2012. július 22., vasárnap

20. fejezet: Kihasználva?!


                                                                                   20.fejezet: Kihasználva?!
                                    (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=rJYcmq__nDM)

-Becky szemszöge-

Reggel mosollyal az arcomon keltem. Zayn keze még mindig a hasamon pihent, így óvatosan keltem ki mellőle, ám mikor felálltam, hirtelen megszédültem, és elfogott a hányinger. Kb. 5 perc ácsorgás után jobban lettem, így lementem a konyhába. Lent volt Niall ésLiam, akik épp reggelit készítettek.
~Szia Becky, reggelit?-kérdezte kedvesen Liam
~Sziasztok, nem köszi, inkább csinálok egy teát.-mondtam és megcsináltam magamnak.
Miután megittam kicsit jobban lettem, és leültünk a fiukkal tv-zni. Már mind lent voltak, rám pedig megint rám jött a hányinger, azonban most nem csak az inger. Hirtelen felálltam, és gyorsan felszaladtam a szobánkból nyílt fürdőbe, és mindent kiadtam magamból. Borzasztó volt.

~Becky kicsim minden rendben?-jött be aggódva Zayn.
~Azt hiszem.-mondtam, és megmostam a fogam.
~Lehet este sok volt a pia.-mondta kedvesen Zayn, én pedig bólogattam, bár nem éreztem, hogy a piától lenne.

Miután jobban lettem lementünk a többiekhez, ám nemsokára telefon csörgésére lettünk figyelmesek. Felfutottam a szobámba,és a kijelzőn Tod neve állt.
~Szia Tod!-köszöntem vidáman
~Szia Becky, képzeld csak, nagy hírem van!-kezdte, én meg izgatott lettem. ~Elküldtük a múltkori képeidet néhány helyre, és képzeld csak, a Victoria 's Secret szeretne veled dolgozni!-mondta örvendezve Tod, nekem meg leesett az állam.
~Ezt most komolyan mondod?-kérdeztem, mert alig hittem el.
~A lehető legkomolyabban, viszont ma délután lenne a fotózás, ugye ráérsz?-kérdezte
~Öm, persze, de lehetne, hogy a barátom is eljönne?-kérdeztem, de csoda, hogy már ennyit is ki tudtam bökni, annyira a sokk hatása alatt vagyok.
~Persze, annyi embert hozol amennyit csak akarsz! Najó, azért nem, de persze!-mondta kedvesen
~Oké, köszönöm, akkor hányra menjek?-kérdeztem
~3-ra legyél, ahol multkor volt a fotózás, rendben?-mondta Tod
~Igen, és köszönöm, szia!-köszöntem el
~Nincsmit, várunk szia!-köszönt el ő is, én meg rohantam le a fiukhoz el újságolni a nagy hírt.

~Uristen Becky, ez fantasztikus!-mondta mosolyogva Liam
~Igen, és mind megyünk megnézni!-mondta vigyorogva Harry
~Hé lassan a testtel srácok!-mondta Zayn miközben átkarolt. ~~Azt hiszitek hagyom, hogy egy szál fehérneműben lássátok?-kérdezte a fiuktól.
~Ne csináld Zayn, láttuk már fürdőruhában nem egyszer, és annyian lesznek a fotózáson, mi pedig támogatni akarjuk Becky-t!-állt fel Louis.
~Rendben, Becky?-nézett rám szerelmem
~Én örülnék, ha mind eljönnétek.-mondtam mosolyogva,majd megcsókoltam.

Az idő csak úgy telt, és egyre idegesebb lettem, aztán fél 2-kor eldöntöttem, hogy felmegyek készülődni.
20 percig csak álltam a szekrényem előtt, és ötletem nem volt mit kéne felvennem. Végül aztán egy fekete rövidújjú rövidebb testhez simulós ruhánál döntöttem, egy farmer dzsekivel, egy nyári barna csizmával, barna kiegészítőkkel. Hajamat hagytam kiengedve, és sminket is csak alapozót tettem fel. Időben kész lettem, így mind el tudtunk indulni. Mikor odaértünk Tod rögtön odajött hozzánk.

~Szia Tod, bemutatom neked a barátomat, Zayn Malik-ot, és ők itt Harry Styles Liam Payne Louis Tomlinson Niall Horan.-mutattam be őket egymásnak.
~Hello srácok, Tod Knight vagyok.-mutatkozott be Tod is. ~Akkor megmutatom, hogy honnan tudjátok nézni a fotózást, Becky te meg ismered a járást.-mondta Tod, én meg bólogattam, és mind elindultunk. 
Szerencsére a múltkori sminkes,öltöztető, és fodrász volt, így most isjó volt a hangulat. A mostani fotós is nagyon kedves volt. Szebbnél szebb fehérneműket adtak rám, én meg csak néztem. Elég sok kép készült, és szerintem nem lettek rosszak, és azt mondták választhatok egyet, és megtarthatom. Hát itt leesett az állam. Nem volt könnyű döntés, de a párducmintásat választottam, mert mintha Zayn-nek azt tetszett volna a legjobban, és talán nekem is.
Fáradtan hazamentünk, mármint csak én voltam fáradt, de mindegy. Hazaértem, és felmentem a szobába, a többiek pedig lent maradtak tv-zni. Befeküdtem az ágyba, és az ölembe vettem a laptop-om. Felmentem a twittterre,és a követőim száma már majdnem 2millió volt. Mi az isten?! Aztán láttam egy tweet-et, a mi drága Louis-unktól.

@Louis_Tomlinson_ @Becky_J fotózásán vagyunk a fiukkal, hihetetlen hugom van! :)

De aranyos, egyem meg! Muszáj volt válaszolnom!

@Becky_J _ @Louis_Tomlinson nekem van a világ legjob bátya! :)

Ezután Louis felüvöltött, hogy imád. Nem normális. De így imádjuk.
Utána mégnézeggetm néhány oldalt, elég sok helyen írnak rólunk, és nem is olyan rosszakat, sőt. Ám ekkor valami olyat pillantottam meg, amit nagyon nem akartam. Lerohantam a laptop-ommal a kezemben a fiukhoz.
~Mi történt kicsim?-nézett rám Zayn, mire a többiek is felkapták a fejüket.
~Nézzétek!-ültem le a kanapéra,és mindenki közel jött.

Úgy látszik a tökéletesnek tűnő kapcsolat mögött bizony hátsó szándék valószínű. A One Direction-ből ismert Zayn Malik, és a táncos Becky Johnson már többmint egy hónapja vannak együtt. Ma lencsevégre kaptuk Becky-t, és a fiukat, amin egy fotóügynökségre mentek. Vajon Becky kihasználja a fiukat, hogy rivaldafénybe kerüljön, vagy esetleg céljai elérésében használja ki a fiukat?! Mi nyomozunk ezután..

~Mi a franc?-akadt ki elöször Zayn.
~Ezeknek tényleg nincs jobb dolguk?!-folytatta Liam
~Mégis hogy képzelik?!-kapcsolódott be Harry
~Ekkora hülyeséget!-mondta Niall.
~Twitcam 5 perc múlva!- zárta le Louis.

A srácok bejelentették,hogy twitcam lesz 5 perc múlva, és mikor elkezdtük, már több ezren néztek minket.

~Sziasztok srácok, itt a One Direction, és Becky!-mondta Liam, és mind integetni kezdtünk.
~Tudjátok felröppent egy pletyka Becky-ről, miszerint csak kihasznál minket, nos szeretnénk ezt tisztázni!-mondta Harry
~El szeretném mondani, hogy már a mai fotózás előtt is voltam egy másikon, csak most elkísértek a fiuk is..-kezdtem
~Hozzá tenném,hogy mi akartuk elkísérni.-mondta Louis
~Szóval, én soha, ismétlem SOHA nem használnám ki a fiukat, nagyon szeretem őket! - mondtam
~Ráadásul nekünk is elég rosszul esik, hogy a barátunkról ilyet terjesztenek!-mondta Niall
~Reméljük ti velünk vagytok, és nem hiszitek el ezeket a rágalmazásokat!-mondta kedvesen Liam
~Ha itt vagyunk, tegyetek fel nyugodtan kérdéseket.-zárta le a témát Harry.
Kb. 30 perc múlva kikapcsoltuk a gépet, rám meg rám jött a farkaséhség.
~Srácok éhen halok!-mondtam, és indultam ki a konyhába, és nem meglepő módon Niall is csatlakozott.Nem sokkal késöbb a fiuk is, és azt nézték, hogy mennyit eszünk Niall-al. Ember,én még szerintem életemben nem ettem ennyit. Fogalmam sincs mi ütött belém. Ezután persze szétterültünk a kanapén. Én Zayn ölében feküdtem, és ő vagy a hajamat vagy a hasamat simogatta. Annyira aranyos volt. Este, mikor felmentünk a szobába, megint rám jött a hányinger, befutottam a fürdőnkbe, de szerencsére semmi nem jött ki.
~Becky jól vagy?.-jött be Zayn
~Igen, azt hiszem.-mondtam
~Biztos a sok kaja-mondta Zayn, miközben leültünk az ágyra, ám ekkor hirtelen eszembe jutott valami.
~Zayn.. nem hiszem,hogy a kaja..-kezdtem, de alig bírtam folytatni,ő meg furcsán nézett rám. ~Hányinger, hányás, egyszer étvágytalanság, máskor éhség. És multkor nem védekeztünk, én pedig elfeljtettem bevenni a bogyókat...-fejeztem be lehajtott fejjel.~Zayn nagyon sajnálom tényleg, én...-kezdtem bele
~Megtartjuk.-mondta szavamba vágva
~Mi?-néztem rá értetlenül.
~Megtartjuk!-mondta ki határozottan, és magához húzott
~Zayn, azt hiszem te ezt nem gondoltad át. Még csak 17 vagyok,te meg most lettél 19. -mondtam
~Tudom, de én mindennél jobban szeretlek, és veled képzelem el a jövőmet, veled akarok lenni örökre, egy család leszünk!-mondta, nekem meg eleredtek a könnyeim. ~Gyere ide, sss, holnap veszünk terhességi tesztet, rendben?-emelte fel a fejemet, én pedig bólogattam. Befeküdtünk az ágyba, fejem a mellkasán, és érzem, hogy elaludt, én pedig utat engedek könnyeimnek. Zayn tényleg így gondolja?! Velem akar lenni örökre? Én vele akarok lenni, de egy gyerek.. Nem hiszem el! De ha Zayn velem van, minden könnyebb lesz. Ezzel a tudattal sírtam magam álomba....


Becky szerelése:







Becky képei:


Sziasztok!:)
Elöször is szeretném megköszönni, a többmint 400 oldalmegjelenítést. Nagyon hálás vagyok!:'))
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat!:)))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése