2012. július 20., péntek

18. fejezet: Szervezkedés


                                                                                18.fejezet: Szervezkedés
                                  (ajánlott zene: http://www.youtube.com/watch?v=p4kVWCSzfK4)

-Becky szemszöge-


Az idő csak úgy telt. Koncertek mentek le. Táncpróbák is. A fiukkal nagyon jól érzem magam, nagyon sokat hülyülünk együtt. Danielle-ben és Eleanor-ban pedig nagyon jó barátokra leltem, mindent megbeszélünk, és jól elvagyunk. Niall elmondta, hogy miattam tovább fog lépni, de örökre helyem lesz a szívében. Jól esett amit Niall mondott, és az még jobban, hogy tovább próbál lépni. Louis-val majdnem minden este beszélgetünk. Liam mindig megnyugtat, ha valamiért zaklatott vagyok. Harry-vel meg mint az óvodások olyanok vagyunk, és persze megmaradt a stylistom. Zayn-el egyre jobb a kapcsolatunk. Amióta volt a „balesetem” csak még szorosabb a kapcsolatunk. Nagyon félt engem, mit sem bizonyítja ezt jobban, minthogy mikor multkor el kellett menniük stúdiózni meg ilyenek, felbérelt mellém egy testőrt. Nem teljesen normális, de végül is én voltam a hülye, és Zayn csak jót akar. Még mindig nagyon szerelmes vagyok belé, sőt még talán jobban is. Sajnos Tyler-el nem lett jobb a kapcsolatunk. Mindennap hív, de nem veszem fel. Még nem állok rá készen. Nagyon hiányzik viszont, most épp itt ülünk a kanapén Danielle-el és Eleanor-al.

~Nos lányok, mint tudjátok holnap után lesz Zayn szülinapja, és meglepetést bulit szerveznék neki, segítetek?-kérdeztem reménykedve a lányoktól.
~Persze, de a fiuknak nem szólunk?-kérdezte El.
~Ők csak az utolsó percben tudhatják meg, nem kockáztatunk!-mondtam, mire mind felnevettünk.
~Jó, akkor mivel kezdünk?-kérdezte Danielle, mire én elmondtam az egész tervemet.
~Akkor mire várunk még? Gyerünk!-üvöltötte el magát El, mire mind megfogtuk a táskáinkat és elindultunk egy hatalmas bevásárlóközpont felé.

~Oké, először intézzük el a tortát!-mondtam nekik beérve, ők pedig bólogattak, és bementünk egy cukrászdába.
~Van valami ötleted milyen legyen?-kérdezte Danielle már bent a boltban
~Hát arra gondoltam, hogy mikrofon alakú lenne, de kéne még valami rá...-mondtam
~Szerintem írjuk a mikrofonra rá, hogy One Direction!-lelkesedett El.
~És marcipánból megcsinálhatnának titeket!-folytatta Danielle.
~Sőt, a fiukat és titeket is!-fejeztem be, mire mind a ketten bólogattak, így leadtuk a rendelést. Szerencsére volt nálunk olyan fénykép, amiről mintázhattak, így ez sem volt probléma.

Tovább mentünk, és arra gondoltunk díszítéssel folytatjuk. Na itt elég sokat elidőztünk, mert semmi ötletünk nem volt. Végül elrakattunk pár lufit, meg díszítést, és mentünk is tovább. A kedvenc részünk jött. RUHÁK!
~Végre!-mondta El mikor beléptünk az egyik üzletbe.
Megbeszéltük, hogy nem fogunk nagyon kiöltözni, mivel csak a hátsó kertbe csináljuk a bulit, de mégis!
Danielle kinézett magának, egy hosszabb fehér inget, és egy fekete csőszárú farmert.
Eleanor pedig, egy hasonló hosszabb fehér inget, és egy pink csőnadrágot.
Mivel ők is inget vettek, én is kinéztem magamnak egy rövidebb fazonú inget, és egy vajszínű csőnadrágot.
Miután kifizettük a ruhákat bementünk egy nagy cipőboltba.
Danielle egy érdekes edzőcipőnek kinéző magassarkúba szeretett bele, aminek nagyon szép színe volt.
El egy egyszerű, olyan fekete „Louis”-os cipőot vett.
Én pedig beleszerettem egy élénkebb bézs színű magassarkúba.

Miután ezt is elintéztük leültünk pihenni egy kávézóba. Nemsokára szinte egyszerre csörrentek meg a telefonjaink. Mondanom se kell, hogy a fiuk voltak.
~Szia nyuszi.-köszöntem kedvesen zayn-nek.
~Szia cica, miujság?-kérdezte lágyan
~Nemsok, El-el és Danielle-el vásárolgatunk.-mondtam mosolyogva
~Ó az jó, figyelj cica arra gondoltunk a fiukkal, hogy mivel régen voltunk bulizni, ezért elmennék,ha gondoljátok vegyetek arra is ruhát.-röhögött Zayn.
~Haha, nagyon vicces ma valaki.-mondtam gúnyosan,mire Zayn megint felnevetett. ~De oké, szerintem mind benne vagyunk. Vegyek neked is valamit?-kérdeztem kedvesen
~Ha jól esik.-mondta még mindig nevetve. ~Viszont megyünk vissza a stúdióba, este találkozunk szeretlek!-mondta
~Én is téged, szia!-köszöntem el én is, majd leraktuk a telefont. El és Danielle is befejezték a telefonálást. Gyorsan megittuk a maradék italunkat és mentünk ismét vásárolni. Úgy döntöttünk meglepjük kicsit a fiukat egy-két dologgal. Először is azzal, hogy kicsit sexisebben fogunk felöltözni. Másrészt veszünk nekik cuccokat Zayn bulijára. Jó ez csak 2 nap múlva kapják meg, de akkor is! Bementünk egy olyan boltba, ahol eléggé extra-vagáns cuccokat láttunk.
El egy mélyen dekoltált hasig érő fekete rövid ujjú pólót választott, és egy magasított derekú bőr rövid nadrágot, és egy fekete magassarkút.
Danielle egy fekete újjatlan szintén hasig érő cipzáros fekete darabot választott, és egy magasított elég rövid farmer rövidnadrágot. Egy fekete magassarkúval tette tökéletessé a szettjét.
Én egy pántnélküli szintén hasig érő fekete szegecses felsőt választottam, egy fekete szegecses rövidnadrággal, és egy elöl cipzáros fekete maggasarkút is vettem hozzá.
Miután tökéletesnek véltük új szerzeményeinket ideje volt a fiuknak keresni valami ruhát. Elég sok boltot átjártunk, mire megtaláltuk a tökéletes szetteket, de a lényeg, hogy sikerült!

Fáradtan estünk haza ismét megszámlálhatatlan mennyiségű szatyrokkal.
~Titeket nem szabad vásárolni engedni!-jött mosolyogva Louis, a többi fiu kíséretében.
~Na hercegnő mutasd mit veszel fel este!-nézett rám Harry
~Sajnálom Harry, ez most meglepetés, de miután felvettem a te véleményed fog adni a legtöbbet eskü!-tettem szívemre a kezemet mosolyogva. Harry is elmosolyodott, majd megölelt.
~Hé cica, az enyém nem is fontos?-nézett rám lebigyesztett ajkakkal Zayn, mire odamentem hozzá és megcsókoltam.
~De, te buta, nagyon is!-mondtam mosolyogva. ~Viszont mi megyünk készülődni, a vendégszobába most tilos a bemenet!-mondtam a fiuknak, akik felnevettek, majd bólogattak, így mi bementünk oda. Kb. 1 óra múlva késznek nyilvánítottuk magunkat, és mivel már a fiuk nyafogtak kimentünk a nappaliba. Szerintem elértük a kellő hatást, mert amint kiléptünk 5 áll koppant egyszerre, mi pedig a lányokkal felnevettünk.
~Aztarohadt!-szólalt meg hosszú idő után végre Harry. A többiek pedig bólogattak.
~Indulhatunk?-kérdezte Liam, mire mind bólintottunk.
Dani kézen fogta Liam-et, El átkarolta Lou, és én is átkaroltam Zayn-t.
Megvagyok elégedve az összeállításoddal!-mondta Harry már a kocsiban.
~Legjobbtól tanulok!-kacsintottam Harry-re, mire elmosolyodott.

A multkorinál sokkal nagyobb helyre jöttünk. Eszméletlenül nézett ki. Első utunk a pulthoz vezetett. Nos, van ami nem változik. 5 kör vodkával kezdtünk, persze mi lányok kólával ittuk, aztán Bacardy breezer, whisky, vörösboros-kóla. A hangulat már elég jó volt, és elindultunk a táncparkett felé. Nagyon jól éreztük magunkat, majd miután elfáradtunk leültünk egy asztalhoz. Ott is ittunk egy keveset.
~Megkérhetem a hugomat, hogy táncoljon velem?-lépett mellém Louis, én meg vidáman bólogattam. Beljebb mentünk a tömegbe, de annyira, hogy az asztalt már alig láttam. Louis-val nagyon vicces táncolni. 2 szám után visszaültünk.
~Kijössz velem cica?-kérdezte Zayn, én pedig bólogattam. Amikor kiértünk Zayn rágyújtott. Buliban mostanában megkivánom a cigit, így kértem Zayn-től egy szálat. Már elég rég szívtam, mert általában nem gyújtok rá, csak ha buli van, és akkor sem mindig. Viszont most jól esett. Gondolatmenetemből Zayn zökkentett ki, azzal, hogy hirtelen nagyon közel jött.
~Nem elég ahogy kinézel, ez a ruha, ráadásul hihetetlen sexin szívod ezt a szart.-mondta Zayn egy kaján vigyor kíséretében.
~Igen? Hm.-mondtam és szívtam egyet a cigimből. Amint kifújtam Zayn már is letámadott. Szenvedélyesen csókolt, és cseppet sem zavartatta magát, kezei derekamról fenekemre csúsztatta, én pedig egyik kezemmel tarkójánál fogva húztam közelebb magamhoz, másikkal pedig hajába túrtam, persze csak óvatosan nehogy tönkretegyem.
~Visszamegyünk?-kérdeztem miután ajkaink elváltak. Zayn bólintott, így bementünk.
~Engem is megtisztelnél egy tánccal?-nézett rám Niall, miután visszaültünk és letudtunk még egy kört vodkából. Bólintottam, így elindultunk a tömegbe. Egyre beljebb mentünk, és én pedig már nem is láttam az asztalunkat.Niall közelebb lépett és úgy táncoltunk. Egyre közelebb jött, és egyre simulósabb táncot folytattunk, aztán egyszer csak mögém jött. Megfogta a csípőmet és úgy táncoltunk tovább. Lehelletét éreztem nyakamon, amitől kellemes borzongás futott át rajtam. Aztán adott egy csókot a nyakamra, aztán még egyet.. még egyet.. és így tovább. Hirtelen megfordultam, hogy szembe lehessek vele. Arca közeledett az enyémhez, és szemeivel számat kémlelte.
~Niall ez nem helyes!-mondtam neki fülébe, más különben a zenétől nem hallottam volna meg.
~Tudom, de kicsit fel rughatnánk a szabályokat.-mondta ő is fülembe, majd adott a mögé egy csókot. Felsóhajtottam, majd kifele vettem az irányt. Mikor kiértem leültem a földre. Hamarosan azonban társaságom lett.
~Ó hát miért ül egy ilyen csaj itt egyedül az utcán?-kérdezte egy idegen fiu. Kb. 19-20-nak tippeltem. Volt vele még három másik fiu is. Kezükben piás üvegek voltak, és látszott is rajtuk, hogy elég részegek. Kérdésére nem is figyeltem oda.
~Na cicuska, ne játszd a hűvöset, inkább gyere ide!.-intett a csávó. Úgy tettem mintha meg se hallottam volna, felálltam és elindultam vissza a klubba, ám egy kéz rászorított a csuklómra, és visszarántott.
~Na cicuska, gyere velünk.-nézett rám az elöbbi pasi. Próbáltam kihúzni kezemet az övéből, de nagyon erősen fogott. Már annyira fájt, hogy könnybe lábadt a szemem.
~Jaj ne sírdogáljál.-mondta a pasi, és el kezdte nyakamat csókolgatni, én pedig próbáltam folyamatosan elhúzni.
~Nem bírom ha ellenkeznek!-mondta, és elkezdett magával húzni. Próbáltam menekülni, de nem ment, sikítani is próbálta, de egy másik fickó befogta a számat. Rángattak magukkal, majd egy sötét helyen megállítottak, és a falhoz nyomtak. Tudtam, hogy ebből már nem fog jó kisülni. Csak álltam ott, tehetetlen voltam, a fiuk egyre közeledtek, én pedig elkezdtem sírni.... 

Becky vásárlós szerelése:

Becky bulizós szerelése:

Danielle bulizós szerelése:

Eleanor bulizós szerelése:


Hát sziasztok! :)
Egésznap ihlet hiányban szenvedtem, de nem para, mert szerintem beteg lettem, így itthon fetrengek :D De a végére belejöttem ;) Jó ötlet volt a tegnapi strandolásom mondhatom.. :'D
Mindegyis :)
Továbbra is várom az olvasókat kommenteket like-okat feliratkozásokat! :))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése