2012. július 21., szombat

19. fejezet/2 : Surprise


                                                                                           19.fejezet/2 : Surprise
                                      (ajánlott zene: http://www.youtube.com/watch?v=OqBL7LQClgg)

-Becky szemszöge-

Reggel mikor felkeltem, arra gondoltam készítek a fiuknak reggelit, persze Zayn-nek ágyba viszem. Lementem halkan, és nekiálltam reggelit csinálni. Mikor kész lettem álmosan jött le Liam.

~Jó reggelt Liam, itt van reggeli!-köszöntem neki, mire hálásan rám mosolygott.
Felraktam a tálcára 4 szelet nutellás pirítóst, és egy hatalmas bögre kakaót, és a szobánk felé vettem az irányt. Leraktam az éjjeli szekrényre a tálcát, és leültem Zayn-hez az ágyba. Elkezdtem simogatni a fejét, és egy kis idő után ébredezni kezdett.

~Jó reggelt nyuszi, boldog szülinapot!-köszöntem neki kedvesen, mire elmosolyodott
~Köszönöm cica, imádlak!-mondta, én meg lehajoltam hozzá, és egy csókot leheltem ajkára
~Hoztam neked egy kis reggelit!-mondtam neki,és miután felült vidáman az ölébe raktam a tálcát. Rám mosolygott, és egy csók után neki is látott a kajának. Miután befejezte lerakta a szekrényre a tálcát, és ebben a pillanatba rontottak be a fiuk.
~Boldog szülinapot Zaaayn!-üvöltötték egyszerre, majd a következő pillanatban rá vettették magukat, és ezáltal én is alulra kerültem.
~Srácok nem kapok levegőt!-mondtam nekik nevetve, de már agyon nyomtak.
~Bocsi.-mondta nevetve Louis, és végre leszálltak rólunk.
Elküldtem Zayn-t zuhanyozni, a fiukat pedig a nappaliba.
~Srácok! Könyörgöm egy nagyon picit próbáljatok meg rám figyelni!-kértem bociszemekkel a fiukat, akik szépen rám néztek. ~Meglepetés bulit szerveztem Zayn-nek El és Dani segítségével. 6-kor kezdődik, és ismétlem, MEGPELETÉS!-magyaráztam a fiuknak. Minden részletet legalább kétszer elmagyaráztam nekik.
~Nyugi, titokban marad!-kacsintott Hazza, mire mind bólogattak.
~Ajánlom is!-mondtam nekik komolyságot tettetve, de elnevettem a végét. ~Hazza beszélhetnénk?-kérdeztem a kis göndört, aki bólogatott, és elindultunk a szobám felé. Mikor mentünk fel a lépcsőn, akkor jött le Zayn, aki rám mosolygott, és már ment is a többiekhez.
~Nos Harry, mint hivatalos stylist-om szeretném a véleményedet kérni. -kezdtem, és elmeséltem neki, hogy találkoztam Tod-al, és a fotózásról, stb. Aztán megmutattam neki a képeket.
~Uramisten Becky, ezek fantasztikusak!-nézte a képeket Hazza, én meg elmosolyodtam.
~Szerinted tetszeni fog Zayn-nek? Egyébként vettem mellé mást is, de talán ettől félek a legjobban.-mondtam félve.
~Tuti nagyon fog örülni!-mondta vidáman Harry, mire szorosan megöleltem. Elrejtettem a képeket, és visszamentünk a többiekhez. Ebédnél jártunk, mikor megérkeztek a lányok, és nem sokra rá Paul is.
~Srácok, tudom, hogy úgy volt, hogy nem megyünk sehova, de muszáj bemennünk egy kicsit a stúdióba.-mondta Paul, mire a srácok bólogattak, és elindultak. Paul-nak sunyiban odaadtam a szatyrokat, amikben a fiuk cuccai voltak, mi pedig elindultunk díszíteni...

-Zayn szemszöge-

Annyira örültem Becky és a srácok kedveskedésének délelött, most meg itt poshadunk a stúdióban. Ne értsetek félre, imádok itt lenni, de szülinapom van könyörgöm!
~Srácok Becky küldött nektek vaéamit.-jött be Paul szatyrokat szorongatva. Elvettem az enyémet, és a szatyorban ruha volt, és egy levél.

Kicsi nyuszim nagyon boldog szülinapot! Nagyon szeretlek, és kérlek a kedvemért vedd fel ezeket a ruhákat! B.
Elmosolyodtam, és úgy tettem, ahogy mondta, és ahogy láttam a fiuk is. Meg kell hagyni, jó ízlése van.
Végre elindultunk hazafele, alig vártam, hogy a nap hátralevő részét Becky-vel és a fiukkal töltsem...

-Becky szemszöge-

Már kész voltunk a lányokkal mindennel. Fel volt díszítve a kert, át voltunk öltözve, és a vendégek nagy része is itt van.
~Nagyon örülök, hogy végre láthatlak élőben is Becky!-mosolygott rám Mrs. Malik.
~Részemről az öröm.-mosolyogtam én is. Most aztán figyelhet a nyelvtan tanárom, milyen szavakat használok!
~Nagyon kedves tőled, hogy ezt megszervezted Zayn-nek, a szüleid is itt vannak?-kérdezte mosolyogva
~Persze, jöjjön megmutatom merre.-mondtam mosolyogva, és anyuhoz vezettem. Eléggé hamar jóban lettek, ahogy láttam, mert folyamatosan beszéltek valamiről, és nevetgéltek. Mondjuk a hugom és Zayn nővérei is elég jól kijöttek. Háromnegyed 6. Már nemsokára.
~Jóestét! -köszöntöttem az embereket kicsit hangosabban, hogy rám figyeljenek, meg hogy mindenki hallja. ~Nagyon köszönöm, hogy eljöttek, hamarosan megérkeznek a fiuk, ugyhogy javaslom, hogy kezdjék megkeresni a búvóhelyüket.-mondtam mosolyogva, majd elmondtam nekik a részleteket, és mindenki ment a helyére. Mielött elbújtam volna, kihoztam a tortát, és azzal bújtam el. Zayn anyukájával leghátul bújtunk el, hogy a tortát lássa utoljára, és meg tudjuk gyújtani. Hallottam, hogy az ajtó nyílik, és a fiuk nevetése megcsapta a fülemet, pár másodperc, és ….

-Zayn szemszöge-

Bementünk a házba, épp Louis hülyeségén nevettünk, mikor azt vettem észre, hogy a hátsókert felé megyünk. Nem értettem, aztán mikor kiértünk hirtelen nagyon sok ember előjött, és kórusban üvöltötték, hogy MEGLEPETÉS , és elkezdték énekelni a Boldog szülinap-ot. Nagyon meglepődtem, nem is számítottam erre. Nagyon jól esett. Ránéztem a fiukra, és a nyakukba ugrottam.

~Azt hiszem nem nekünk kéne megköszönnöd.-mondta vidáman Liam, majd a fejével előrefelé biccentett. Odanéztem és láttam, hogy jön anyukám, és Ő, egy tortával a kezében. Hihetetlen, ez az egész az ő műve volt. Uristen. Odaértek hozzám, és anya rögtön megölelt. Majd miután elengedett, Becky-re figyeltem. Elfújtam a kezében a gyertyákat, majd szemügyre vettem a tortát. Egy mikrofon volt, ráírva, hogy One Direction, és körülötte marcipánból elöl Becky és én, hátrébb meg a fiuk, El-el és Dani-vel. Nagyon szép volt. 
Miután letette a tortát az asztalra, rögtön magamhoz húztam, és szorosan megöleltem.

~Köszönöm!-mondtam fülébe, mire felkuncogott. Elengedtem, és láttam szemeibe a könnyeket. Gyorsan megcsókoltam, mire mindenki tapsolni kezdett.
A buli nagyon jó volt. Becky-t egy percre sem hagytam el, mindenhoval jött velem. Most is itt áll mellettem, miközben az ajándék osztás van. Nagyon kedves ajándékokat kaptam mindenkitől. Nagyon jól esett, hogy itt volt a családom, a fiuk családja, és Becky családja is. Nagyon aranyos az anyukája, és a huga is. Nem is hasonlítanak annyira, de a természetük annál inkább. Már kezdett későre járni, és mindenki elindult hazafele. Mint kiderült, Becky családja anyuéknál alszik az éjjel. Milyen kedves anyum van. Imádom!

Már csak a fiuk és Becky, El és Dani maradtak, így bementünk a házba, és leültünk a kanapéra.
~Na Becky, gyerünk add már oda az ajándékod Zayn-nek, már tűkön ülök!-mondta Hazza, én meg meglepődtem.
~Mi? Hát hoztál nekem reggelit, a ruhák és a buli. És még nem adtad oda az ajándékod?-néztem barátnőmre, aki felnevetett
~Hát ezek az ajándékaid egy része, de akkor hozom a többi részét is.-mondta mosolyogva, majd felment az emeletre. Hamar meg is érkezett, és megállt velem szembe, így én is felálltam.
~Zayn! El szeretném mondani, hogy én még életemben nem voltam még ilyen boldog, mint mióta veled vagyok. Olyan szerelmes vagyok, mint még soha! Örökké szeretni foglak, az életemnél is jobban!-mondta szerelmem, és mindkettőnk szemébe könnyek szöktek. De ahogy hallottam El és Dani is szipogtak.
~Az életemnél is jobban!-mondtam én is, majd megcsókoltam
Átnyújtott egy ajándékzacskót, én pedig egyesével húztam ki belőle a dolgokat.
~Hajlakk?! Már jól kezdődik.-nevettünk fel mindannyian. ~Csokiii, aaa.-mondtam, mire Niall is ezt mondta. Kihúztam egy karkötőt, amire az volt írva, hogy Love & Belove. Nagyon szép volt.
~Remélem tetszik.-mondta Becky, mire megcsókoltam, és kértem, hogy rakja fel, ő pedig vidáman felrakta
~Most jön a legjobb!-mondta Hazza már izgatottan
Kihúztam egy boritékot, abból pedig egy nagyobb képet, amin 5 kép volt. Mindegyiken Becky volt, és a lélegzetem is elállt, olyan gyönyörű volt.
~Csodaszép.-ennyit tudtam mondani, és szememet nem tudtam levenni a képről. Aztán mikor sikerült odavontam magamhoz Becky-t, és megcsókoltam
~Mi is látni akarjuk a képeeeet!-mondta El, mire körbeadták a képet. Mindenki megdicsérte, amit nem is csodálok.
Este még koccintottuk, majd lement még egy kis pia, és olyan 3körül úgy döntöttünk lefekszünk aludni.

Már az ágyban voltunk, mikor muszáj volt megkérdeznem valamit Becky-től.
~Kicsim, hol csináltattad a képeket?-kérdeztem, miközben hátát simogattam, feje pedig mellkasomon volt.
~Hát épp Mike-al sétáltunk a plázában neked ajándékért, amikor leszólított egy férfi, hogy menedzser és fotómodellekkel foglalkozik, és megkérdezte nem lenne-e kedvem ilyet csinálni, elöször csodálkoztam, de aztén eszembe jutott, hogy hátha örülnél ilyen képnek, így belementem, és a fotózás után azt mondta, hogy szép jövő áll elöttem.-mondta szerelmem, én meg csak néztem.
~Ez nagyszerű kicsim!-mondtam, mert tényleg örültem a sikerének, bár féltettem.
~Hát lehet, nem tudom, nekem a tánc az első, de ha lesz olyan, hogy nem ütközik a tánccal, akkor szívesen mennék fotózásra, jól telt az egész, de persze csak ha nem bánod, és legalább egyszer eljössz!-mondta, és a végén felkuncogott, mire én is elmosolyodtam
~Persze, hogy nincs ellenemre, és mindig ott akarok veled lenni, sőt életed minden percében veled lennék!-mondtam, és tényleg így gondoltam.
~Nagyon szeretlek Zayn, és köszönöm hogy vagy nekem!-mondta, és adott egy puszit mellkasomra
~Nagyon szeretlek Becky, és nekem kéne köszönetet mondani!-mondtam, majd felém fordította fejét, és egy csókot lehelt a számra, azonban nekem most többre volt szükségem, így egy hosszú csókcsatába keveredtünk. Felém helyezkedett, és csók közben pólóm aljával játszott, majd hamar le is vette azt. Én se tétlenkedtem, gyorsan lehúztam róla is a pólót, majd kikapcsoltam a melltartóját is, és lehúztam róla. Ezután fordítottunk helyzetünkön. Elkezdtem nyakát csókolgatni, majd kulcscsontját, majd haladtam lejjebb melleihez, ahol folyamatosan sóhajok hagyták el száját. Mentem le hasához, és közben levettem róla nadrágját, majd gyorsan az enyémet is levettem, boxeremmel együtt. Hasa után csípőjét kezdtem csókolgatni, majd áttértem combjára. Haladtam most már feljebb, már közel voltam az érzékeny ponthoz, és Becky száját folyamatosan sóhajok hagyták el. Elérkeztem az érzékeny pontjához, és nyelvemmel kezdtem kényeztetni, és száját immáron nem csak sóhajok, hanem nyögések is elhagyták.
~Ne kínozz!-mondta nyögve, mire elmosolyodtam, és vissza tértem melleihez. Gyenge pillanatomban azonban átfordított, így én kerültem alulra. Elkezdte nyakamat csókolgatni, majd kulcscsontomnál beleharapott bőrömbe, és elkezdte szívni. Haladt lejjebb mellkasomon, hasamon, míg végül kezével elkezdte kényeztetni az én érzékeny pontomat, majd hamarosan szájába vette. Egyre jobban éreztem, hogy közel van a vég, és nem akartam a szájába élvezni.
~Becky.. kérlek..-ennyit bírtam kibökni, de neki se kellett több, rámült. Óvatosan kör-körösen mozgott bennem, én meg hol fenekét, hol csípőjét, hol melleit simogattam. Aztán átfordítottam, és megint én irányítottam. Becky száját egyre gyakrabban hagyták el sóhajok, és én is nagyon közel voltam már, aztán megfeszültem a testem, és előjött belőlem egy kicsinek nem nevezhető nyögés. Elkezdtem fülénél csókolgatni, majd éreztem, hogy megfeszül a teste, és egy kisebb sikoly hagyja el a száját. Zihálva gördültem le mellé, és magamhoz húztam, és adtam neki egy csókot.
~Azt hiszem ilyen jó még nem volt.-mondtam neki szemébe, mire elmosolyodott.
~Szerintem se.-mondta, mire én is elmosolyodtam, és adtam neki még egy csókot.
Most kis kifli-nagy kifliben aludtunk, így egyik kezemet átraktam Becky hasára, ő pedig ráfogott, és így nyomott el mindkettőnket az álom...

Becky szülinapi szerelése:



Eleanor szülinapi szerelése:



Danielle szülinapi szerelése:



A One Direction szülinapi szerelése:



Becky képei:



Zayn Becky-től kapott karkötője:


Hát sziasztok ismét! :)) :D
Nagyon köszönöm az oldalmegjelenítéseket, de nagyon rossz, hogy nem kapok kommenteket, se feliratkozásokat! :(((
Ezért kérlek szépen titeket, hogy olvassátok, kommenteljetek, like-oljatok és iratkozzatok fel! :)))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése