! :)
Hát itt az új rész :)
Elöször is szeretném belinkelni a történetben említett számot: http://www.youtube.com/watch?v=q3EudiNTKuw
Másodszor meg nagyon örülök hogy nőtt a nézettsége az oldalnak,de még mindig várom az olvasókat kommenteket like-okat feliratkozásokat! :))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése